Neytiri Skrevet 24. oktober 2010 #1001 Del Skrevet 24. oktober 2010 åå så kult du har tenkt å fri!! lykke lykke til, synes du er tøff! ellers håper jeg du får i gang disse syklusene og det klaffer for dere, du fortjener det god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. oktober 2010 #1002 Del Skrevet 24. oktober 2010 Kjemperomantisk med fotoalbumet! Likte bildet med hendene som former et hjerte veldig godt! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #1003 Del Skrevet 25. oktober 2010 Fikk mail tidligere i dag om at albumet er ferdig laget Så da var det bare å håpe at det kommer frem da, og at det at jeg ikke fikk med meg at gateadressen min hadde forsvunnet fra "profilen min" når jeg bekreftet kjøpet Har sendt enda en purremail for å høre om det har blitt gjort noe med det, så jeg får bare håpe at det ordner seg Har hatt en kjempe koselig helg med foreldrene mine på besøk Spist mye god mat, spilt Settlers og koset oss kjempe mye Har blitt smittet av Icing så nå har jeg full strikkedilla Er ferdig med mitt første pannebånd, så nå er jeg igang med nr 2 Mamma har begynt å strikke noen sokker jeg falt helt for, nemlig disse regnbuesokkene. Men siden jeg ikke kan strikke hæl trode jeg at alt håp var ute for at jeg noen gang skulle klare å lage meg dem. Men snille mammaen min hadde minikurs med meg, så nå kan jeg den type hæl som trenger til disse sokkene ihvertfall Så da var det bare å velge farger Hvis dere har noen forslag til hvilke farger som passer sammen av fargene under er det bare å komme med forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. oktober 2010 #1004 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg tror nok fotoboka kommer frem uten problemer. Hvor skal de ellers sende den? De kan jo ikke bare sende den avgårde uten noe mål.. Så flink du er som strikker! Jeg kan bare strikke rett, ikke vrangt eller legge opp eller felle av. Med andre ord blir det ikke de store strikkeprosjektene på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #1005 Del Skrevet 26. oktober 2010 Fikk svar på mailen i sted, og da sa de at de hadde gitt den fulle adressen min videre, men at de ikke kunne love at de som fikk den fikk den tidsnok slik at det står riktig adresse på. Men hvis de får den sendt tilbake til seg selv vet de hvilken adresse som er riktig, slik at de kan sende den til meg igjen da. Bare håper at den kommer frem tidsnok Da blir det ikke så mange avanserte strikkeprosjekter på deg skjønner jeg Men hvis du har lyst å lære deg mer så vil jeg anbefale strikkeskolen på Garn studio sine sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 26. oktober 2010 #1006 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Men hvis du har lyst å lære deg mer så vil jeg anbefale strikkeskolen på Garn studio sine sider Veldig bra sider!! Driver og strikker selv nå. Det går relativt dårlig, da jeg ikke eier tålmodiget. Har begynt på samme lua fire ganger, og nå må jeg f... meg ta den opp igjen!!! Fine sokker! De så veldig deilige ut! Endret 26. oktober 2010 av Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 26. oktober 2010 #1007 Del Skrevet 26. oktober 2010 Håper boka kommer fram i tide!! Blir helt rørt ved tanken jeg :rødme: Og de sokkene så veeeldig gode ut, slike vil jeg og ha!! Hmm..kanskje jeg skal lære meg å strikke? *husker med gru de skjeve skjerfa jeg strikka på skolen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #1008 Del Skrevet 26. oktober 2010 Veldig bra sider!! Driver og strikker selv nå. Det går relativt dårlig, da jeg ikke eier tålmodiget. Har begynt på samme lua fire ganger, og nå må jeg f... meg ta den opp igjen!!! Fine sokker! De så veldig deilige ut! Skjønner virkelig frustrasjonen din når man ikek får det til og tålmoigheten er fraværende Gledeg meg til jeg får starte på sokkene Manna skal kjøpe garn til meg så jeg får det om et par dager, så gleder meg til å sette igang Har også gått helt amok på ebay Mye garn som ser kjempe fint og godt ut der til en billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #1009 Del Skrevet 26. oktober 2010 Håper boka kommer fram i tide!! Blir helt rørt ved tanken jeg :rødme: Og de sokkene så veeeldig gode ut, slike vil jeg og ha!! Hmm..kanskje jeg skal lære meg å strikke? *husker med gru de skjeve skjerfa jeg strikka på skolen* Det har jo ikke tatt mer enn en liten uke å få den ferdig laget, og det tar vel gjerne ett par tre dager før den kommer frem i posten his de har ordnet adressen min.. Men hvis den ikke har det og blir holdt igjen her i noen uker før den blir sendt tilbake ser det mørkt ut Trenger den jo om 2,5 uker! Disse sokkene virker kjempelette å strikke, og for å gjøre de lettere trenger en jo ikke å ha mønster på dem eller å bytte farger i det hele tatt. Så jeg tror at jeg må sette igang med stroproduksjon her nå snart, slik at jeg får ferdig til venninnegaver til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. oktober 2010 #1010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hei! Innom å legger igjen et lite spor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #1011 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hei! Innom å legger igjen et lite spor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. oktober 2010 #1012 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg sverger til akupunktur, selv om jeg er redd for nåler og blir klam og svett hver gang nålene stikkes inn eller tas ut Jeg har troen på det Fikk "renere" blødninger av det og strek og ryggvondt har blitt mye bedre på det. Jeg gikk til akupunktur før fryseforsøket nå i høst også for å øke blodsirkulasjonen og få gode forhold i livmoren, og egget det festet seg det Nå sist så har kvalmen blitt mye mindre fremtredene ved hjelp av nålene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #1013 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg sverger til akupunktur, selv om jeg er redd for nåler og blir klam og svett hver gang nålene stikkes inn eller tas ut Jeg har troen på det Fikk "renere" blødninger av det og strek og ryggvondt har blitt mye bedre på det. Jeg gikk til akupunktur før fryseforsøket nå i høst også for å øke blodsirkulasjonen og få gode forhold i livmoren, og egget det festet seg det Nå sist så har kvalmen blitt mye mindre fremtredene ved hjelp av nålene Det høres jo veldig bra ut da Får se om jeg klarer å overvinne frykten mot nålene eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 26. oktober 2010 #1014 Del Skrevet 26. oktober 2010 Selv om boken din skulle bli feilsendt, skal den fint rekke å både bli returnert og videresendt, så tror ikke du skal tenke på at du ikke får den i tide når det er 2,5 uker til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #1015 Del Skrevet 26. oktober 2010 Selv om boken din skulle bli feilsendt, skal den fint rekke å både bli returnert og videresendt, så tror ikke du skal tenke på at du ikke får den i tide når det er 2,5 uker til Da skal jeg senke skuldrene og håpe på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. oktober 2010 #1016 Del Skrevet 26. oktober 2010 Håper virkelig boken kommer frem i tide Jeg tar også akupunktur og kan anbefale det Liker heller ikke nåler sånn ellers og sprøyter blir jeg kvalm av bare jeg tenker på det. Men det akunålene går veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 26. oktober 2010 #1017 Del Skrevet 26. oktober 2010 Er usikker på om jeg skal la siste siden være blank slik som Iril foreslår med kun spørsmålet stående, eller om jeg skal ha et bilde med spørsmålet oppå på en måte :klø: Hva synes dere? Her har jeg jo gått glipp av masse frieri-planer og greier og greier Kult at du tar saken i egne hender Strålende idè med fotobok og det siste bildet der var bare superfint! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #1018 Del Skrevet 26. oktober 2010 Håper virkelig boken kommer frem i tide Jeg tar også akupunktur og kan anbefale det Liker heller ikke nåler sånn ellers og sprøyter blir jeg kvalm av bare jeg tenker på det. Men det akunålene går veldig bra Godt at det er gjennomførbart med nål- og sprøyteskrekk Her har jeg jo gått glipp av masse frieri-planer og greier og greier Kult at du tar saken i egne hender Strålende idè med fotobok og det siste bildet der var bare superfint! :rødme: Tar meg selv i å kikke på bildet titt og ofte og drømmer meg bort :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 26. oktober 2010 #1019 Del Skrevet 26. oktober 2010 Superduperspennende!!!!! Weeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carne Skrevet 26. oktober 2010 #1020 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hei du tøffe dame! :-D Jeg kjenner jeg blir veldig utolmodig nå! Det er jo ikke lenge til!! :D Jeg må også si at den fotoboka blir garantert en hit! Jeg vet i alle fall at min kjære ville blitt utrolig rørt av det :rødme: Vi har også jubileum i november, nærmere sagt 15. En fin måned det! Lykke til skal du ha! Dette kommer jeg til å følge med på! (Den kjøkkenmaskina her jeg også siklet etter leeengeeee...!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå