Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er helt fantastisk :rødme:

Denne helgen skal bare brukes til å slappe av sammen, og neste helg er det hjem på bryllupsfest for den ene søsteren min :hoppe:

Gleder meg til noen romantiske dager fremover :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

Fin helg da?

Ja, romantikken lenge leve!! hihi:)

Kniben:)

Det ble en kjempe flott helg :jepp:

Vi koste oss med italiensk mat og den nye Varg Veum filmen i går, og så ble det litt WOW spilling på oss begge :fnise:

Men i dag er det tilbake på skolebenken, så gleder meg til å komme igang :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Det vet jeg faktisk ikke om det kan ha noe med syklusen å gjøre :klø:

Det ville jeg spurt legen om. Kanskje syklusen stabiliserer seg etter operasjonen. :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med mensen og opperasjonsavklaring (sikkert ikke de morsomste tingene som finnes, men en ting mindre å bekymre seg om).

Serier vi liker er True Blood, Heroes, Being Human, Battlestar Galactica, Tudors, Pushing Daisies. Ellers er det litt kos med serier fra barndommen, f.eks. Lille Huset på Prarien og Anne fra Bjørekly.

(Ble sikkert noe skrivefeil, med 2-åring prøver å hjelpe til :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med at ting begynner å løsne for meg nå :jepp: Og om en uke vet jeg med større sikkerhet akkurat når det blir operasjon, så da har jeg en dato og forholde meg til :)

True Blood har jeg startet å se på nå, og det samme med Tudors. Digg serie :jepp:

Nå er det bare to dager igjen til vi drar hjemover for å være med på bryllupsfesten til søsteren min :strix: Gleder emg kjempe mye til å se henne pyntet og oppdresset i brudekjole :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke sett True Blood eller Tudors :sjenert: Når i uka på hvilken kanal?

Det blir sikkert stas å se søsteren sin i bryllupskjolen. Blir nok noe snått og tårer der ja ;) Sørg bare for å ta med deg lommetørkle (og vannfast mascara)... :fnise: Regner med du også er pyntet for anledningen!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke når det går på tv dessvere, hos meg blir det lastet ned :sjenert:

Det blir kun bryllupsmiddag nå til helgen, for de giftet seg alt i mai :jepp: Men for å få alle de ville ha med seg samlet ble ikke feiringen før nå :) Men mye lommetørkler blir det nok til at jeg tar med allikevel, en vet jo aldri hva som kan foregå uner en middag :fnise:

Sitter og vurderer gjentatte ganger hva det er jeg vil gå med, så ender nok med at jeg tar med meg alle kjolene mine hjemover, så da har jeg ihvertfall nok å velge mellom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på toalettet tidligere, og der så jeg plutselig blod på papiret :(

Orker ikke at tanta skal komme på småbesøk når hun ikke er ønsket :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...