Småkjekset Skrevet 26. august 2010 Forfatter #681 Del Skrevet 26. august 2010 ..ehh!! Altså MIN sambo, ikke din... Det var da enda godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. august 2010 #682 Del Skrevet 26. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 26. august 2010 #683 Del Skrevet 26. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 27. august 2010 #684 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Endret 27. august 2010 av Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 27. august 2010 #685 Del Skrevet 27. august 2010 Er det stoffskiftet ditt som tuller med syklusen, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. august 2010 Forfatter #686 Del Skrevet 27. august 2010 Det vet jeg faktisk ikke om det kan ha noe med syklusen å gjøre :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 27. august 2010 #687 Del Skrevet 27. august 2010 Deilig å være så forelska :rødme: . Spesielt når man VET at det gjengjeldes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. august 2010 Forfatter #688 Del Skrevet 27. august 2010 Det er helt fantastisk :rødme: Denne helgen skal bare brukes til å slappe av sammen, og neste helg er det hjem på bryllupsfest for den ene søsteren min Gleder meg til noen romantiske dager fremover :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 29. august 2010 #689 Del Skrevet 29. august 2010 Heia!! Fin helg da? Ja, romantikken lenge leve!! hihi:) Kniben:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. august 2010 Forfatter #690 Del Skrevet 30. august 2010 Heia!! Fin helg da? Ja, romantikken lenge leve!! hihi:) Kniben:) Det ble en kjempe flott helg Vi koste oss med italiensk mat og den nye Varg Veum filmen i går, og så ble det litt WOW spilling på oss begge Men i dag er det tilbake på skolebenken, så gleder meg til å komme igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 30. august 2010 #691 Del Skrevet 30. august 2010 God mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 31. august 2010 #692 Del Skrevet 31. august 2010 Det vet jeg faktisk ikke om det kan ha noe med syklusen å gjøre :klø: Det ville jeg spurt legen om. Kanskje syklusen stabiliserer seg etter operasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. august 2010 Forfatter #693 Del Skrevet 31. august 2010 Håpet er der for at ting blir mer stabilt etter operasjonen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 31. august 2010 #694 Del Skrevet 31. august 2010 Gratulerer med mensen og opperasjonsavklaring (sikkert ikke de morsomste tingene som finnes, men en ting mindre å bekymre seg om). Serier vi liker er True Blood, Heroes, Being Human, Battlestar Galactica, Tudors, Pushing Daisies. Ellers er det litt kos med serier fra barndommen, f.eks. Lille Huset på Prarien og Anne fra Bjørekly. (Ble sikkert noe skrivefeil, med 2-åring prøver å hjelpe til ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. september 2010 Forfatter #695 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg er veldig fornøyd med at ting begynner å løsne for meg nå Og om en uke vet jeg med større sikkerhet akkurat når det blir operasjon, så da har jeg en dato og forholde meg til True Blood har jeg startet å se på nå, og det samme med Tudors. Digg serie Nå er det bare to dager igjen til vi drar hjemover for å være med på bryllupsfesten til søsteren min Gleder emg kjempe mye til å se henne pyntet og oppdresset i brudekjole :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. september 2010 #696 Del Skrevet 1. september 2010 ohh true blood og the tudors er mine favoritt serier!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 2. september 2010 #697 Del Skrevet 2. september 2010 Har ikke sett True Blood eller Tudors Når i uka på hvilken kanal? Det blir sikkert stas å se søsteren sin i bryllupskjolen. Blir nok noe snått og tårer der ja Sørg bare for å ta med deg lommetørkle (og vannfast mascara)... Regner med du også er pyntet for anledningen!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. september 2010 Forfatter #698 Del Skrevet 2. september 2010 Aner ikke når det går på tv dessvere, hos meg blir det lastet ned Det blir kun bryllupsmiddag nå til helgen, for de giftet seg alt i mai Men for å få alle de ville ha med seg samlet ble ikke feiringen før nå Men mye lommetørkler blir det nok til at jeg tar med allikevel, en vet jo aldri hva som kan foregå uner en middag Sitter og vurderer gjentatte ganger hva det er jeg vil gå med, så ender nok med at jeg tar med meg alle kjolene mine hjemover, så da har jeg ihvertfall nok å velge mellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. september 2010 Forfatter #699 Del Skrevet 2. september 2010 Var på toalettet tidligere, og der så jeg plutselig blod på papiret Orker ikke at tanta skal komme på småbesøk når hun ikke er ønsket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 2. september 2010 #700 Del Skrevet 2. september 2010 Skyter rognebær i r%&##a på tanta! Kos deg med søster og familie i helga (ikke la mensen ødelegge ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå