Småkjekset Skrevet 18. august 2010 Forfatter #621 Del Skrevet 18. august 2010 I kveld skal jeg og sambo ta med oss broren min på kino og middag ute GLeder meg kjempe mye til både god film og god mat Så da blir det The Karate Kid og TGI Friday's tenker jeg Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 18. august 2010 #622 Del Skrevet 18. august 2010 Gled deg til Karate Kid, småkjekset - jeg synes den var veldig bra:) Har lest litt i boken din nå, og ser du har gått på P-pillen i 4,5 år og ikke vet hvor lang tid dette vil ta. Jeg gikk på pilla i 9,5 år (!), jeg, og tok siste pille 25. desember 09. Vi ble ikke prøvere av den grunn, for mannen var ikke helt klar enda. Men så i begynnelsen av mai sa han at han var klar, så nå kunne vi begynne å prøve. Det ble ikke prøving i en hel måned engang, før jeg ble gravid i begynnelsen av juni:) Så jeg håper det går fort for dere også Kos dere masse i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. august 2010 Forfatter #623 Del Skrevet 18. august 2010 Håper at det skjer noe på fronten her hos oss snart også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 18. august 2010 #624 Del Skrevet 18. august 2010 Det er ihvertfall det jeg har hørt, at siden han som spiller Dexter er blitt bedre starter de opp snart Ja, skjekket på IMDB, og jammen starter ikke sesong 5 opp til høsten! Hurraaaa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. august 2010 Forfatter #625 Del Skrevet 18. august 2010 Tror kanskje at TR er på vei nå, eller noe er det ihvertfall som skjer Fikk litt rød7brunt på toalettpapiret tidligere i dag, og det er blitt litt mer nå i kveld. Blir spennende å se om det tar seg opp etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 18. august 2010 #626 Del Skrevet 18. august 2010 Aah, hadde vært kjekt om ting stabiliserte seg for deg nå..!! Håper på klaff om en 14 dagers tid da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. august 2010 Forfatter #627 Del Skrevet 18. august 2010 Ja jeg håper at jeg har noen gode nyheter å komme med sanart Bare håper at dette er starten på noe, og at det ikke bare er spotting som jeg hadde 3 uker i juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 19. august 2010 #628 Del Skrevet 19. august 2010 Spent på en oppdatering her Håper ikke det er spotting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 19. august 2010 #629 Del Skrevet 19. august 2010 spennende, håper det er TR og det siste gangen du ser hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 19. august 2010 #630 Del Skrevet 19. august 2010 Håper på TR jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. august 2010 Forfatter #631 Del Skrevet 19. august 2010 Har bare vært litt spotting i dag også, så håper virkelig at det tar seg opp i løpet av morgen dagen I morgen er også D-dagen Eller, det er ihvertfall den dagen jeg skal innom sykehuset på konsultasjon i forkant av operasjon av skjoldbruskkjertene min. Veldig spent og nervøs, men jeg gleder meg til å høre hva de har å si ang når jeg kan bli kvitt den Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 19. august 2010 #632 Del Skrevet 19. august 2010 Min lengste periode varte i 80 dager tror jeg. Hadde en på 75 og. Ellers varte de i 5 uker, noe som var lenge nok når vi prøvde, men selvsagt lite mot nærmere 100. Vet det kan ta et år før syklusen stabiliserer seg. Ja, det er frykelig kjipt. Du har ikke tenkt på å sjekke om alt er som det skal da? Altså, når du må vente uansett. Kjedelig om du venter og det viser seg at du hadde trengt hjelp uansett. Jeg kommer til å anbefale venninner det, når de skal prøve. Da kan man evt spare seg for mye bekymringer og et mulig år med prøving og feiling. Jeg ble ihvertfall veldig betrygget etter min undersøkelse. Kanskje kan du bruke denne anledningen til å få unna operasjonen og da slippe styr med graviditet og amming? Eller, har du bestemt deg for hva du vil? Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. august 2010 Forfatter #633 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg kommer nok til høre med legen min senere i høst om hun kan teste meg for om ting er i orden eller ikke, slik at jeg slipper å vente lenger enn nødvendig Det blir operasjon for min del Så jeg håper at jeg får svar på mye jeg lurer på, og på ting jeg ikke visste jeg lurte på en gang i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. august 2010 #634 Del Skrevet 20. august 2010 Lykke til på konsultasjon!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 20. august 2010 #635 Del Skrevet 20. august 2010 Hvordan gikk det på konsultasjon idag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 20. august 2010 #636 Del Skrevet 20. august 2010 Hei, Småkjekset! Hvordan har det gått idag ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 20. august 2010 #637 Del Skrevet 20. august 2010 Spent på hvordan det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. august 2010 Forfatter #638 Del Skrevet 20. august 2010 Det blir operasjon på meg i september eller november Det ble tatt mye blodprøver av meg i dag, og kirurgen skulle ringe med den 6. sept når han har fått resultatene for å finne ut hvilken dag det blir operasjon på meg. Det ble plutselig mye mer virkelig, og jeg vet ikke helt hva jeg synes om det Jeg lå våken en god del i natt, og tenkte på alt mellom himmel og jord. Jeg tenkte på hvor gode og støttende venner og familie jeg har, at jeg hele tiden nærmer meg ferdig på skolen, øsnket om å starte familie, og at jeg har en helt fantastisk samboer som jeg ikke vet hva jeg skulle ha gjort uten! Han var med meg i dag, og har gitt klar beskjed om at han skal være hjemme med meg etter operasjonen for å passe på meg. Jeg er så glad for at han holder ut med meg, og at jeg har han når jeg trenger ekstra støtte :rødme: En ting som jeg må finne ut av de neste dagene/uken er hvordan jeg skal ordne det med tanke på skolen dette studieåret. Etter operasjonen blir jeg sykemeldt ett par måneder, og jeg har da ikke mulighet til å gjennomføre eksamen før jul i det ene faget jeg hadde tenkt å ta. SÅ nå prøver jeg å kontakte studieadministrasjonen for å høre om det er mulig å bytte fag, slik at alle eksamnene blir til våren igjen. Jeg håper at det ordner seg Nå må jeg begynne å gjøre meg klar, for i kveld blir det Karate Kid og kinamat sammen med kjæresten Håper dere får en flott fredagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 20. august 2010 #639 Del Skrevet 20. august 2010 Det er jo ikke lenge til i det hele tatt . Blir fint å få det unnagjort. Selv om jeg jo skjønner at det ikke bare er en liten ting man bare skal bli ferdig med. Men nettopp av den grunn er godt å få gjort det, spesielt før barn. Eller hva tenker du? Gruer du deg? Tenker du å utsette prøvinga til etter operasjonen? Hvis mensen plutselig melder sin ankomst mener jeg. Kos deg masse i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. august 2010 Forfatter #640 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg er veldig glad for at jeg får muligheten til å få gjort noe med det nå før jeg har små barn og ta meg av også, mye lettere når det bare er meg, sambo og katten Gruer meg til hvordan tiden etterpå operasjonen, så jeg driver å laster ned mye filmer og serier nå slik at jeg har noe å slappe av med Og jeg er stadig på jakt etter flere ting å laste ned, så det er bare å tipse i vei Jeg aner jo ikke hvordan syklusen min utarter seg, så i tiden fremover mot operasjonen skal vi bare kose oss sammen og ta hver dag som den kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå