Småkjekset Skrevet 17. august 2010 Forfatter #601 Del Skrevet 17. august 2010 Æsj, kjedelige lange sykluser vet jeg alt om, og det er superfrustrerende. Dessverre er det vel ikke helt uvanlig at kroppen bruker litt tid på å komme seg etter prevensjonsslutt, så vi får satse på at det retter seg opp snart nå! Håper den stabiliserer seg sånn noenlunde til jul, hvis ikke blir det nyttårsønsket mitt for 2011 Går Karate Kid på kino?? Er det de gode gamle, eller en eller annen nyinnspilling jeg ikke har fått med meg?? Jeg har ikke sett den gamle Karate Kid, men den nye som går nå den SKAL jeg ha med meg Ser virkelig bra ut, og når den har fått så mye god kritikk som den har så burde det bli en flott kinoopplevelse Hei på deg, Småkjekset! Håper du har en god dag ? Kjempekjedelig med så lange sykluser! Det kan vel ikke vare evig heller...?!!! Jeg har en kjempe flott dag! Sitter fremfor tven og ser på Dexter Fikk sove kjempe lenge i dag også, var vel ikke oppe før halv ett kan jeg tenke meg, og det var veldig greit siden jeg ikke sovnet før i tre tiden Så jeg har en veldig flott dag så langt, og den kan vel bare bli bedre Jeg håper at syklusen min etterhvert bestemmer seg for å samarbeide, ofr vi vil så gjerne ha en liten SÅ jeg håper det skjer noe snart Ha en flott dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 17. august 2010 #602 Del Skrevet 17. august 2010 Dexter er så gøy! Jeg og Lemmingmannen har sett alle sesongene! :D Hvilken sesong er dere på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. august 2010 Forfatter #603 Del Skrevet 17. august 2010 Vi har sett alle sesongene, men nå forbereder jeg meg til ny sesong, så da starter jeg på begynnelsen igjen Det er spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 17. august 2010 #604 Del Skrevet 17. august 2010 Hva?? Kommer det flere sesonger Dexter??? OMG! Må få lemmingmannen til å laste ned..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. august 2010 Forfatter #605 Del Skrevet 17. august 2010 Sesong 5 starter til høsten tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 17. august 2010 #606 Del Skrevet 17. august 2010 oi oi! Trodde etter 4. sesong at de ikke kom til å lage flere sesonger. Det var jo så brutal slutt på den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. august 2010 #607 Del Skrevet 17. august 2010 Ikke si noe mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 17. august 2010 #608 Del Skrevet 17. august 2010 Not to worry, my lips are sealed! Skal ikke røpe mer, fordrar ikke spoilere selv!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 17. august 2010 #609 Del Skrevet 17. august 2010 Så rart med syklusen din :klø: Jeg gikk også på Yasmin, men kom rett inn i normal syklus selv etter mange, mange år. Skjønner ikke hvorfor det skal være så forskjellig? Nå må det vel begynne å stabiliserer seg vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 17. august 2010 #610 Del Skrevet 17. august 2010 Hei småkjekset takk for kommentar i boken min:) Jeg må bare tilføye at mannen og jeg også har sett alle sesonger av Dexter - den er bare råbra! Ble så lei meg da jeg så at han som spiller Dexter hadde fått kreft:( Bra han er på bedringens vei nå, da:) Ha en fin kveld videre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. august 2010 Forfatter #611 Del Skrevet 17. august 2010 oi oi! Trodde etter 4. sesong at de ikke kom til å lage flere sesonger. Det var jo så brutal slutt på den! Det er ihvertfall det jeg har hørt, at siden han som spiller Dexter er blitt bedre starter de opp snart Ikke si noe mer! Not to worry, my lips are sealed! Skal ikke røpe mer, fordrar ikke spoilere selv!:D Spoilere er fy_fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. august 2010 Forfatter #612 Del Skrevet 17. august 2010 Så rart med syklusen din :klø: Jeg gikk også på Yasmin, men kom rett inn i normal syklus selv etter mange, mange år. Skjønner ikke hvorfor det skal være så forskjellig? Nå må det vel begynne å stabiliserer seg vel Første måneden etter at jeg sluttet på Yasmin varte i rett over 4 uker, og jeg var kjempe fornøyd at den ikke trakk ut i lengden. Men denne syklusen blir jeg helt rar i hodet av Jeg håper at den blir mer samarbeidsvillig etterhvert, så jeg får prøve å holde positiviteten oppe! Hei småkjekset takk for kommentar i boken min:) Jeg må bare tilføye at mannen og jeg også har sett alle sesonger av Dexter - den er bare råbra! Ble så lei meg da jeg så at han som spiller Dexter hadde fått kreft:( Bra han er på bedringens vei nå, da:) Ha en fin kveld videre:) Det var helt fælt når jeg leste om at han var blitt syk, men jeg var så glad når han nå er på bedringens vei Har kjøpt meg de tre første bøkene i serien nå også, så gleder meg stort til å lese dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. august 2010 #613 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg har bare siste episode av sesong 4 igjen Tror jeg må se den i morgen Når starter neste sesong da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. august 2010 Forfatter #614 Del Skrevet 17. august 2010 Sesong 5 starter søndag 26. september 2010 i USA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. august 2010 #615 Del Skrevet 17. august 2010 Det blir en fin uke Oppstart av Dexter, Big Bang Theory, Fruer, Grey's og en til som jeg har glemt for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. august 2010 #616 Del Skrevet 18. august 2010 Vi holdt på med Dexter og Six feet under samtidig en liten stund, og jeg må si det var litt sært! Samme skuespiller som seriemorder og kjedelig begravelsesagent.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 18. august 2010 #617 Del Skrevet 18. august 2010 Hei Småkjekset! Har vært lite på KG i sommer, men så kjedelig å lese at syklusen din ikke vil stabilisere seg. Har hatt akkurat samme problemet selv, så vet hvor frustrerende det føles. Skal ikke blande meg inn i Dexter-praten, for det har jeg aldri sett på, så da kan jeg heller ønske deg en god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 18. august 2010 #618 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg har en kjempe flott dag! Sitter fremfor tven og ser på Dexter Fikk sove kjempe lenge i dag også, var vel ikke oppe før halv ett kan jeg tenke meg, og det var veldig greit siden jeg ikke sovnet før i tre tiden Så jeg har en veldig flott dag så langt, og den kan vel bare bli bedre Du får nyte mens du kan. Når den lille først kommer blir du lykkelig om du får sove til 8 og sett en hel episode uten å bli avbrutt Godt å lese at du klarer å være positiv til prøvingen. Det hjelper så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. august 2010 Forfatter #619 Del Skrevet 18. august 2010 Det blir en fin uke Oppstart av Dexter, Big Bang Theory, Fruer, Grey's og en til som jeg har glemt for øyeblikket Ja, det blir en kjempe flott uke! Gleder meg allerede Vi holdt på med Dexter og Six feet under samtidig en liten stund, og jeg må si det var litt sært! Samme skuespiller som seriemorder og kjedelig begravelsesagent.. Kan tenke meg at det var litt sært å se begge seriene da ja Jeg har ikke sett mer enn ett par episoder av Six Feet Under, så jeg får vel starte å se på det nå også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. august 2010 Forfatter #620 Del Skrevet 18. august 2010 Hei Småkjekset! Har vært lite på KG i sommer, men så kjedelig å lese at syklusen din ikke vil stabilisere seg. Har hatt akkurat samme problemet selv, så vet hvor frustrerende det føles. Skal ikke blande meg inn i Dexter-praten, for det har jeg aldri sett på, så da kan jeg heller ønske deg en god dag Hei Blåmor! Hvordan går det med deg? Koselig at du stakk innom igjen Syklusen min er skikkelig på bærtur, men jeg skal innrømme at jeg kan bli godt vant til at TR ikke skal dukke opp på en god stund Hvis den forsvinner for en god grunn er det helt lov, men synes den bør stabilisere seg nå snart Du får nyte mens du kan. Når den lille først kommer blir du lykkelig om du får sove til 8 og sett en hel episode uten å bli avbrutt Godt å lese at du klarer å være positiv til prøvingen. Det hjelper så masse Jeg nyter i lange baner jeg Men jeg skulle gjenre ha byttet disse dagene jeg har nå mot det å ha en liten en i armene mine :rødme: Det å være positiv er det eneste som fungerer, for det finnes jo så mye jeg kan glede meg til å oppleve etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå