Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Du kan bare teipe foran arret. Jeg har brukt sånn tynn, brun teip når jeg har hatt arr. Så det trenger du ikke bekymre deg over. Dessuten så trenger du evt ikke å ligge å steike deg i sola. Er veldig godt å ligge under parasollen og :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Så nydelig ring du har fått..

Til å :dåne: av. :)

Måtte inn å sniklese litt. :sjenert:

Endret av Kanutten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare teipe foran arret. Jeg har brukt sånn tynn, brun teip når jeg har hatt arr. Så det trenger du ikke bekymre deg over. Dessuten så trenger du evt ikke å ligge å steike deg i sola. Er veldig godt å ligge under parasollen og :jepp:

Da får jeg høre godt med kirurgen om hva han mener om saken, og så se hvordan formen min blir :jepp:

:vinke: Så nydelig ring du har fått..

Til å :dåne: av. :)

Måtte inn å sniklese litt. :sjenert:

Koselig med nytt besøk :velkommen:

Jeg har en flink kjæreste ja :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dårlig til å legge igjen spor etter meg i egen bok, men jeg satser på at det endrer seg etterhvert som hverdagen kommer tilbake for fullt :jepp:

Ikke testet eller noe i det siste, venter egentlig bare på at TR dukker opp :sjenert: Men når det nå er 3 måneder siden hun var her sist, håper jeg at hun dukker opp snart, slik at jeg ikke får monsterlange sykluser :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Affh, monsterlange sykluser er no' dritt! Dumme tanta som ikke vil komme :kjefte: Håper syklusen din retter seg opp, så du slipper å vente så lenge Småkjekset :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi vært på sjøen og att en fantastisk dag i det flotte været!

Det ble grilling og bading, og det var kjempe koselig å være sammen med søstrene mine og familiene deres :jepp:

Håper at vi får noen flotte dager før vi drar østover igjen på torsdag.

Håper dere får en flott kveld jenter :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri lagt igjen spor her jeg :klø:

sniklest da :sjenert:

For en kjedelig syklus du har a! håper den kommer snart da!

håper ellers du hadde en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Småkjekset!!

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne og lest, så har oppdatert meg nå. Gratulerer med overstått bursdag! Og herreguuud for en fin ring!! :dåne: :rødme: Flinke mannen din..!! :Nikke:

Kjedelig med ustabile sykluser.... Da vet man aldri helt hva man skal forholde seg til.. =/

Håper dere kommer dere bort før operasjonen, kjedelig med vondter og slikt når man bare skal kose seg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer:

:klemmer:

Har aldri lagt igjen spor her jeg :klø:sniklest da :sjenert:For en kjedelig syklus du har a! håper den kommer snart da!håper ellers du hadde en fin helg :klem:

Bedre sent enn aldri, er det ikke det man sier? :jepp:

ar hatt en kjempe flott helg med strålende :sol::klem:

Hei Småkjekset!!Nå er det lenge siden jeg har vært her inne og lest, så har oppdatert meg nå. Gratulerer med overstått bursdag! Og herreguuud for en fin ring!! :dåne: :rødme: Flinke mannen din..!! :Nikke: Kjedelig med ustabile sykluser.... Da vet man aldri helt hva man skal forholde seg til.. =/Håper dere kommer dere bort før operasjonen, kjedelig med vondter og slikt når man bare skal kose seg!:)

Det er ikke alltid like lett å oppdatere seg når en har ferie, så du er unnskyldt :jepp:

Sambo har vært kjempe flink med valg av ring ja, minner han på det til stadighet :rødme:

Blir rimelig lei av denne evighetssyklusen, men trøster meg med at en eller annen gang må den stabilisere seg, hvis ikke vanker det trøbbel på tanta :fnise:

Regner med at jeg får litt mer informasjon i forhold til en operasjon på fredag, så gru/gleder meg til det :sjenert:

Whats cooking good looking? :sjarmor:

Her nytes :sol: for det den er verdt! Vi har vært i båt de ssite tre dagene, og nyter virkelig å ha fri og ikke minst hverandre :rødme:

Håper at jeg får smisket meg til en kinotur en dag, for har virkelig lyst å se Karate Kid før vi begynner på jobb og skole igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolig kjedelig med utablile sykluser. Når slutta du på prevensjon? Og hva slags brukte du?

Ja det er ikke noe artig når den skal tulle seg slik som den gjør :sjenert:

Siste p-pille ble tatt 9. april, og det var av typen Yasmin. 1. syklusen etter pilleslutt varte jo i 30 dager eller noe, og det var jeg fornøyd med. Men når nåværende syklus er oppe i 95 dager, så merker at jeg blir litt utålmodig :filer:

Jeg prøver så godt jeg kan å holde meg positiv, men det er jammen meg ikke lett alltid. Jeg har hatt et ønske om at det skulle klaffe i løpet av sommeren, for jeg skulle ha sambo mye hjemme disse ukene, men siden det ikke har skjedd noe til nå og jeg har et teit syklus ser det mørkt ut.

Vi får bare kose oss og ha så mye eller lite :sengekos: som vi vil fremover, og så er spiren nødt til å sitte en eller annen gang :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, kjedelige lange sykluser vet jeg alt om, og det er superfrustrerende. :sukk: Dessverre er det vel ikke helt uvanlig at kroppen bruker litt tid på å komme seg etter prevensjonsslutt, så vi får satse på at det retter seg opp snart nå! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går Karate Kid på kino?? Er det de gode gamle, eller en eller annen nyinnspilling jeg ikke har fått med meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh! *må se*

...ja, jeg er karate kid fan, og synes det er råfestlig å sitere Mr. Myagi. :sjenert:

"Sun is warm. Grass is green"

Endret av Lemming
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, Småkjekset! :vinke:

Håper du har en god dag ? Kjempekjedelig med så lange sykluser! :kjefte: Det kan vel ikke vare evig heller...?!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...