Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Negativ test i dag.

Det var dumt! :(

Men fatt mot: du er kun i din tredje pp nå, så ikke heng med nebbet ;) Vi krysser fingre og tær for neste måned!! Stå på i eggløsninga ;). Vi hadde sex annen hver dag i den perioden, og det var tydeligvis nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Cypress :) Og som jeg skrev hadde jeg testet fire dager OVER IKM og hadde ganske så svak strek på testene.. Flere som ikke får utslag før det har gått ganske lang tid. Skjønner uansett at det var litt skuffende.. I tillegg hauser vi det veldig opp her inne.. :sjenert:

Det er håp i hengende snøre. Om det ikke skjedde denne perioden skjer det nok snart! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sant at vi nok hauser det vel mye opp her inne... :sjenert: Det er veldig gøy når man har en positiv nyhet, men ikke så veldig når den er negativ.. Da blir den bare ekstra forsterket. Du får bare prøve å holde humøret oppe, og holde beina litt på jorda. Selv brukte jeg ganske nøyaktig ett år på å bli gravid (med sjeldne eggløsninger riktignok), men man må bare være klar over at ting kan ta tid, selv om alt er normalt.

:klemmer: til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig.. Jeg fikk ikke positivt svar før 9 dager over IKM, så alt er mulig. Da vi fikk det til, så hadde vi sex annenhver dag ;)

Dette skal gå bra! :) Krysser fingrene til tanta dukker opp (eller ikke..) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger spent med nå! Håper du ikke blir alt for skuffet hvis det ikke har klaffet denne gangen. Jeg testet også negativt på IKM, så det er bare å fortsette å teste seg så lenge mensen ikke dukker opp. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med negativ test, men som de andre sier så er det fortsatt tidlig så ingenting er sikkert enda. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj da, så kjedelig. Men sier som de andre her, så lenge tanta ikke er kommet er det enda håp! :;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant som noen sier her at det hauses veldig opp her inne, men samtidig synes ihvertfall jeg det er veldig deilig å ha et sted man kan skravle i vei om dette prøverstyret! :jepp: Synd med negativ test i dag. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enda noen dager til IKM, så jeg gir ikke opp håpet :)

Og jeg synes det bare er kosleig at dere bryr dere jeg, så fortsett med det :jepp:

Dagens lyspunkt er ihvertfall at jeg har fått kjæresten min hjem igjen, så jeg :hopper: litt for det :)

Og for :humpe: som jeg har savnet mens han har vært borte - her skal det øves til spiren sitter :jepp:

:fnise:

Håper dere har en fortsatt flott kveld jenter, det skal ihvertfall jeg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å se at du fortsatt er positiv!! :tommelopp:

Jasså, fått hjem kjæresten ja.... :lur: Så dét er svaret på hvor du har vært hele dagen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en laaaang dag på meg i går :Gjesp:

Opp klokken 06.15

Jobb klokken 07.30 - 15.00.

Dra til Oslo for å hente kjæresten klokken 15.30

Hjemme igjen klokken 20.30

Sovnet 23.00

Var så sliten i morges at jeg nesten ikke la merke til at kjæresten min dro på jobb engang. Grunnen til det er at jeg har våknet flere ganger i timen for å se at han faktisk lå ved siden av meg :rødme:

Blir alene de kommende dagene, og det er like greit for dagene går bare med til jobbing. Kjæresten min kommer hjem på lørdag, på IKM. Så har ikke :kosteskaft: kommet til da, får jeg se om det ikke blir ny test i løpet av helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med kjærestekos, da... :rødme:

Både jeg og huleboer'n krysser fingre, tær og knopper for at du ikke får tante :frustrert:

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...