cypress Skrevet 8. juni 2010 #241 Del Skrevet 8. juni 2010 Siden det er 4 dager igjen til IKM er det vel greiest å teste med morgenurin? :klø: I så fall blir det gjerne testing i morgen tidlig Er nok størst sjanse for å se noe på morgenurin ja! Men ikke bli skuffet om det ikke er noe enda da, det er ikke alle som får utslag så tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 8. juni 2010 #242 Del Skrevet 8. juni 2010 Oi så spennende, testing imorgen!! :D Må prøve å ta turen innom her på formiddagen å se hva som dukker opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. juni 2010 #243 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg brukte hele 4 tester på en dag jeg Først To quick-respons, der jeg ødela nr to fordi jeg var så forstyrret. Løp og kjøpte en CB digital og enda en quick-respons. Måtte se det i tekst.. Uken etter tok jeg enda en CB digital for å se om ukene så ut til å stemme, og det gjorde det Jeg testet fire dager over IKM (har jeg nå funnet ut). Og strekene var ganske svake da faktisk.. Blir kjempespennende i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 8. juni 2010 #244 Del Skrevet 8. juni 2010 Her var det jammen spennende! Heier på positiv test i morgen tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 8. juni 2010 #245 Del Skrevet 8. juni 2010 KOmmer innom med i morra tidlig Håper du får bra svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #246 Del Skrevet 8. juni 2010 Da var CB Digital i hus, og jeg har lest bruksanvisningen flere ganger, for at jeg skal gjøre det rett Har lett etter RFSU sin test også, men den finner jeg rett og slett ikke :klø: Jaja, gleder meg til i morgen Er redd jeg står opp enda tidligere enn nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. juni 2010 #247 Del Skrevet 8. juni 2010 Har hørt at den CB-digital trenger litt mer HCG for å gi utslag enn en "vanlig" sånn i tilfelle Jeg krysser alt jeg har for at det ikke er noe tvil når du tar testen i morgen, og at den lyser GRAVID mot deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #248 Del Skrevet 8. juni 2010 Har en del EL-tester liggende, og jeg vet at de ikke er sikker å bruke i denne sammenhengen, men siden jeg har så mange liggende skader det jo ikke å prøve Greit å ha noe å få tiden til å gå med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 8. juni 2010 #249 Del Skrevet 8. juni 2010 Som du sier skader det jo ikke å prøve om du har mange liggende selv om det ikke er helt sikkert. Spennende å følge med her nå! Har du tatt EL test nå i kveld eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #250 Del Skrevet 8. juni 2010 Har ikke tatt enda, men skal ta nå snart tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 8. juni 2010 #251 Del Skrevet 8. juni 2010 RFSU sine kjøpte jeg på Rema og Meny, ikke på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #252 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har vært innom to Meny og to Rema 100, men så ikke snurten til dem. Så jeg får bare klare meg uten dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 8. juni 2010 #253 Del Skrevet 8. juni 2010 Åh, jaja.. Da får du ta den digitale da. Jeg tok det 10 dager etter EL, på kvelden til og med, og den ble positiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #254 Del Skrevet 8. juni 2010 Skikkelig fristet til å bruke den nå allerede Men skal jeg teste før IKM skal jeg teste om morgenen Godt jeg skal opp i halv syv tiden, da slipper jeg å pine meg lenger enn nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. juni 2010 #255 Del Skrevet 8. juni 2010 Skal du ta EL-test nå i kveld tenkte du eller? Lykke til i morra! Bare ikke bli for skuffa hvis den er negativ, det er jo enda tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #256 Del Skrevet 8. juni 2010 EL-test gjennomført, og den var negativ. Gir ikke opp håpet før TR kommer og det er jo ikke IKM før lørdag, så er enda noen dager før jeg blir skuffet håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 8. juni 2010 #257 Del Skrevet 8. juni 2010 EL-tester krever jo større mengder hormoner for å slå ut enn graviditetstester, så mange får ikke positive EL-tester før lenge etter at de har fått positiv graviditetstest. Ikke gi opp nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 8. juni 2010 #258 Del Skrevet 8. juni 2010 Lykke til imorgen! *krysser fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #259 Del Skrevet 9. juni 2010 Negativ test i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. juni 2010 #260 Del Skrevet 9. juni 2010 Negativ test i dag. Æsj.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå