Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Det å holde forventningene nede sliter jeg med allerede :fnise:

Hele bilturen gikk med til å tenke hva om det har klaffet for oss nå, hvordan blir ting fremover? :sjenert:

Gleder meg til kjæresten min kommer hjem mot slutten av uken, for da klarer jeg gjerne å ikke tenke så mye på dette før IKM - håper ihvertfall det :)

:vinke: Skogstrollet

Koselig med nytt besøk i boken, kommer innom til deg for å hilse på også :jepp:

Godt å høre at det er andre som kjører over fjellet med pus ombord, da føler jeg meg ikke så slem siden hun må være så lenge i bil, siden andre også gjør det :fnise:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir det mye gråting på pus i bilen, eller gir du henne sånn reisetablett før dere kjører? :)

Vår pusi KLARER ikke bilkjøring :fnise:

Hun spyr og jamrer og graver og gråter stakkar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gir ikke henne noe tabletter, bare setter henne i buret og fester selen rundt det.

Hører nesten ikke noe til henne under hele turen. Hun gir beskjed om at hun heller ville gjort andre ting og at tunneller er skikelig fæle :fnise:

Så vi kunne ikke fått oss en katt som passer bedre til oss enn det hun gjør.

Fine pusen vår :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med puser som tåler litt bilkjøring! Tror vi har herda pusedyret vårt her hjemme. Hun romsterer i 10 min dersom vi ikke gir henne Postafen, så kaster hun gjerne opp en gang. Deretter legger hun seg nedi kurven sin og MALER resten av turen og ser lykkelig ut... om vi gir henne postafen ligger hun som regel i ro i kurven og maler hele turen... :klø:

Men passer særdeles bra siden vi kjører mye med henne i bil :catmilk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på opplæring i ny sommerjobb. Utrolig artig å hha noe å fylle dagene med, slik at ventetiden til jeg får kjæresten min blir kortere :jepp: Bare 2,5 dager igjen :strix:

Oppdager fremdeles pittelitt rosa/lyst brunt på papiret når jeg er på toalettet, det begynte på fredag så har vært noen dager. Men det er ikke så mye, så jeg bryr meg ikke så mye over det :)

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Jeg kan ikke skjønne hva annet enn festeblødning det kan være!?!? Ihvertfall når det har vart noen dager! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ihvertfall bestille meg graviditetstester i dag, slik at jeg har det til helgen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere erfaring med hvilke graviditetstester som gir best utslag 3 dager før IKM?

Kan være jeg ikke klarer å holde meg til helgen, da kjæresten kommer hjem på onsdag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Jeg tror du kan ta CB digital? Siden sånne billigstrips kans være vanskelig å tyde. Jeg har en CBD liggende her, og den kan tas fire dager før IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clear Blue er generelt de beste, ja, men også de dyreste. Krysser det fingre og tær for at det klaffer for dere!

Men hvis du skulle være gravid, så kan du belage deg på mange stopp over fjellet fremover. Mange gravide som må tisse hver time ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg stikke innom apoteket i morgen å kjøpe en Clear Blue :jepp: Greit å ha tilgjengelig :)

Tar meg selv titt og ofte i å håpe at dette er gangen det klaffer, så er redd jeg får meg et skikkelig spark i magen hvis det viser seg at det ikke er det :sjenert:

Og klarer heller ikke å roe ned tankene mine, så blir spennende å se hva den kommende uken vil vise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en god følelse jeg :jepp: Og skulle den ikke stemme denne gangen er det nok fordi det er innen rekkevidde.. ;)

Jeg sender deg litt av dette berømte babystøvet jeg! :strix: :strix:

Om det ikke skulle klaffe denne gangen er sannsynligheten stor for at det skjer snart vet du. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at du har rett Siebaeo :jepp:

*Tar til meg alt av babystøv og ruller intenst i det!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å så mye babystøv det var her :hoppe:

*Tar til meg alt, og deler med andre som trenger det!*

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så mye babystøv det var her :hoppe:

*Tar til meg alt, og deler med andre som trenger det!*

:pasha: :pasha: :pasha: :pasha: :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...