Småkjekset Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #181 Del Skrevet 4. juni 2010 Det tenker jeg litt på også, at jeg ikke vil kalle opp et barn med de typiske motenavnene, da jeg vil at navnet skal være spesielt Og det er ikke mange jeg kjenner som heter det samme som oldemoren min, så blir artig det Ellers oppdaget jeg litt blod på papiret i sted.. Aner ikke hva det er for noe, om TR har bestemt seg for å vise at hun er på vei eller noe. Var litt uggen i magen i går, så kan gjerne ha noe med det å gjøre. Håper at jeg slipper det enda en ukes tid, for jeg har jo ferie nå! Og slike TR plager orker jeg ikke å måtte bekyrme meg for nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 4. juni 2010 #182 Del Skrevet 4. juni 2010 Hvis IKM er 12. juni kan vel dette være festeblødning? :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 4. juni 2010 #183 Del Skrevet 4. juni 2010 Ja! Tenk om det er det!? Kanskje ikke lurt å si sånt her inne, for da setter vi griller i hodet ditt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lovegeckos Skrevet 4. juni 2010 #184 Del Skrevet 4. juni 2010 Hei. Haaper det er en spire i magen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #185 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Hehe, ja jeg har allerede tenkt tanken selv da Får bare vente å se om det blir mer av plager og blod senere, og håpe at det er noe positivt som kommer ut av det Er utrolig klar for en spire i magen nå, så ser positivt på ting fremover Gleder meg til kjæresten min kommer hjem :rødme: Endret 5. juni 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 4. juni 2010 #186 Del Skrevet 4. juni 2010 Dette her er jo kjempe spennende!!!!!! Holdt oss oppdatert, kan høres ut som en festeblødning ja.... JIPPIIII Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. juni 2010 #187 Del Skrevet 5. juni 2010 Hei! Fant ut at de var på høy tid jeg kom innom her!! Spennende tid for deg dette!!! Håper dere lykkes snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #188 Del Skrevet 5. juni 2010 Cypress Koselig med nye besøkende Ja, nå håper jeg at vi lykkes snart. Er jo bare i PP2 nå, men skulle gjerne ha skjedd for lenge siden alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #189 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Har ikke sett noe mer til noe blod i dag, men jeg merker at det strammes i venstre siden av eggstokkene, det har det gjort siden torsdag. Jeg lurer litt på hva i alle dager dette kan skyldes, men jeg skal prøve å ikke ta gledene eller sorgene på forskudd før IKM er her Skal prøve ihvertfall, men vet ikke om jeg lykkes Bare en uke igjen til IKM Endret 5. juni 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 5. juni 2010 #190 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) ca. 1 uke igjen (+ litt til) her også. Dette blir uuutrolig spennende Jeg heier på deg Endret 5. juni 2010 av Archee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #191 Del Skrevet 5. juni 2010 Ja, blir skikkelig spennende her Har bestemt meg for å ikke teste før mandagen, hvis ikke TR kommer før den tid da. Men jeg har jo kun EL- tester i hus, så burde vel strengt tatt gått til innkjøp andre tester også nå Denne gangen skal det gå for oss alle, det har jeg bestemt til alle som er innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. juni 2010 #192 Del Skrevet 5. juni 2010 Men jeg tror EL tester gir positivt utslag om man er gravid Jeg har en venninne som ikke hadde graviditetstester liggende så hun prøvde med en EL test og den blei jaggu positiv rett før IKM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #193 Del Skrevet 5. juni 2010 I så fall er det ikke krise om jeg ikke får tak i graviditetstester til IKM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 5. juni 2010 #194 Del Skrevet 5. juni 2010 Men mange opplever at EL-tester gir senere utslag enn graviditetstester da. Tror det har noe med at EL-tester er mindre følsomme enn mange av g-testene man får nå for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #195 Del Skrevet 5. juni 2010 Da kan jeg evt prøve å teste med en EL-test hvis TR ikke er kommet til IKM, og er hun ikke kommet til butikkene åpner mandagen går jeg til annskaffelse av graviditetstest Føler jeg tenker veldig langt frem i tid akkurat nå Jeg får bare prøve å ikke tenke på det, og ta ting som det kommer, selv om det er svært vanskelig akkurat nå.. Nå skal jeg nyte siste kvelden med familien min før jeg og pus setter oss i bilen for å dra hjem igjen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. juni 2010 #196 Del Skrevet 5. juni 2010 Kos deg masse med la familia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 6. juni 2010 #197 Del Skrevet 6. juni 2010 Oj, her skjer det saker Blir spennende å se om en 1 uke nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #198 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Sjer mye rart her ja Oppdaget litt mer blod før jeg la meg i går, og i dag tidlig også. Er ikke så mye det er snakk om, og godt er det. Ellers hadde det ikke vært noe kjekt å sette meg bak rattet de neste 8 timene. For er det en ting jeg misliker når jeg drar over fjellet slik som ejg gjør så er det å stoppe på hver eneste bensinstasjon for å bruke toalettet Men det håper jeg snart endrer seg da Endret 6. juni 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. juni 2010 #199 Del Skrevet 6. juni 2010 Ooooi, spennende! Skjønner at du vil prøve å holde forventningene nede, men uansett hva man bestemmer seg for, er det vanskelig eller umulig i praksis.. Sånn er ihvertfall jeg, at jo nærmere jeg kommer IKM, jo mer driver underbevisstheten og styrer med det enten jeg vil eller ikke. Men men, det er jo ingenting annet å gjøre enn å vente, og håpe ventetiden går fort som bare det! Håper du får en fin tur over fjellet, uten for mange bensinstasjonpauser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 6. juni 2010 #200 Del Skrevet 6. juni 2010 Innom å legger igjen en hilsen Nå har jeg lest igjennom hele dagboken din. Gratulerer som prøver Håper ikke dette stoffskiftet byr på noen flere problemer og at det har klaffet for dere nå Dette er spennende! Du får ha en flott tur over fjellet! (Mistenkte deg nesten for å bo på samme plass som meg, driver og med pendling over fjellet, sammen med pus, når jeg skal treffe familien ) Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå