Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wihii, det er ikke lenge igjen nå!! :hoppendeglad: ...kjenner det kribler i magen når jeg tenker på det :fnise: Rart, hvor glad man kan bli på noen andres vegne, noen man aldri har truffet. Men på en måte så føler jeg jo at jeg kjenner deg litt allikevel, selv om jeg aldri har møtt deg. Åååh, dere har så mye å glede dere til :grine:

:klemmer:

Det er ikke lenge til i det hele tatt og det er så herlig å tenke på :nigo:

Man blir veldig glad på andres vegne når man følger hverdagene deres :jepp: Så føler jeg kjenner mange av dere selv om en aldri har truffes :)

*spent* :hjerte:

:hjerte:

Snaaaaaaart...... :rodmer::strix:

Det er helt sant!! :nigo:

Har du sladris? :lur:

Har ikke sladris nei. Så hvis det er noen som vil er det bare å skrike ut ;)

Bare innom og sjekker :nigo: Det kan jo starte når som helst!

Det er helt rart å tenke på at i løpet av de neste ukene så er vi faktisk foreldre!! :daane::strix:

Kan nesten ikke vente :hoppe::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt være sladris, om du vil :jepp:

Jeg vil :sjenert:

Så koselig at dere begge vil være sladris :jepp:

Men kan vel bare ha en dessverre :sukk:

Hadde faktisk tenkt på deg for ikke så lenge siden Spatula, at du hadde vært en super sladris. Så hvis du vil er jobben din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjerne det :nigo:

Jeg lover å gjøre en god jobb :) sender deg telefonnr mitt på PM til deg.

Det gjør du nok helt sikkert :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at alt har gått kjemperaskt :jepp: Er veldig glad for det nå, bare håper at når hun er på utsiden at tiden roer seg litt da ;)

Her roet tiden seg ikke når han kom ut hvertfall, så dere må nyte hvert øyeblikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her roet tiden seg ikke når han kom ut hvertfall, så dere må nyte hvert øyeblikk

Det har vi tenkt å gjøre til det fulle :Nikke:

Her må man oftere innom for tiden ;) Spennende :)

:)

:vinke:

:blomst:

Jeg drømte at du hadde født i natt, stemmer det? :fnise:

Nei her er det lite nytt å melde dessverre :)

:popcorn:

:)

Ikke hørt noe, så regner med lillesmulen fremdeles er inni magen ;)

Det er hun, godt bevart :jepp:

Helt i orden, det var jo du som spurte om hun hadde skaffet seg sladris :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på 38 ukers kontroll i dag hos legen.

Alt så bra ut og egen mente at lillefrøkna har det mer enn godt i magen så det kan nok hende at hun drøyer med å komme ut og hilse på ;)

Urinprøven ga litt utslag på leukocytter så de skulle sende den til dyrking for å prøve å finne ut hva det kom av. Satser på at det ikke er noe å bekymre seg for :)

Er trett og sliten i dag. Sovnet i 1 tiden i natt, og etter klokken 4 har jeg bare småduppet før det bar avgårde til legen. Så nå er det sofasliting og Pretty Little Liars :) Mannen har hjemmekontor i dag så han går rundt og passer på meg og pusene er mye mer kjælen om dagen, så lurer på om det er noen som begynner å bli utålmodig ;)

Skal prøve å få ferdig to monsterbukser jeg har holdt på med en god stund. Har ikke holdt på med maskesting tidligere så blir spennende å prøve det nå :) Satser på at det er perfekt tv-jobbing ;)

Ha en fin tirsdag :vinke:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra alt så fint ut! Blir spennende å høre hva lyctopluttene (:fnise:) kan være? Får satse på at det ikke er noe alvorlig? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha leucocytter i urinen kan bety en urinveisinfeksjon, eller at litt utflod har blitt med i urinprøven :opplyser: Det er derfor de setter den til dyrking for å finne ut om det er en infeksjon eller bare helt uskyldig grums.

Endret av Spatula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra alt så fint ut! Blir spennende å høre hva lyctopluttene (:fnise:) kan være? Får satse på at det ikke er noe alvorlig? :klo:

Å ha leucocytter i urinen kan bety en urinveisinfeksjon, eller at litt utflod har blitt med i urinprøven :opplyser: Det er derfor de setter den til dyrking for å finne ut om det er en infeksjon eller bare helt uskyldig grums.

Kan nok være at det ga utslag grunnet utflod, for det har ikke blitt mindre av det i det siste for å si det sånn :sjenert:

Er så utrolig glad for at været er så fint som det er for øyeblikket, og får bare håpe at det holder seg slik etter fødselen. Skal bli kaldt igjen mot helgen og neste uke, så frøkna har fått beskjed om å holde seg inne til det blir varmt igjen ute ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...