Neala Skrevet 4. mars 2012 #3581 Del Skrevet 4. mars 2012 Så bra at alt var fint med snuppa Håper du får en fin kveld med venninne-skravling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #3582 Del Skrevet 5. mars 2012 Så bra at alt var fint med snuppa Håper du får en fin kveld med venninne-skravling! Veldig glad for at alt var som det skulle Hun var ikke like aktiv som hun har pleid å være i går heller, men fikk ihvertfall spark tilbake når jeg plaget henne Og i natt og på morgenen i dag har hun vært mer aktiv så det gjør godt for mammahjertet Var veldig godt med venninneskravling i går så det gjorde godt Nå skal jeg snart avgårde til legekontoret for å ta noen blodprøver så satser på at alt er som det skal. Og så er det sikkert ikke dumt å få ferdig papirene til nav heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 5. mars 2012 #3583 Del Skrevet 5. mars 2012 35 uker, tenk!! Så bra at alt var i skjønneste orden! Og så herlig at du fikk komme inn til en sjekk, det er så fælt å gå rundt og bekymre seg! Hun liker appelsinjuice altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #3584 Del Skrevet 5. mars 2012 35 uker, tenk!! Så bra at alt var i skjønneste orden! Og så herlig at du fikk komme inn til en sjekk, det er så fælt å gå rundt og bekymre seg! Hun liker appelsinjuice altså? Skjønner ikke hvor ukene blir av er jo ikke mange igjen i det hele tatt!!! Hvordan skal vi bli klar til hun kommer? Veldig glad for å få komme til sjekk Endten så liker hun det veldig godt, eller så fordrar hun det ikke Frøkna er veldig aktiv i dag og jeg er så glad for at jeg kan kjenne disse bevegelsene Jeg er så heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. mars 2012 #3585 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg kommer virkelig til å savne de bevegelsene når lillegutt er ute, det er så deilig Herlig med en dag med mye bevegelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. mars 2012 #3586 Del Skrevet 5. mars 2012 Lenge siden sist men måtte nå innom å snike litt:) Hjelpes, bare fem uker igjen?! Da kan det bli når som helst!! Ååå, misunner deg som skal føde<3 Håper du får en fin fødsel som du kan minnes med glede! Å føde er helt vanvittig sykt fantastisk:) Ha ei fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. mars 2012 #3587 Del Skrevet 6. mars 2012 Godt at alt var som det skulle med frøkna som snart kommer for å hilse på. Appelsinjuice er en hit her også forresten, da blir det aktivitet med en gang hvis jeg legger meg ned på ryggen. Kald cola derimot, ingen reaksjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #3588 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg kommer virkelig til å savne de bevegelsene når lillegutt er ute, det er så deilig Herlig med en dag med mye bevegelse Det er virkelig herlig med disse bevegelsene Lenge siden sist men måtte nå innom å snike litt:) Hjelpes, bare fem uker igjen?! Da kan det bli når som helst!! Ååå, misunner deg som skal føde<3 Håper du får en fin fødsel som du kan minnes med glede! Å føde er helt vanvittig sykt fantastisk:) Ha ei fin uke! Er veldig spent på hvordan fødselen blir og ikke minst når den faktisk kommer til å sette igang. Håper at jeg slipper å måtte gå altfor lenge over termin, så får se om frøkna har samme tanker som meg om den saken Godt at alt var som det skulle med frøkna som snart kommer for å hilse på. Appelsinjuice er en hit her også forresten, da blir det aktivitet med en gang hvis jeg legger meg ned på ryggen. Kald cola derimot, ingen reaksjon Skjønner ikke at hun snart er her Har ikke merket like mye bevegelse etter å ha spist/drukket noe annet enn appelsinjuice så nå har jeg alltid appelsinjuice tilgjengelig her hjemme hvis jeg skulle urolige meg. Men frøkna har vært veldig greit og gitt nok av bevegelser fra seg de ssite dagene, så lurer på hvordan det ribbenet mitt kommer til å se ut hvis det fortsetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #3589 Del Skrevet 6. mars 2012 Stille og rolige dager og jeg nyter dem til det fulle Er ikke oppe før i 12 tiden om dagen, kjenner at kroppen har godt av alle timene med søvn som jeg klarer å få. De dagene jeg har vekkerklokke på for å skulle rekke noe tidlig på dagen er jeg helt kake etterpå, så lurer på hvordan det blir etterhvert som fødsel nærmer seg. Tidligere trengte ikke kroppen like mye søvn og hvile som jeg gjør nå (føler at jeg ikke er våken mer enn maks 12 timer om dagen) men det er godt at lagrene blir fylt opp nå slik at jeg er klar for nattevåk om kort tid Foreldrene mine kommer hjem fra syden i morgenkveld så det skal bli veldig godt Tror at mamma har bekymret seg de siste dagene for at frøkna skulle komme mens de enda var borte da ene søsteren in fødte 1,5 måned for tidlig da hun fikk datteren sin, men er godt å se at hun har vett til å holde seg inne til mormor og morfar er på plass igjen Ene niesen min har bursdag i morgne også så regner med det blir bursdagsbesøk for henne med familien i helgen. Gleder meg til kaker og annet godt Har lyst på noe søtt hele tiden kjennes det ut som, prøver så godt jeg kan å begrense meg men det er jammen meg ikke så lett hele tiden Men noe godt må man unne seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 6. mars 2012 #3590 Del Skrevet 6. mars 2012 Bare å kose deg med godis - de små i magen suuuuger til seg kaloriene, så da kan man spise med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 6. mars 2012 #3591 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg har også skikkelig søtsug om dagen. Føler at det er en kamp hver kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. mars 2012 #3592 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg har også skikkelig søtsug om dagen. Føler at det er en kamp hver kveld.. Samme her! Men jeg har ingen/ingenting å skylde på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 6. mars 2012 #3593 Del Skrevet 6. mars 2012 Samme her! Men jeg har ingen/ingenting å skylde på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #3594 Del Skrevet 6. mars 2012 Fikk ikke godteri, så da ble det heller jordbær med sjokoladepålegg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. mars 2012 #3595 Del Skrevet 9. mars 2012 Nå er det ikke lenge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #3596 Del Skrevet 10. mars 2012 Nå er det ikke lenge igjen! Det er helt sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #3597 Del Skrevet 10. mars 2012 36 uker! Helt utrolig at det bare er fire små uker igjen til termin De kommer forhåpentligvis til å gå like fort som ukene har gjort til nå I dag skal mannen på fjelltur med noen venner mens jeg skal til foreldrene mine og feire bursdagen til ene niesen min - herlig lørdag med andre ord I morgen skal vi dra og se på noen klær et vennepar har etter jenten sin for å se om vi finner noe vi vil ha, så får se hva vi evt kommer hjem med da Utrolig sliten i dag da kattene har vært mye våkne og jeg har slitt med å sovne for hver gang jeg våkner så tenker det blir en tidlig kveld på med i dag. Godt med alenetid så lenge man har det Ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 10. mars 2012 #3598 Del Skrevet 10. mars 2012 Det er helt sant! Hvordan føles det å ha kommet så langt? Er magen blitt stor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #3599 Del Skrevet 10. mars 2012 Hvordan føles det å ha kommet så langt? Er magen blitt stor? Det er helt utrolig! Hadde ikke trodd at vi kom til å komme hit på det som føles som veldig kort tid, men er veldig glad for det for kan ikke vente til vi får møte dette vidunderet vårt Magen synes jeg har blitt større den siste uken, og frøkna ligger og presser godt oppunder ribbeina så skal bli godt når den synker litt Skal se om jeg ikke klarer å få tatt et magebilde i løpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 10. mars 2012 #3600 Del Skrevet 10. mars 2012 Det er helt utrolig! Hadde ikke trodd at vi kom til å komme hit på det som føles som veldig kort tid, men er veldig glad for det for kan ikke vente til vi får møte dette vidunderet vårt Magen synes jeg har blitt større den siste uken, og frøkna ligger og presser godt oppunder ribbeina så skal bli godt når den synker litt Skal se om jeg ikke klarer å få tatt et magebilde i løpet av helgen Så herlig! Tiden går så skremmende fort. Jeg syntes det gikk så tregt i starten, men nå er man jo plutselig snart ferdig...Så tror virkelig man skal ta til seg det folk sier med å nyte magen og graviditeten så mye man kan Magebilde hadde vært gøy å se!! God helg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå