Gå til innhold

Jeg blir most av han


Gjest Kneftet

Anbefalte innlegg

Åh for et fint bilde. Hva var det du skulle skrive? Kom bare et punktum:)

bare følger med!

synes du bør gjøre noe med det her, si ifra ordentlig at det gjør vondt.

det meste er vel skrevet her fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Micka

Trenger man ikke mer enn ett problem? Alt jeg spør om er jo om jeg må dumpe han (eller gifte meg) nå blir jeg forvirret:(

Dette kan bare ikke være seriøst. Trolle-tråd de-luxe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ler folk av at han gir henne smerter? Og hvorfor bibelsitater og farmaninger om ekteskap? Snakk ordentlig med han. Fortell hvor vondt det gjør øg spør om han hadde likt at du påførte han sterke smerter. Det er mulig han er sånn sm-fyr og liker smerter, men da får han finne seg en som også liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kneftet

bare følger med!

synes du bør gjøre noe med det her, si ifra ordentlig at det gjør vondt.

det meste er vel skrevet her fra før.

Det meste er skrevet her fra før? Jeg er forvirret for her står det så mye rart, f.eks. "gift deg", "det trengs mer enn ett problem" og "det meste står her fra før". Jeg vet ikke jeg. Spørsmålet mitt er: HVA GJØR jeg? Dumpe han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Fy, så mye teite svar :sukk:

Men si i fra når han gjør det, at det gjør vondt. Har leddgikt selv og har hatt en samboer/kjæreste selv som hadde det veldig morsomt med "klemming" av ledd. Hva han syntes var morsomt med det vites ikke. Kanskje alder hadde noe å si på barnslighet også? Men uansett så er det ikke ok å more seg over andres "vonter" :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ler folk av at han gir henne smerter? Og hvorfor bibelsitater og farmaninger om ekteskap? Snakk ordentlig med han. Fortell hvor vondt det gjør og spør om han hadde likt at du påførte han sterke smerter. Det er mulig han er sånn sm-fyr og liker smerter, men da får han finne seg en som også liker det.

Det er slike her svar jeg mener, det er det her jeg også mener.

Svar med bibel greier og at du bør gifte deg, kan du da ikke ta seriøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men han er så snill ellers, da han bare holder meg litt hardt og ikke kjempehardt. Synes han må belønnes med dette også da.. Er litt usikker på om jeg bør gå fra forholdet da han ikke skjønner hva litt hardt betyr for meg. Og det er ondt. Men han har jo ikke leddgikt, men det har jeg.

Han må belønnes for han holder deg litt hardt?????

Folkens, denne jenta må være et forumtroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn med de fleste som blir mishandlet, da? "Han er jo egentlig snill når han ikke slår." Man mister vel litt perspektiv, eller noe. Det er umulig å vite hvor vondt samboeren til ts holder tak i henne, men hun hadde ikke startet denne tråden og spurt om hun burde dumpe han hvis det var bare litt småvondt.

Endret av Het Potet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoooooookeeeeeeey. Hvis han kun kniper deg på onsdager, fredager og søndager, bør du gifte deg med han. Tirsdager og torsdager er ikke akseptabelt, og du bør forlate han, med mindre han kniper deg på mandager også, da bør dere få et barn snarest! Hvis han snøfter når han ler, bør dere prøve å date andre en stund.

Poenget mitt er at vi ikke kan svare på slikt utifra det du skriver.

Menneh... seriøst?

Endret av Jade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste er skrevet her fra før? Jeg er forvirret for her står det så mye rart, f.eks. "gift deg", "det trengs mer enn ett problem" og "det meste står her fra før". Jeg vet ikke jeg. Spørsmålet mitt er: HVA GJØR jeg? Dumpe han?

Mange har rådet deg til å si tydeligere i fra til han, ettersom han ikke har hørt på deg hittil. Forklar han at dette er veldig vondt for deg, og at han må respektere dette og la være. Dersom han fortsetter etter dette, må du jo si til han at dere må bryte, for du kan jo ikke ha en kjæreste som respekterer det du sier. Så det dreier seg jo ikke bare om en enkelt enkelt ting, men det dreier seg om at kjæresten ikke viser den nødvendige respekten i et forhold. Men det kan jo hende han bare er litt sen i oppfattelsen og ikke har forstått alvoret, kanskje har du heller ikke sagt tydelig nok i fra. Så gi han en sjanse til etter at du har forklart og sagt tydelig fra til han. Si at du ikke kan ha det sånn sammen med han. Du må lære deg å sette tydelige grenser, ellers vil du bare fortsette å havne i slike situasjoner som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...