Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #61 Skrevet 11. april 2010 Dette synes jeg var veldig trist lesing! Jeg har ikke satt meg så mye inn i dette med fedrekvota tidligere, da vi løste situasjonen ganske utradisjonelt i 2008. Mannen tok hele permisjonen minus 9 uker forbeholdt mor, mens jeg studerte. Dette var et helvete, så neste gang hadde jeg håpt å få ta hele permisjonen. Mannen min jobber skift og er mye hjemme uansett, så for oss hadde det fungert perfekt. Jeg synes det er synd at det legges så klare retningslinjer for permisjon på tvers av næringer. I min manns sektor er det for eksempel umulig å ta gradert uttak, og i ts sin situasjon er fedrekvota vanskelig. Ja, jeg forstår at mange arbeidsplasser har sjefer blottet for samarbeidsvilje, men jeg synes det er feil at generelle lover skal ordne opp i dette. Til TS: Jeg håper situasjonen ordner seg for dere! Ser mange her inne blåser i det faktum at tidlig barnehagestart gjorde datteren din syk. Det er ikke til å kimse av! Ja, svært mange barn begynner tidlig i barnehage, men det betyr ikke at alle barn har godt av det av den grunn. Søk, klag, søk og klag, helt til at dere får fars uker overført til deg!
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #62 Skrevet 11. april 2010 Du kan jo sende ungen til dagmamma i stedet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå