Gå til innhold

Hvordan komme seg fra dating..


Champagne

Anbefalte innlegg

Jeg føler at vi sitter fast i date-modus og at ting går altfor sakte- jeg har lyst til å møte han oftere enn annenhver uke, lyst til å sende meldinger oftere enn to ganger i uken, lyst til å gå turer i sentrum og leie hender osv osv. Alikevel føler jeg at det er så vanskelig å komme over dette stadiet med han!!! Er så lenge siden jeg har datet- mistet helt grepet på dette her- hvordan kommer man videre??

Takk for råd :)

Endret av Champagne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg har datet en gutt siden slutten av januar, vi møttes på internett og hadde en fantastisk første date. Pratet hele kvelden og havnet på byen sammen, det ble litt klining før jeg dro hjem i tre-tiden den natten.

Vi møttes to uker etterpå, hvor jeg ble med han hjem og sov over.

Etter det har vi møttes fem ganger: vært ute og spist etc først, og overnattet sammen hos en av oss. Vi har hatt det veldig koselig sammen, men jeg føler at vi sliter med å komme over date-perioden. Han er en veldig fornuftig og høflig gutt, og sender hyggelige (men dog litt for høflige) meldinger. Jeg tror han liker meg for han har allerede introdusert meg til kompiser når vi har møttes ute sammen.

Jeg føler at vi sitter fast i date-modus og at ting går altfor sakte- jeg har lyst til å møte han oftere enn annenhver uke, lyst til å sende meldinger oftere enn to ganger i uken, lyst til å gå turer i sentrum og leie hender osv osv. Alikevel føler jeg at det er så vanskelig å komme over dette stadiet med han!!! Er så lenge siden jeg har datet- mistet helt grepet på dette her- hvordan kommer man videre??

Takk for råd :)

Skal du få ting til å skje må du ta grep selv. Hva er i veien for at du tar initiativ, eller foretrekker du bare å sitte passivt og vente på at han gjør det? For øvrig er det ingenting som heter å være for høflig. Høflighet er en dyd, basta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...