bobbi Skrevet 17. september 2011 #381 Skrevet 17. september 2011 De er lilla <3 Sitter å følger med på trcking nummret hele tiden Er litt "redd" de er for høye.. de er nemlig 9 cm.. men falt for de.. så bare MÅTTE ha de! tanken er at omså kan jeg kun bruke de hos fotografen betalte under 300,- inkl frakt så blir ikke ruinert liksom.. regner meg jeg kjøper det sløret ja.. det er jo GRISE billig Lilla sko hørtes kjempestilig ut (lilla er "tema" fargen for våres bryllup )håper hælene ikke er for høye da, du er god hvis du holder ut en hel dag i 9 cm - hadde jeg aldri klart, men har funnet noen med ca 6 cm...føltes mye mere stabilt for meg
Ninnin86 Skrevet 18. september 2011 #382 Skrevet 18. september 2011 I dag er det akkurat 5 måneder til jeg gifter meg Åååå, som jeg gleder meg!!!
bobbi Skrevet 18. september 2011 #383 Skrevet 18. september 2011 (endret) I dag er det akkurat 5 måneder til jeg gifter meg Åååå, som jeg gleder meg!!! Gleder meg på dine vegne .....og synes å vente til april er veldig lenge akkurat nå Endret 18. september 2011 av bobbi
Supergla88 Skrevet 18. september 2011 #384 Skrevet 18. september 2011 Hei=) Hvordan ligger dere an med bryllupsplanene dere som skal giftes til sommeren? Så har jeg et lite spørsmål, hvordan velger dere toastmaster?
Pentu Skrevet 18. september 2011 #385 Skrevet 18. september 2011 Hei=) Hvordan ligger dere an med bryllupsplanene dere som skal giftes til sommeren? Så har jeg et lite spørsmål, hvordan velger dere toastmaster? Jeg har sett på kjole, skal en gang til. Har valgt ut meny, forlover, lokale, kirke, begynt på bordpynt, sånn halvveis funnet fotograf, funnet transport, har funnet frisør, funnet servitører og skrevet gjesteliste. Har gjort en del andre småting og. Vi valgte en venn av familien som er riktig blanding av morokar, ansvarlig og skikkelig. Han tar jobben veldig alvorlig og kjenner oss godt. Det er et viktig valg, for oss så var han et naturlig valg. Bare tenk nøye gjennom hva dere ser etter i en toastmaster.
Supergla88 Skrevet 18. september 2011 #386 Skrevet 18. september 2011 Jeg har sett på kjole, skal en gang til. Har valgt ut meny, forlover, lokale, kirke, begynt på bordpynt, sånn halvveis funnet fotograf, funnet transport, har funnet frisør, funnet servitører og skrevet gjesteliste. Har gjort en del andre småting og. Vi valgte en venn av familien som er riktig blanding av morokar, ansvarlig og skikkelig. Han tar jobben veldig alvorlig og kjenner oss godt. Det er et viktig valg, for oss så var han et naturlig valg. Bare tenk nøye gjennom hva dere ser etter i en toastmaster. Vi håpet også på å velge en som kjente oss, men ingen som helt passer som toastmaster, så må nok leie inn en.. Da ligger vi nokså likt an i planleggingen, bare at jeg har kjøpt kjole=)
Gjest Doh Skrevet 18. september 2011 #387 Skrevet 18. september 2011 I dag er det akkurat 5 måneder til jeg gifter meg Åååå, som jeg gleder meg!!! Ja, nå går tida fort fram mot februar
bobbi Skrevet 21. september 2011 #388 Skrevet 21. september 2011 Så har jeg et lite spørsmål, hvordan velger dere toastmaster? Vi valgte en som kjenner oss begge godt, er morsom, men tar oppgaven seriøst og ikke er redd for å ta ordet Det er vel de viktigste faktorene å tenke på som jeg kan komme på...
Samulita Skrevet 22. september 2011 #389 Skrevet 22. september 2011 Da har jeg bestemt dato og sted! Jeg måtte bare ta grep nå, hvis ikke hadde vi aldri bestemt oss! Det blir ambassaden i Roma 21. juni 2012 Min kjære vet ingenting enda, men jeg vet at han vil bli glad! Vi tar med oss forlovere, barn og muligens våre mødre (kanskje også fedre, men det er lite sannsynlig), og så tar vi en skikkelig fin middag på en aldeles nydelig restaurant med utsikt over Colosseum
Pentu Skrevet 22. september 2011 #390 Skrevet 22. september 2011 Da har jeg bestemt dato og sted! Jeg måtte bare ta grep nå, hvis ikke hadde vi aldri bestemt oss! Det blir ambassaden i Roma 21. juni 2012 Min kjære vet ingenting enda, men jeg vet at han vil bli glad! Vi tar med oss forlovere, barn og muligens våre mødre (kanskje også fedre, men det er lite sannsynlig), og så tar vi en skikkelig fin middag på en aldeles nydelig restaurant med utsikt over Colosseum Høres rett og slett helt fantastisk ut! 1
Gjest Doh Skrevet 22. september 2011 #391 Skrevet 22. september 2011 Hei=) Hvordan ligger dere an med bryllupsplanene dere som skal giftes til sommeren? Så har jeg et lite spørsmål, hvordan velger dere toastmaster? Vi valgte broren min. Han var toastmaster i bryllupet til søstra mi og samboeren min ville ha han siden han var flink. Ellers hadde det blitt fetteren til samboeren min som også har vært toastmaster flere ganger før og som også er flink Da har jeg bestemt dato og sted! Jeg måtte bare ta grep nå, hvis ikke hadde vi aldri bestemt oss! Det blir ambassaden i Roma 21. juni 2012 Min kjære vet ingenting enda, men jeg vet at han vil bli glad! Vi tar med oss forlovere, barn og muligens våre mødre (kanskje også fedre, men det er lite sannsynlig), og så tar vi en skikkelig fin middag på en aldeles nydelig restaurant med utsikt over Colosseum Det hørtes utrolig koslig og romantisk ut. Du får fortelle oss hvordan samboeren din reagerer da 1
Gjest Doh Skrevet 22. september 2011 #392 Skrevet 22. september 2011 Noen som vet hva de skal ønske seg da? Vi dro ned på Christiania Glassmagasin i dag for å se, var helt sikker på at vi ønsket oss Rosendahl servise. Men neida, vi kommer til å ønske oss Sina fra Porsgrund Porselen Bilder Og jeg som ikke liker sånne malte kanter egentlig. Ble overtalt av samboeren min Ja, og så skulle vi se på bestikk. Endte med å kjøpe selv siden det var halv pris Ravenna Så vi må tilbake en annen dag, for vi kan jo ikke bare ønske oss servise men de stengte så tidlig at vi ikke rakk å se på mer.
Ninnin86 Skrevet 22. september 2011 #393 Skrevet 22. september 2011 Noen som vet hva de skal ønske seg da? Vi dro ned på Christiania Glassmagasin i dag for å se, var helt sikker på at vi ønsket oss Rosendahl servise. Men neida, vi kommer til å ønske oss Sina fra Porsgrund Porselen Bilder Og jeg som ikke liker sånne malte kanter egentlig. Ble overtalt av samboeren min Ja, og så skulle vi se på bestikk. Endte med å kjøpe selv siden det var halv pris Ravenna Så vi må tilbake en annen dag, for vi kan jo ikke bare ønske oss servise men de stengte så tidlig at vi ikke rakk å se på mer. Min samboer ønsker seg LEGO! Men vi kommer nok ikke til å legge ut liste på Brio eller Ringo, hehe ! Vi kommer til å ønske oss serviset Angelina Platinum. Det finnes både som kaffeservise og middagsservise! Kjekt å ha begge deler 1
Pentu Skrevet 22. september 2011 #394 Skrevet 22. september 2011 Vi har allerede skrevet ønskeliste. På den står det middags og kaffe servicet Magic, hverdagsbestikk Cosmos, dekketallerker i glass, diverse hverdagsting som ildfast form fra Rosendal og litt annet moro. Ønsker oss også penger til bryllupsreise.
kvn84 Skrevet 23. september 2011 #395 Skrevet 23. september 2011 Vi samler på florentine blue serviset så det ønsker vi jo så komplett som mulig... Ellers får vi en del i forbindelse me bryllupsdagen som for eks fotograf, frisør og storband:)
Samulita Skrevet 23. september 2011 #396 Skrevet 23. september 2011 Vi skal i utgangspunktet ikke ha noen bryllupsfest, men det kan hende vi tar det senere. HVIS vi da skal ønske oss noe har jeg overhodet ingen peiling på hva det skulle være! Gavekort på reise hadde nok vært veldig aktuelt, i hvert fall. Sikkert noe kjøkken greier også, men det har jeg faktisk ikke tenkt på Vi er uansett av den typen som foretrekker opplevelser framfor materielle ting
Gjest Doh Skrevet 23. september 2011 #397 Skrevet 23. september 2011 Min samboer ønsker seg LEGO! Men vi kommer nok ikke til å legge ut liste på Brio eller Ringo, hehe ! Vi kommer til å ønske oss serviset Angelina Platinum. Det finnes både som kaffeservise og middagsservise! Kjekt å ha begge deler Haha, ser for meg et gavebord fullt av Lego Vi(eller jeg da) så også på Angelina, men samboeren min liker ikke når det er pynt inne på tallerkenen. Mener det ser ut som matrester :frown: Lurt å ha et servise som er både til middag og kaffe ja, det er heldigvis det vi skal ønske oss også.
bobbi Skrevet 23. september 2011 #398 Skrevet 23. september 2011 Haha, ser for meg et gavebord fullt av Lego Hadde sett ut som gavebordet til en 5 års dag men han skal ha for originalt gave ønske
fullmånebrud Skrevet 24. september 2011 #399 Skrevet 24. september 2011 Nå er det meste på plass her frem mot neste års bryllup. Mangler å lage et par invitasjoner, sende dem og bryllupskjolene. Når det gjelder gaveønsker så har vi alt vi trenger og mere til, og har dermed falt ned på at vi ønsker oss opplevelser i stedet.
bobbi Skrevet 24. september 2011 #400 Skrevet 24. september 2011 Når det gjelder gaveønsker så har vi alt vi trenger og mere til, og har dermed falt ned på at vi ønsker oss opplevelser i stedet. Det har vi også ønsket oss, tror egentlig det henger igjen mest fra gammelt av at man skal ønske seg så mye "ting til huset", for før i tida flyttet man jo ikke sammen før man var gift... Nå har jo de fleste bodd sammen en god stund før de gifter seg Hvis vi skulle fått en masse glass og greier til bryllupet hadde jeg ikke ant hvor vi skulle gjort av det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå