Gå til innhold

Bippen`s grotte

bippbipp

Anbefalte innlegg

Gjest Madam Felle

Hei hei bippen

HER ER JEG :vinke:

Har lagt og sovet etter dagens undervisning phuuuuuu sier jeg bare :-?

Har hatt 3 timer med gym i 3 ulike klasser, og alle like skrikende :-? + 3 andre undervisningtimer der klassen tydeligvis var lei av å jobbe med det de skulle jobbe med. Var så sliten når jeg kom hjem i dag at jeg gikk rett og la meg og sovnet momentant.

nå er jeg her, men hvor er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

BIPPEN!!!!!!!!!!!!!! hvor er du????????

kjeder meg, er jo ikke noe liv her uten deg :cry: Kom igjen nå, du kan ikke gjemme deg hele helgen :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Noen morsomme vitser du kan kose deg med når kulden siver inn :P

Røyk og kondomer

To eldre damer hadde hver sin røyk på utsiden av et pleiehjem da

det startet å regne. En av damene trakk frem en kondom, klippet av

enden og fortsatte røykingen.

- Hva er det? spurte den ene.

- Å, det er bare en kondom, svarte den andre.

- Hvor kan man få tak på det?

- Du kan få de på hvilket som helst apotek.

Neste dag gikk vår kjære venninne innom det lokale apoteket og spurte ekspeditøren om en pakke kondomer. Ekspeditøren kikket undrende på henne (hun var jo tross alt godt inn i 80 årene), men spurte hvilket merke hun foretrakk.

- Det spiller ingen rolle, svarte hun, - så lenge den passer en Camel.

Ekspeditøren besvimte.

Sædcellen

Så var det den lille sædcellen som var så forferdelig treg i starten.

Aldri var han rask nok til å få være med ut. Ikke engang de siste trekningene rakk han.

Dette syntes han var ille, for det gikk jo mange rykter om hvordan det var utenfor.

Spesielt det meget omtalte egget ble priset i høye ordelag, men for å nå dit så måtte man være tidlig ute (i dobbelt forstand).

Den lille sædcellen bestemte seg for å rette på dette, og la seg i trening for å bli den aller raskeste.

Han gjemte seg unna flere utblåsinger for å være sikker på at når han stilte opp da...

Så var stunden kommet og treningen ga resultater. Han la av gårde i et tempo som ingen av de andre kunne følge med i, og var desidert raskest ut.

Etter å være kommet ut, kikker han seg rundt for å se etter det berømmelige egget.

Han ser ikke så mye for det er bra mørkt, men han skimter to skikkelser borte i en krok.

Han svømmer bort, presenterer seg og spør: - Hvem er dere ?

- Karius og Baktus.

Jobbsøknad

Jeg, Hr Penis, ønsker bedre lønn av følgende grunner:

Jeg gjør hardt fysisk arbeid

Jeg jobber ofte på store dyp

Uansett hva jeg blir satt til å gjøre, må jeg stikke hodet fram først.

Jeg får aldri fri (til og med i helgene - når andre slapper av - jobber jeg som regel hardest!)

Jeg jobber i fuktige omgivelser

Jeg får aldri betalt overtid

Jeg jobber i mørke områder, med dårlig ventilasjon

Jeg jobber på steder med høy temperatur

Jeg er utsatt for smittefare, og kan få alvorlige sykdommer

Kjære Hr. Penis, søknaden din om høyere lønn blir avslått av følgende grunner:

Du jobber ikke 8 timer om gangen

Du sovner fort på jobben, selv etter korte arbeidsøkter

Du følger ikke alltid ordre fra ledelsen

Du beholder ikke alltid den stillingen du er satt til, og ofte besøker du andre forbudte områder

Du tar aldri initiativ selv, du må alltid bli presset og stimulert før du begynner å jobbe

Du forlater alltid arbeidsplassen din tilgriset og rotete etter at du er ferdig med å jobbe

Du følger ikke alltid sikkerhetsforskriftene, som å gå med fornuftige klær

Du klarer aldri å jobbe dobbeltskift

Du blir alltid observert med to mistenksomme bager...uansett hvor du går

Anne på søndagsskolen

Lille Anne gikk på søndagsskolen og som regel satt hun og sov. Men denne timen fant læreren ut at han skulle ta henne litt.

- Si meg Anne, hvem var det som laget universet?

Men Anne sov. Rett bak henne satt det en liten gutt, som reddet henne. Han tok en blyant og pirket henne bak øret.

Anne våknet brått og sa (lettere irritert): - Herre Gud.

- Veldig bra, sa læreren litt overrasket.

Kanskje han hadde tatt feil av Anne.

Anne derimot sovnet med en gang igjen.

Vel, tenkte læreren, jeg prøver igjen.

- Anne hvem er vår herre og frelser?

På nytt pirket gutten Anne bak øret.

- Jesus Christ, snerret hun ut denne gangen (litt mere irritert), og sovnet på nytt.

Jaha, tenkte læreren, jeg har tatt feil, hun følger med og er ganske skarp i tillegg.

Jeg må teste henne en siste gang, bare for å sjekke.

- Si meg Anne, hva sa Maria til Josef da han hadde satt barn på henne igjen?

Gutten pirket Anne bak øret igjen.

Anne freste ut i klasserommet:

- Nå får det være nok, stikker du den tingen i meg igjen, så knekker jeg den i to!

:hoho::hoho::hoho:

Dyr hyrdestund

Det var et ektepar som så gjerne ville ha seg et "nyp", men pga sin lille sønn på 6 år så ble dette noe komplisert. Men så kommer mannen på en glimrende ide, som nok ville holde sønnen i ånde en stund slik at han og konen fikk "kose" seg litt på hemsen.

Sønnen fikk sitte i vinduet og telle flosshatter og han skulle få fem kroner for hver flosshatt han telte.

De to "trengte" foreldrene skyndte seg opp på hemsen, rev av seg klærne og var akkurat begynt å få det koselig da det kom fra stuen:

- Pappa, dette kommer til å bli en vanvittig dyr hyrdestund for deg, for nå kommer det et helt gravfølge forbi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Det viktigste i livet...

En professor sto foran sine studenter med en del effekter foran seg. Da forelesningen begynte, tok han lydløst frem et tomt syltetøyglass som var ca. 5 cm i diameter, og fylte det med stein. Da det ikke var plass til flere steiner, spurte han studentene: "Er glasset fullt nå?"

Alle var enige om at det var det!

Så tok professoren frem noen små steiner. Han puttet dem forsiktig ned i glasset mens han ristet på det. Dermed falt de små steinene ned i tomrommene mellom de store steinene. Da glasset var proppet til kanten, spurte han de studerende igjen:

"Er glasset nå fylt opp?"

Alle var enige om at NÅ var det fullt!

Da professoren så tok frem en pose med sand, begynte studentene å le. For professoren kunne jo saktens helle en hel del sand ned mellom sprekkene som fremdeles var mellom de store og de små steinene. Han fylte glasset helt opp med sand.

"Nå!", sa professoren, "vil jeg gjerne at dere forestiller dere at dette glasset er deres liv." "De store steinene er de betydningsfulle tingene i livet deres. Familien, kjæresten/ektefellen, barna, deres helse, - altså ting som gjør at selv om dere skulle miste alt annet, ville livet deres fremdeles være fylt. Småsteinene er de knapt så viktige tingene, som for eksempel jobben, bilen, huset. Mens sanden er alt annet!"

"Husk, hvis dere først fyller glasset med sand, er det jo ikke plass til små og store stein. Det samme gjelder for livet! Hvis dere bruker all deres tid og energi på små, ubetydelige ting, blir det ikke plass til de store og viktige tingene! Ha alltid fokus på hva som er viktig for nettopp deg, slik at ditt liv blir lykkelig. Lek med dine barn og sett av tid til legebesøk, slik at helsen din alltid blir tatt vare på! Gå på byen med din partner og allikevel vil det være tid til å jobbe, gjøre rent huset og alt annet som tilsvarer småstein og sand."

"Fyll ditt liv med store stein - ting som virkelig betyr noe! Hold styr på hva som skal prioriteres som store steiner. Resten er jo bare sand!"

Professoren så utover sine studenter, så tok han frem en øl. Ganske forsiktig helte han en hel øl ned i sanden med store og små stein. Han snudde seg så mot salen og sa: "Og moralen er: Uansett hva som skjer i ditt liv, er det alltid plass til en øl!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

BIPPPPPPPPPPPPEEEEEEENNNNNN

Hvor er du? hva gjør du på? savner deg, og ingen å leke med :cry: stakkars lille meg :grine:

Du må komme deg inn her å leke med meg :sjarmor: Det er det du må

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kveldsvisitt

Mmmmm, lurer jeg oxo på... :roll: Kom nettopp hjem fra jakt. Ikke en jæ**a rype å se, aaargh !! Bitende kald vind var det oxo, for ikke å nevne i steinharde skavlene som var livsfarlig å gå i. Bare flaks at jeg er i livet. Skulle hatt stegjern.... :roll: Nå skal jeg hoppe i dusjen å få flidd meg litt. Tenkte jeg skulle dra på kino i kveld å se Matrix Revolution...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Jeg lurer på om det alltid er på sin plass å være høflig. Da den japanske familien var på besøk bukket de alle sammen første gang vi møttes. Jeg bøyde meg fremover og lot som om jeg skulle bukke, men isteden fortsatte jeg å bøye meg forover slik at jeg til slutt slo en salto og landet på ryggen. Dette gjorde jeg fem ganger. Jeg tror de etter hvert skjønte tegninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Hvis jeg var statsoverhode i et land som nettopp hadde tapt i en krig, og jeg skulle signere fredsavtalen, ville jeg, idet jeg var i ferd med å signere, stoppe opp et øyeblikk, virke meget overrasket og utbryte: - Hei vent litt. Var det ikke vi som vant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Madam Felle

De tre små grisene

Det var en gang tre små griser som levde sammen i harmoni og forståelse, både for hverandre og for miljøet. Ved å benytte omkringliggende materiale bygde de hvert sitt hus. En gris bygde huset sitt av halmstrå, en annen et hus av pinner og den tredje bygde seg et hus av murstein som han hadde laget av soltørket leire. Men grisenes idyll skulle snart ødelegges.

En vakker dag kom det en stor stygg ulv med ideer til utbygning og ekspansjon. Han fikk øye på grisene og ble med ett veldig sulten, både fysisk og ideologisk. Da grisene så ulven sprang de inn i halmhuset. Ulven sprang opp til huset, banket på døren og skrek: "Små griser, slipp meg inn, slipp meg inn!" Grisene ropte tilbake: "Du skremmer ikke griser som forsvarer sitt hjem og sin kultur!" Men ulven ville ikke gi seg så han blåste og blåste på halmhuset til det falt sammen. Forskrekket sprang grisene til huset som var laget av pinner. Og ulven fulgte tett etter.

(Andre ulver kjøpte marken der halmhuset hadde stått og anla en bananplantasje.)

Ulven banket på døren til pinnehuset og brølte: "Små griser, slipp meg inn, slipp meg inn!" Grisene ropte tilbake: "Dra deg vekk din kjøttetende, imperialistiske undertrykker!" Da blåste ulven på pinnehuset helt til det falt sammen. Grisene sprang til mursteinhuset med ulven hakk i hæl.

(Der pinnehuset hadde stått bygde andre ulver en feriekoloni med andelsleiligheter for ferierende ulver, der hver leilighet var utformet som en pleksiglasskopi av pinnehuset. Der fantes også suvenirbutikker med kuriositeter fra egnen, og man kunne bade i et fantastisk badeanlegg og dessuten se på dresserte delfiner.)

Ulven banket på døren til mursteinhuset og skrek: "Små griser, slipp meg inn, slipp meg inn!" Denne gangen svarte grisene ved å synge politiske solidaritetssanger og å skrive et protestbrev til FN.

Nå var ulven forbannet på grisenes vegring mot å se saken fra en kjøtteters synsvinkel. Så begynte ulven å puste og puste på huset, men fikk ikke rikket det. Etter uttallige forsøk tok han seg plutselig til brystet og falt død om. Han hadde fått et hjerteanfall fordi han hadde spist for mye fet mat.

De tre små grisene kom ut fra huset og danset yre av glede rundt ulven. Nå var det på tide å ta igjen de landområdene som de andre ulvene hadde tatt fra dem.

De trommet sammen en liten hær av andre smågriser som også hadde blitt tvunget bort fra sine områder, og kampene startet. Med maskingeværer og rakettkastere angrep de feriekolonien og drepte alle ulvene. Med denne hendelsen sende de også et tydelig signal til resten av verden om å holde seg unna grisenes indre anliggender.

Så bygde grisene opp et idealistisk sosialdemokrati med gratis utdanning, null sykehuskøer og billige boforhold for alle, og de levde lykkelig i alle sine dager.

Og snipp, snapp, snute, så var eventyret ute.

Merk. Ulvene i denne historien er billedlig konstruerte. Ingen virkelige ulver ble skadet mens denne historien ble skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BIPPPPPPPPPPPPEEEEEEENNNNNN

Hvor er du? hva gjør du på? savner deg, og ingen å leke med  :cry:  stakkars lille meg  :grine:  

Du må komme deg inn her å leke med meg  :sjarmor:  Det er det du må

JEG EEEEEEER HEEEEEEEEER NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!

MEN HVOR ER DU MADAAAAAAAAAAAAAMMEN???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Kanskje, for bedre å forstå kvinnen, må vi se på selve ordet. Det består av to ord - 'kvi' og 'nnen'. Men hva betyr så disse ordene? Det er et mysterium, og det er grunnen til at kvinnen er det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...