Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er uønsket i "snikk-snakk-tråden" :(

Skjønner ikke hva jeg har gjort galt...

Anonymous poster hash: 3b61a...860
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uønsket i "snikk-snakk-tråden" :(

Skjønner ikke hva jeg har gjort galt...

Det er nok ikke akkurat du som har gjort noe galt. Tror bare at veldig mange her inne har sett seg lei av AB-funksjonen her inne :)

Kanskje skriv med nicket ditt, så skal du se at du vil bli veldig godt mottatt :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T

Det er nok ikke akkurat du som har gjort noe galt. Tror bare at veldig mange her inne har sett seg lei av AB-funksjonen her inne :)

Kanskje skriv med nicket ditt, så skal du se at du vil bli veldig godt mottatt :hug:

Takk for varmende ord :hug:

Vet ikke om jeg tør skrive med nick, men kanskje jeg bør utfordre meg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T

Takk for varmende ord :hug:

Vet ikke om jeg tør skrive med nick, men kanskje jeg bør utfordre meg selv?

Det er selvfølgelig opp til deg :) Alt er jo lov her inne, men det hadde vært hyggelig med et nick da. Med et nick kan vi kjenne deg igjen i trådene og være med å gjøre det trivelig for deg å være her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så redd for at det ikke finnes noen jente som vil finne utseende mitt naturlig attraktivt, til tross for det å ha et helt vanlig utseende.

Anonymous poster hash: 32d90...6cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så redd for at det ikke finnes noen jente som vil finne utseende mitt naturlig attraktivt, til tross for det å ha et helt vanlig utseende.

Det er sikkert lite vi kan si eller gjøre for å endre frykten din. Men jeg tror i hvert fall at det finnes noen for alle der ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt!! Alle har en match der ute! Man må bare lete litt, Ikke sikkert man finner det her eller på nettet.

Men at de finnes ja!! Helt sikkert. Noen er heldig og finner de på nett andre snubler over dem.

Vi er alle forskjellig. Og utseende er ikke viktig, da leter du feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg knuste brillene mine på lillejulaften i shoppingrushet, å når julegaver skulle bli kjøpt hadde jeg ikke råd til nye.

Gått med konstant migrene i 3 dager pga mangel på briller.. Godt å få sutret litt :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Fordi jeg er hjemme på juleferie i to uker, men ingen av vennene mine har tid til å treffes.. Ikke én som har spurt om når/om jeg kommer hjem til jul, ingen som spør om å henge.. Kun jeg, og de har altså ikke tid eller svarer ikke :(

Anonymous poster hash: 0aaf6...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg knuste brillene mine på lillejulaften i shoppingrushet, å når julegaver skulle bli kjøpt hadde jeg ikke råd til nye.

Gått med konstant migrene i 3 dager pga mangel på briller.. Godt å få sutret litt :laugh:

Hvordan får man migrene av det? Håper du får deg nye briller snart :)

Slik har jeg faktisk tenkt om meg selv også i mange år O:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er trist at det har blitt så mye snikksnakk i denne tråden.

Anonymous poster hash: 98017...d8c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan får man migrene av det? Håper du får deg nye briller snart :)

Jeg får migrene pga jeg har et sterkt behov for briller, da både hornhinner og alt annet inni disse ballene såkalt øynene mine er redusert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke gravid, å har aldri hatt kjæreste. Å jeg er 21

Min første seriøse kjæreste hadde jeg da jeg var 28, ingen grunn til panikk ennå :klem:

Anonymous poster hash: 0da21...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...