Gjest Kjærleik Skrevet 21. juni 2013 #901 Del Skrevet 21. juni 2013 ..jeg virkelig forsøker og gjør hele tiden mitt beste, men likevel mislykkes jeg. Det gjør meg rådløs, jeg aner ikke hvordan jeg kan løse det -og har mest lyst til å svinge tryllestaven sånn at alt ordner seg; enda jeg VET at det ikke er realistisk. Bah. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 23. juni 2013 #902 Del Skrevet 23. juni 2013 Jeg er lei mye nå, kanskje en del ubetydelige ting men. Lei for at svigermor forskjelsbehandler meg å ho andre svigerdattra. Var der her om dagen å da fikk ho klær og vin. Helt greit at ho er favoritten men bør ikke gjøre det så åpentlyst syns jeg. Er ikke første gang ho får no når ho er der. Gubben syns selvfølgelig det er teit. Venninda mi er ei herlig person og jeg er kjempe gla i a. Ho har vært kjempe flink å gått ned 20kg å har blitt tynn. Men er ikke så gøy å høre på a legge ut om det. Alt er trening. Går mest i det. Skjønner at ho er stolt av det, det har ho all rett til å være. Men når man sitter der , overvektig og større enn det ho har vært, sårer det ganske mye. Jeg er lei av å ikke ha den viljestyrka til å gjøre det.. Jobber med det og det har gått litt nedover så går den rette veien. Er lei av å være usynlig feks på byn. Treffer vi noen ser de alltid de andre først og prater med de. Selv om jeg står rett ved siden av. Ene personen visste ikke at ho hadde vært på fest hos oss engang og ho var edru den kvelden. Lei av å ikke være en så åpen og immøtekommende person. HATER å være sjenert og det tar en tid før jeg kommer ut av skallet. Lei meg for at det ikke blir no ferie til "plassen vår" i år. Merker det hadde vært godt med litt frisk fjellluft. Merker jeg er lei masse ting nå. Mest ubetydelige ting men blir lei alikevel. Godt å få ut litt damp. Skal bli godt med ferie, selv om det bare blir hjemme.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 23. juni 2013 #903 Del Skrevet 23. juni 2013 ..jeg virkelig forsøker og gjør hele tiden mitt beste, men likevel mislykkes jeg. Det gjør meg rådløs, jeg aner ikke hvordan jeg kan løse det -og har mest lyst til å svinge tryllestaven sånn at alt ordner seg; enda jeg VET at det ikke er realistisk. Bah. Jeg også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 24. juni 2013 #904 Del Skrevet 24. juni 2013 Er trist i dag fordi det er kaldt ute og det regner. Og fordi den personen jeg vil snakke med ikke snakker med meg, og jeg aner ikke hvorfor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 24. juni 2013 #905 Del Skrevet 24. juni 2013 Tammy jenta mi, har fått lov til få en siste sommer, men så må hun avlives........... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest abcdefgh Skrevet 28. juni 2013 #906 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg frykter det blir borgerlig regjering til høsten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 23. juli 2013 #907 Del Skrevet 23. juli 2013 Dennis Farina....R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 23. juli 2013 #908 Del Skrevet 23. juli 2013 Jeg angrer så på at jeg fortalte hvordan jeg egentlig har det idag... dette kommer til å forandre alt.. til det værre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 25. juli 2013 #909 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Fordi det er så mye usikkerhet, knoting og styr for tida. Ikke så mye, men nok til at hodet mitt går på en snurr. Varmen gjør det ikke bedre. Klarer ikke å konsentere meg om andre fornuftige ting jeg egentlig burde fokusert på. Jeg er rett og slett drita, møkka lei av det! Kan ikke ting gå litt framover snart? Kan ikke jeg slutte å stå på stedet hvil? Kan ikke jeg slutte å føkke opp alt hele tida! Og kan ikke folk gi beskjed i god tid? Og kan ikke butikkpersonnellferievikarer slutte å være så sure og bitchy? Endret 25. juli 2013 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kloss Skrevet 25. juli 2013 #910 Del Skrevet 25. juli 2013 Fordi jeg blir mobbet og trakasert på kvinneguiden av SLEMME kjerringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 25. juli 2013 #911 Del Skrevet 25. juli 2013 Fordi jeg blir mobbet og trakasert på kvinneguiden av SLEMME kjerringer. I call bullshit! Tror jeg har fått med meg det meste av dramaet du har startet opp her inne, at du fortsatt klarer å se deg selv som offer er tragikomisk. Du burde nok tatt hintet når du ble utestengt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kloss Skrevet 25. juli 2013 #912 Del Skrevet 25. juli 2013 I call bullshit! Tror jeg har fått med meg det meste av dramaet du har startet opp her inne, at du fortsatt klarer å se deg selv som offer er tragikomisk. Du burde nok tatt hintet når du ble utestengt. Er det ikke kaklende trollhøns så er det hvite riddere og klikker. :-) Dumme meg som trodde at man kunne spøke her på kvinneguiden forum... dere er alergisk mot humor og flørt hele gjengen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 25. juli 2013 #913 Del Skrevet 25. juli 2013 Er det ikke kaklende trollhøns så er det hvite riddere og klikker. :-) Dumme meg som trodde at man kunne spøke her på kvinneguiden forum... dere er alergisk mot humor og flørt hele gjengen.. Du må gjerne tro hva du vil om min motivasjon. Hvorfor det er feil bruk av humor fikk du forklart i den andre tråden. Det ER ikke normalt å bli utestengt for stalking for deretter å hevde at det er kjæresten din, i hvert fall når du ikke innrømmer noe før hun selv dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsemus Skrevet 25. juli 2013 #914 Del Skrevet 25. juli 2013 Fordi jeg nettopp kom hjem fra en deilig ferie der jeg og en kar hadde en liten flørt.. Å nå er det ekstra ensomt hjemme alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juli 2013 Forfatter #915 Del Skrevet 27. juli 2013 R.I.P. J.J.Cale http://www.dagbladet.no/2013/07/27/kultur/musikk/eric_clapton/jj_cale/28403122/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 29. juli 2013 #916 Del Skrevet 29. juli 2013 Fordi jeg er så utrolig lei av å stå på jobb fra 14.00 - 21.00 hver eneste dag, mens alle andre er ute og nyter sola... Blir virkelig deprimert av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B.E Skrevet 2. august 2013 #917 Del Skrevet 2. august 2013 Hovedsaklig fordi jeg er ulykkelig forelsket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 3. august 2013 #918 Del Skrevet 3. august 2013 Det går ikke så alt for bra med meg for tiden, og det gjør vondt å innrømme at man har et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 4. august 2013 #919 Del Skrevet 4. august 2013 Ferien på 3 uker er over og i morra er det tilbake på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 4. august 2013 #920 Del Skrevet 4. august 2013 Kosesyk men har ingen å kose med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå