Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

...fordi gode og snille mennesker på forumet har det vondt...og jeg kan ikke gjøre noe for å hjelpe dem.

STOR :klem: til dem det gjelder...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cloud9

....jeg skulle egentlig hatt en fin dag ute med en venn. Meldte ham på mandag og spurte om vi kunne møtes idag, ja, sa han. YAY sa jeg. Deretter meldte vi litt hver dag om steder og tidspunkt vi skulle møtes. Igår sa han at han skulle ut å drikke øl med noen. Da var kl 2245. Vi skulle møtes 12 idag. "Selvklart" ble det ikke noe av fordi han forsov seg. Hadde visst blitt sent.

Unødvendig. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galactica

Fordi jeg gjorde noe i går som var så bra for meg, men som potensielt kan såre en annen. Vanskelig. :sukk:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ender opp med å reise på ferie alene, hadde vært gøy å hatt med noen, men jeg vil ikke mase på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjenner meg litt trist fordi at folk tror jeg er slem, selvom jeg er veldig snill i grunn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

kjenner meg litt trist fordi at folk tror jeg er slem, selvom jeg er veldig snill i grunn. :)

Hvorfor tror folk du er slem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RamaLama

Trist i dag fordi sikringsskapet nesten tok fyr i går, og en elektriker måtte bytte alt. Hade feriepenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei av å være mislykket. Og jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal fikse dette. Jeg er så rådløs, og lei av å bare få negativ tilbakemeldinger. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og jeg er lei av det!

Jeg er lei av å ikke passe inn i denne verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så lei av å være mislykket. Og jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal fikse dette. Jeg er så rådløs, og lei av å bare få negativ tilbakemeldinger. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og jeg er lei av det!

Jeg er lei av å ikke passe inn i denne verden.

Samme her :( lykken varer ikke lenge... Gruer meg til å jobbe i august :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest badeand1

Jeg er så jævelig ensom. Gruer meg til bursdagen min siden jeg får så jævelig lite med gratulasjoner, gamle "klassekamerater" har kommet videre i livet utenom meg. Jeg kan gjøre noe med det men har problemer som hindrer meg. Jeg hater kroppen min. Hater sommeren. Føler ikke jeg passer med noen, føler meg mislykka, har alltid vært en outsider og kommer alltid til å være det. Passer ikke med noen.

*sigh*

Endret av Mortem
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne sitte her og passe sammen med meg du - hvis du har lyst. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så jævelig ensom. Gruer meg til bursdagen min siden jeg får så jævelig lite med gratulasjoner, gamle "klassekamerater" har kommet videre i livet utenom meg. Jeg kan gjøre noe med det men har problemer som hindrer meg. Jeg hater kroppen min. Hater sommeren. Føler ikke jeg passer med noen, føler meg mislykka, har alltid vært en outsider og kommer alltid til å være det. Passer ikke med noen.

*sigh*

:klem: Kjenner den følelsen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Du må gjerne sitte her og passe sammen med meg du - hvis du har lyst. :klem:

Takk. :klem:

:klem: Kjenner den følelsen :(

:klem: Er ikke noe gøy. Det verste er at det har vært sånn i flere år og det blir ikke bedre. Skjer bare ting som gjør det verre egentlig.

Endret av Mortem
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...