Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

No1*No1 skrev (14 minutter siden):

Fordi jeg aldri kommer over ting. Derfor trist I dag. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle være litt sosial her jeg er noen dager.. men ble ikke helt slik. Men bra på sitt vis like lell😌

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Skulle være litt sosial her jeg er noen dager.. men ble ikke helt slik. Men bra på sitt vis like lell😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle legge meg tidlig i dag og gledet meg veldig til det. Før han som bor over meg nærmest på ha følt på det, og gått fullstendig bananas med høy musikk. Bassen dunker så jeg nesten hopper i sofaen…Må bare le…

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en dag med sol som finner veien inn i krinkler og kroker. I deg kan jeg ikke unngå det lengre. Jeg ser støv. :ninja: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Nok en dag med sol som finner veien inn i krinkler og kroker. I deg kan jeg ikke unngå det lengre. Jeg ser støv. :ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Betyr de klemmene at dere ikke ser støv hos dere kanskje? :lur: 

Cassidy Tvillingene ser ikke støvet nå som det regner her hos oss, men når solen kommer da ser vi støvet.:lur::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ser ikke støvet nå som det regner her hos oss, men når solen kommer da ser vi støvet.:lur::lur:

Så da er det ikke støv hos dere i dag. Det er helt sikkert. :fnise:  Løkki ju! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Så da er det ikke støv hos dere i dag. Det er helt sikkert. :fnise:  Løkki ju! 

Nettopp, Cassidy Tvillingene har Good Irish Luck i dag.:strix::strix::fnise::fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldige dere er. Jeg ser støv over akt og tenker at det visst er tid for vinterryddedag her.
Alle plantene har støv også. De sover jo nå på vinteren og jeg vil nødig vekke dem. :jolie:  Ennå. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Så heldige dere er. Jeg ser støv over akt og tenker at det visst er tid for vinterryddedag her.
Alle plantene har støv også. De sover jo nå på vinteren og jeg vil nødig vekke dem. :jolie:  Ennå. 

så da forstår jeg at du har en brannslange på veggen i gangen som du trekker frem når tiden er inne og roper til plantene..STÅ OPP FOR FAEN...også spyler du dem med høytrykk :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...å nei, nei, nei...her er vi både kortreiste og økologiske i oppførselen og hvisker forsiktig til de responderer og først da kan man snakke til dem og spørre pent om de vil ha bladmassasje og avtørk. Må ikke gå over grensene vettu. :D 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

...å nei, nei, nei...her er vi både kortreiste og økologiske i oppførselen og hvisker forsiktig til de responderer og først da kan man snakke til dem og spørre pent om de vil ha bladmassasje og avtørk. Må ikke gå over grensene vettu. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er både irritert og lei meg, for på youtube er det en ny trend å lage falske dødsannonser for kjente kjendiser,
lage bilde i ramme og plassere det på ei kiste med fullt blomsterflor og triste mennesker rundt.
                                          Hvorfor i alle dager gjør folk dette? :kjefte: STOPP!!! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Jeg er både irritert og lei meg, for på youtube er det en ny trend å lage falske dødsannonser for kjente kjendiser,
lage bilde i ramme og plassere det på ei kiste med fullt blomsterflor og triste mennesker rundt.

Er vel ulovlig?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (1 minutt siden):

Er vel ulovlig?

Skulle tro det ja, men ingen bryr seg.  :( Det ligger mengder av slike falske annonser der ute. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Skulle tro det ja, men ingen bryr seg.  :( Det ligger mengder av slike falske annonser der ute. 

Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden):

:klappe::klappe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Dukker heldigvis ikke opp på YouTube hos meg. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...