Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bobler

Idag ville farmor fylt 85år. Vi skulle feire på restaurant, le og kose oss. Feire dobbeltbursdag, siden jeg hadde bursdag i går. Kaffe og kaker, sang og hygge. Alt skulle være helt perfekt.

I stedet bar jeg henne til graven, ved siden av farfar. Og så på at hun ble senket ned i jorden, hvor jeg aldri vil se henne igjen.

Idag ble en del av meg gravlagt. Det er et tomt hull i hjertet mitt, og verdens beste farmor har forlatt meg for alltid. :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ville farmor fylt 85år. Vi skulle feire på restaurant, le og kose oss. Feire dobbeltbursdag, siden jeg hadde bursdag i går. Kaffe og kaker, sang og hygge. Alt skulle være helt perfekt.

I stedet bar jeg henne til graven, ved siden av farfar. Og så på at hun ble senket ned i jorden, hvor jeg aldri vil se henne igjen.

Idag ble en del av meg gravlagt. Det er et tomt hull i hjertet mitt, og verdens beste farmor har forlatt meg for alltid. :cry3:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 måneder senere...

Lytter til LotR-musikk i natt og kjenner at jeg glir tilbake til filmene.

Husker tristheten jeg følte da de gode vennene, som hadde strevd og slitt seg igjennom

all verdens farer, plutselig måtte skilles - for all tid.

Åååå, som jeg skulle ha likt å bli med dit....i skipet....over havet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg er lei av denne drittuken.

Fadderuka, nye folk og oversosialisering har bare tappet meg totalt for energi. Og det beste og verste med det hele er at jeg faktisk har fått venner. Det er jo kjempeflott, men nå får jeg aldri sitte ifred på forelesninger slik som jeg liker best, jeg henger alltid sammen med en gjeng på minst 5 stykker og hele greia gjør meg sliten i hodet. Det går seg helt sikkert til etterhvert men akkurat nå er jeg bare dritlei og sliten av alle menneskene.

Nå er det endelig helg og jeg savner noen jeg kan være stille sammen med, jeg savner nære venner som ikke krever så mye av meg, jeg savner vin og jeg savner å være glad og føle meg awesome.

Meh.

Edit: Ja, og jeg vet det er luksusproblem. Hadde jeg ikke blitt kjent med noen hadde jeg sittet her og sutret som den emoen jeg er, blir faen meg aldri fornøyd :gjeiper:

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt i hue.. Og rygg/nakke. Svner hjembyen, selvom ting er jo forsåvidt greit her også.. De nye vennene mine skal på "bli kjenttur" i mårra, med et av lagene på universitetet. Jeg skal ikke. Kunne selvsagt være med, men hadde hverken sekk, sovepose eller liggeunderlag, og er ikke så glad i slike turer. Selvom man da er garantert å bli kjent med folk forsåvidt.. Kunne ønske jeg fant noen som var litt mer som meg, og ikke bare en side av meg. Vil ha noen som kan være rolige osv, men som også kan ta en fest innimellom-uten å ha det behovet hver helg! Savner en kjæreste kanskje.. Lyst å dra et år tilbake i tid.. Når alt var fint og flott! (men det var jo faktisk ikke det da heller..). Meh. Sove. Kanskje det blir lysere i mårra.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min er så sykt ustabil og jeg har ingen å snakke med det om :grine: Lei av å få ufortjente skyllebøtter av henne :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

er trist for tiden, for at jeg er arbeidsløs og det ser ikke akkurat lyst ut.

pluss at samboeren min har dratt på jobb i 14 dager idag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg bare er ufattelig sliten og tom for energi.

Fordi jeg har alt for mange ting jeg må ordne opp i, og jeg aner ikke hvor å starte.

Skole, jobb, praksis, oppgaver pluss alle de private tingene gjør at jeg har lyst til å legge meg i fosterstilling og gjemme under dyna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt trist i dag fordi jeg virkelig ikke får til den ene oppgaven på skolen. Har totalt skrovesperre. Satt i 4timer i dag å jobbet med den. Fikk til én setning. Blir bare mer og mer stresset over at jeg ikke får til noe. Og da kommer tankene om at får jeg ikke til dette så kan jeg ikke gå opp til eksamen. Og da taper jeg masse penger fra lånekassa. Og så blir det bare en stor vond sirkel. Ikke har jeg noen som kan hjelpe meg heller her. Så slik var det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Fordi jeg så en ubersøt pus da jeg var ute og jogget idag.

Så kom jeg til å tenke på hvor mye jeg savner mine egne pusefrøkner som jeg er så uendelig glad i. Bare det å ha en katt, bare det å kose litt på en katt, den myke pelsen og purringen og varmen. Jeg savner pusekatter :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg så en ubersøt pus da jeg var ute og jogget idag.

Så kom jeg til å tenke på hvor mye jeg savner mine egne pusefrøkner som jeg er så uendelig glad i. Bare det å ha en katt, bare det å kose litt på en katt, den myke pelsen og purringen og varmen. Jeg savner pusekatter :(

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...