Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg er trist fordi "folk" slumser og lager nytt menneskeliv, til tross for at de ikke vil ha det. :tristbla:

enig i at det er trist... men forhåpentligvis finnes det noen snille mennesker der ute som kan være til hjelp ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi farmor døde i natt. :grine:

Kan jeg gi deg en klem Bobler?:klem1:

Husk å kose deg med de gode minnene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Kan jeg gi deg en klem Bobler?:klem1:

Husk å kose deg med de gode minnene.

Ja :klem1:

Ja, det er ikke så lett nå. Men hun var heldigvis ikke så syk, hun blir 85 om noen uker og var sprekere enn de fleste. Men etter hjerteinfarkt i fjord så tålte ikke kroppen hennes det når hun ble litt dårlig. Så hun døde mens hun sov. Og det syntes jeg er fint å vite. :) Hennes største mareritt var å havne på eldrehjem, og dø i en sykeseng etter sykdom. Hun døde hjemme hos seg selv, i sin egen seng.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fordi ei god venninne har begynt å overse meg, og jeg forstår ikke hvorfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg jobbet så utrolig hardt uten å få noe som helst igjen for det..

Kondolerer med farmoren din Bobler :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi selvhatet bare vokser og vokser :tristbla:

:klemmer: I det minste har du bra smak i film? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hikken

:klemmer: I det minste har du bra smak i film? :)

Du mener min forkjærlighet for animasjonsfilmer? :sjenert: Jeg ELSKER dem. Og er det snakkende dyr med slår de ALT :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag i ny (sommer)jobb er aldri gøy.. Ville mye heller brukt sommern på å reist, USA for eksempel.. *tenk på pengene, tenk på pengene* Også får jeg 500kr å kjøpe sko for da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Purelove

Jeg har veldig vondt i nakken, og det er slitsomt! Kjenner meg litt trist også fordi jeg savner pappa så utrolig mye... Han kommer ikke før om 4 mnd :( Savner å gi han en klem å fortelle han hvor mye jeg er glad i han.. Bare være pappas lille jente...

Endret av Purelove
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fr21_5ffdsa

jeg fikk ingen telefon fra de jeg har vært på jobbintervju hos. Så da blir det å fortsette å vente i morgen :tristbla: Bare de ikke ringer når jeg er hos tannlegen i morgen, så.. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har hatt muntlig eksamen nå og det gikk skikkelig dritt! Er så lei av det hue som ikke kan fungere ordentlig.

Kjempe gøy å grine foran sensor og lærer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går det ikke ann å skrive som anonym i denne tråden? Akkurat DET synes jeg er skikkelig trist, for det er ikke alt man har lyst til å blåse ut under brukernavnet sitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...