sunni_rien_thai Skrevet 29. mai 2012 #421 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg er trist fordi "folk" slumser og lager nytt menneskeliv, til tross for at de ikke vil ha det. enig i at det er trist... men forhåpentligvis finnes det noen snille mennesker der ute som kan være til hjelp ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 30. mai 2012 #422 Del Skrevet 30. mai 2012 - jeg ikke føler at jeg har noe å bidra med. (I denne tråden...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 1. juni 2012 #423 Del Skrevet 1. juni 2012 Fordi farmor døde i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. juni 2012 #424 Del Skrevet 1. juni 2012 Fordi farmor døde i natt. Kan jeg gi deg en klem Bobler? Husk å kose deg med de gode minnene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 1. juni 2012 #425 Del Skrevet 1. juni 2012 Kan jeg gi deg en klem Bobler? Husk å kose deg med de gode minnene. Ja Ja, det er ikke så lett nå. Men hun var heldigvis ikke så syk, hun blir 85 om noen uker og var sprekere enn de fleste. Men etter hjerteinfarkt i fjord så tålte ikke kroppen hennes det når hun ble litt dårlig. Så hun døde mens hun sov. Og det syntes jeg er fint å vite. Hennes største mareritt var å havne på eldrehjem, og dø i en sykeseng etter sykdom. Hun døde hjemme hos seg selv, i sin egen seng. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 1. juni 2012 #426 Del Skrevet 1. juni 2012 Bobler... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 2. juni 2012 #427 Del Skrevet 2. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 2. juni 2012 #428 Del Skrevet 2. juni 2012 fordi ei god venninne har begynt å overse meg, og jeg forstår ikke hvorfor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 2. juni 2012 #429 Del Skrevet 2. juni 2012 Livet er så ubeskriiiivelig urettferdig til tider 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia Skrevet 2. juni 2012 #430 Del Skrevet 2. juni 2012 Fordi jeg jobbet så utrolig hardt uten å få noe som helst igjen for det.. Kondolerer med farmoren din Bobler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 2. juni 2012 #431 Del Skrevet 2. juni 2012 Fordi farmor døde i natt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 2. juni 2012 #432 Del Skrevet 2. juni 2012 Fordi selvhatet bare vokser og vokser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 2. juni 2012 #433 Del Skrevet 2. juni 2012 Fordi selvhatet bare vokser og vokser I det minste har du bra smak i film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 2. juni 2012 #434 Del Skrevet 2. juni 2012 I det minste har du bra smak i film? Du mener min forkjærlighet for animasjonsfilmer? Jeg ELSKER dem. Og er det snakkende dyr med slår de ALT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 4. juni 2012 #435 Del Skrevet 4. juni 2012 Første dag i ny (sommer)jobb er aldri gøy.. Ville mye heller brukt sommern på å reist, USA for eksempel.. *tenk på pengene, tenk på pengene* Også får jeg 500kr å kjøpe sko for da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stille vann Skrevet 4. juni 2012 #436 Del Skrevet 4. juni 2012 jeg er litt bekymret for en venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purelove Skrevet 4. juni 2012 #437 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Jeg har veldig vondt i nakken, og det er slitsomt! Kjenner meg litt trist også fordi jeg savner pappa så utrolig mye... Han kommer ikke før om 4 mnd Savner å gi han en klem å fortelle han hvor mye jeg er glad i han.. Bare være pappas lille jente... Endret 4. juni 2012 av Purelove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 4. juni 2012 #438 Del Skrevet 4. juni 2012 jeg fikk ingen telefon fra de jeg har vært på jobbintervju hos. Så da blir det å fortsette å vente i morgen Bare de ikke ringer når jeg er hos tannlegen i morgen, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 4. juni 2012 #439 Del Skrevet 4. juni 2012 Fordi jeg har hatt muntlig eksamen nå og det gikk skikkelig dritt! Er så lei av det hue som ikke kan fungere ordentlig. Kjempe gøy å grine foran sensor og lærer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 4. juni 2012 #440 Del Skrevet 4. juni 2012 går det ikke ann å skrive som anonym i denne tråden? Akkurat DET synes jeg er skikkelig trist, for det er ikke alt man har lyst til å blåse ut under brukernavnet sitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå