Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest Bobler

Jeg kjenner meg litt trist i dag fordi jeg fikk en kjedelig telefon fra HELFO. Etter 6år, 2 mislykkede operasjoner og et år på hasteventeliste så har fortsatt ikke Ullevaal lyst til å operere foten min. Så nå må jeg venta enda lenger, på sending av rønkenbilder, svar fra andre sykehus og diverse..

Er så møkk lei det beinet mitt. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liss`pia

Jeg er rett og slett LEI av å være trist og prøve å ikke være det ved å finne grunner til å ikke være trist/forsøke å gjøre ting som gjør meg glad. Rett og slett DRITTLEI!!

puh... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Fordi jeg skal til fastlegen på mandag og er så utrolig redd for at han ikke kan hjelpe meg med det jeg skal dit for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg litt trist i dag fordi jeg fikk en kjedelig telefon fra HELFO. Etter 6år, 2 mislykkede operasjoner og et år på hasteventeliste så har fortsatt ikke Ullevaal lyst til å operere foten min. Så nå må jeg venta enda lenger, på sending av rønkenbilder, svar fra andre sykehus og diverse..

Er så møkk lei det beinet mitt. :sukk:

Hva er galt med foten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bobler

Hva er galt med foten din?

Jeg har beinsplinter som har løsnet fra brusken min, som kan kutte opp inni beinet mitt. Har også et skeivt grodd brudd og en skadet akillessene.

Endret av Bobler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er litt trist fordi jeg blir så lett sliten og føler jeg ikke klarer det jeg vil, og at folk ser ned på meg på grunn av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

veldig teit kansje... men kjenner meg trist fordi verden er som den er... for mye urettferdighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg skal til fastlegen på mandag og er så utrolig redd for at han ikke kan hjelpe meg med det jeg skal dit for.

da er det vel på sin plass å si lykke til... håper det gikk bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi naboene hadde fest i bakgården i hele natt, og siden jeg bor i 4. uten aircondition MÅ jeg ha vinduene åpne for å ikke dø :tristbla: Har ikke sovet noe, og har eksamen i overimorgen. Drittrøtt og sliten. Håper de ikke har fest i natt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi at selv om jeg er "omringet" av gode mennesker så føler jeg meg likevel ensom :sjenert:

:klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist fordi "folk" slumser og lager nytt menneskeliv, til tross for at de ikke vil ha det. :tristbla:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg trenger en pause fra forumet men er redd jeg ikke klarer å holde meg unna fordi jeg bryr meg om folk her inne nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg trist i dag fordi jeg er en verdensmester i å ødelegge for meg selv. Jeg kunne ønske jeg bare for en gangs skyld kunne gjøre ting i tide som et normalt menneske, i stedet for å stresse, gjøre alt mulig annet, og så sitte der med skjegget i postkassen, og alle de viktige oppgavene upåbegynt. Med påfølgende skam, skyldfølelse, manglende søvn, overspising, og panikk om å dekke over for omverdenen hvor lat og udugelig jeg er. På visse områder ihvertfall.

Jeg burde vite bedre, og jeg er forbannet og skuffet over meg selv, og føler meg så fordømt mislykket når jeg gjør dette gang på gang på gang, i over ti år nå faktisk... :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...