Gjest Bobler Skrevet 16. mai 2012 #401 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg kjenner meg litt trist i dag fordi jeg fikk en kjedelig telefon fra HELFO. Etter 6år, 2 mislykkede operasjoner og et år på hasteventeliste så har fortsatt ikke Ullevaal lyst til å operere foten min. Så nå må jeg venta enda lenger, på sending av rønkenbilder, svar fra andre sykehus og diverse.. Er så møkk lei det beinet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liss`pia Skrevet 19. mai 2012 #402 Del Skrevet 19. mai 2012 Jeg er rett og slett LEI av å være trist og prøve å ikke være det ved å finne grunner til å ikke være trist/forsøke å gjøre ting som gjør meg glad. Rett og slett DRITTLEI!! puh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 20. mai 2012 #403 Del Skrevet 20. mai 2012 Fordi jeg akkurat nå for tiden ikke helt får ting til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 20. mai 2012 #404 Del Skrevet 20. mai 2012 jeg savner...noe..... Noe som gir meg den lille "gnisten", den gode følelsen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 20. mai 2012 #405 Del Skrevet 20. mai 2012 Fordi jeg skal til fastlegen på mandag og er så utrolig redd for at han ikke kan hjelpe meg med det jeg skal dit for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 20. mai 2012 #406 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg kjenner meg litt trist i dag fordi jeg fikk en kjedelig telefon fra HELFO. Etter 6år, 2 mislykkede operasjoner og et år på hasteventeliste så har fortsatt ikke Ullevaal lyst til å operere foten min. Så nå må jeg venta enda lenger, på sending av rønkenbilder, svar fra andre sykehus og diverse.. Er så møkk lei det beinet mitt. Hva er galt med foten din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 20. mai 2012 #407 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Hva er galt med foten din? Jeg har beinsplinter som har løsnet fra brusken min, som kan kutte opp inni beinet mitt. Har også et skeivt grodd brudd og en skadet akillessene. Endret 20. mai 2012 av Bobler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 20. mai 2012 #408 Del Skrevet 20. mai 2012 jeg er litt trist fordi jeg blir så lett sliten og føler jeg ikke klarer det jeg vil, og at folk ser ned på meg på grunn av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunni_rien_thai Skrevet 28. mai 2012 #409 Del Skrevet 28. mai 2012 veldig teit kansje... men kjenner meg trist fordi verden er som den er... for mye urettferdighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunni_rien_thai Skrevet 28. mai 2012 #410 Del Skrevet 28. mai 2012 Fordi jeg skal til fastlegen på mandag og er så utrolig redd for at han ikke kan hjelpe meg med det jeg skal dit for. da er det vel på sin plass å si lykke til... håper det gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 28. mai 2012 #411 Del Skrevet 28. mai 2012 Fordi naboene hadde fest i bakgården i hele natt, og siden jeg bor i 4. uten aircondition MÅ jeg ha vinduene åpne for å ikke dø Har ikke sovet noe, og har eksamen i overimorgen. Drittrøtt og sliten. Håper de ikke har fest i natt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 28. mai 2012 #412 Del Skrevet 28. mai 2012 Foridi ukene framver blir helt sinnsvake og jeg vet ikke om jeg har nok ork.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 28. mai 2012 #413 Del Skrevet 28. mai 2012 Fordi. Det er sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. mai 2012 #414 Del Skrevet 28. mai 2012 Fordi at selv om jeg er "omringet" av gode mennesker så føler jeg meg likevel ensom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 28. mai 2012 #415 Del Skrevet 28. mai 2012 Fordi at selv om jeg er "omringet" av gode mennesker så føler jeg meg likevel ensom :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #416 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg er trist fordi "folk" slumser og lager nytt menneskeliv, til tross for at de ikke vil ha det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 29. mai 2012 #417 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg kjenner meg litt trist i dag fordi gubben er en idiot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 29. mai 2012 #418 Del Skrevet 29. mai 2012 Fordi jeg trenger en pause fra forumet men er redd jeg ikke klarer å holde meg unna fordi jeg bryr meg om folk her inne nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 29. mai 2012 #419 Del Skrevet 29. mai 2012 Fordi jeg ikke rakk toget. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 29. mai 2012 #420 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg kjenner meg trist i dag fordi jeg er en verdensmester i å ødelegge for meg selv. Jeg kunne ønske jeg bare for en gangs skyld kunne gjøre ting i tide som et normalt menneske, i stedet for å stresse, gjøre alt mulig annet, og så sitte der med skjegget i postkassen, og alle de viktige oppgavene upåbegynt. Med påfølgende skam, skyldfølelse, manglende søvn, overspising, og panikk om å dekke over for omverdenen hvor lat og udugelig jeg er. På visse områder ihvertfall. Jeg burde vite bedre, og jeg er forbannet og skuffet over meg selv, og føler meg så fordømt mislykket når jeg gjør dette gang på gang på gang, i over ti år nå faktisk... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå