Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Winza
12 timer siden, Doge skrev:

Fordi jeg ikke kan huske sist jeg var glad og gledet meg til fremtiden :sukk:

Trist å høre :( Du virker som en trivelig og kjekk person :klem1:

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Doge skrev:

Fordi jeg ikke kan huske sist jeg var glad og gledet meg til fremtiden :sukk:

:klem1:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Doge skrev:

Fordi jeg ikke kan huske sist jeg var glad og gledet meg til fremtiden :sukk:

:klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Winza skrev:

Trist å høre :( Du virker som trivelig og kjekk person :klem1:

Takk :klem: Dessverre så er det ikke automatisk slik at trivelige personer har det bra. 

4 timer siden, fiole skrev:

:klem1:

:klem:

2 minutter siden, Perelandra skrev:

:klem:

:klem:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Doge skrev:

Fordi jeg ikke kan huske sist jeg var glad og gledet meg til fremtiden :sukk:

Fine Dogen. :klemmer: Håper du blir bedre snart. Klem fra en i samme båt. :klem: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg føler meg så tom innvendig, fordi jeg skulle hatt noen å krype inn i armene til, fordi uansett hvor mye mennesker jeg har rundt meg eller hvem jeg har nær er jeg alltid tom innvendig...fordi mennesker ikke er til å stole på og fordi selv de beste viser seg å være blant de verste.

fordi denne mannen var en av mine nærmeste gode venner da jeg var ung, utallige gode samtaler ved bålet, latterkick på hytta nærhet og godhet..også..... en del år etterpå dreper han barnet sitt:sjokkbla: har ikke kommet meg enda, for det knuste enda mer av mitt syn på mennesker. Hvem kan være gode mennesker nå da når selv de jeg har sett på som noen av de beste viser seg å være noen jeg er glad jeg ble kvitt...

https://www.helg.no/nyheter/kriminalitet-og-rettsvesen/ulleval-sykehus/helgelending-siktet-for-drap-pa-tre-maneder-gammel-datter/s/5-24-258577

jeg klarer bare ikke finne fotfeste igjen etter dette:trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Salka skrev:

Fine Dogen. :klemmer: Håper du blir bedre snart. Klem fra en i samme båt. :klem: 

Håper du blir bedre snart også :klemmer:

5 minutter siden, -Missi- skrev:

Fordi jeg føler meg så tom innvendig, fordi jeg skulle hatt noen å krype inn i armene til, fordi uansett hvor mye mennesker jeg har rundt meg eller hvem jeg har nær er jeg alltid tom innvendig...fordi mennesker ikke er til å stole på og fordi selv de beste viser seg å være blant de verste.

fordi denne mannen var en av mine nærmeste gode venner da jeg var ung, utallige gode samtaler ved bålet, latterkick på hytta nærhet og godhet..også..... en del år etterpå dreper han barnet sitt:sjokkbla: har ikke kommet meg enda, for det knuste enda mer av mitt syn på mennesker. Hvem kan være gode mennesker nå da når selv de jeg har sett på som noen av de beste viser seg å være noen jeg er glad jeg ble kvitt...

https://www.helg.no/nyheter/kriminalitet-og-rettsvesen/ulleval-sykehus/helgelending-siktet-for-drap-pa-tre-maneder-gammel-datter/s/5-24-258577

jeg klarer bare ikke finne fotfeste igjen etter dette:trist:

For en grusom sak :( :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Doge skrev:

Takk :klem: Dessverre så er det ikke automatisk slik at trivelige personer har det bra. 

 

Det skal være sikkert, håper for deg at dagene og livet vil bli bedre :dagens-rose:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, -Missi- skrev:

Fordi jeg føler meg så tom innvendig, fordi jeg skulle hatt noen å krype inn i armene til, fordi uansett hvor mye mennesker jeg har rundt meg eller hvem jeg har nær er jeg alltid tom innvendig...fordi mennesker ikke er til å stole på og fordi selv de beste viser seg å være blant de verste.

fordi denne mannen var en av mine nærmeste gode venner da jeg var ung, utallige gode samtaler ved bålet, latterkick på hytta nærhet og godhet..også..... en del år etterpå dreper han barnet sitt:sjokkbla: har ikke kommet meg enda, for det knuste enda mer av mitt syn på mennesker. Hvem kan være gode mennesker nå da når selv de jeg har sett på som noen av de beste viser seg å være noen jeg er glad jeg ble kvitt...

https://www.helg.no/nyheter/kriminalitet-og-rettsvesen/ulleval-sykehus/helgelending-siktet-for-drap-pa-tre-maneder-gammel-datter/s/5-24-258577

jeg klarer bare ikke finne fotfeste igjen etter dette:trist:

Jeg får vondt langt inni det inderste. Ikke vanskelig å forstå at du tar dette svært tungt når det er noen du har hatt nært i livet ditt.

Håper at du har noen å prate med om dette :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, fiole skrev:

Jeg får vondt langt inni det inderste. Ikke vanskelig å forstå at du tar dette svært tungt når det er noen du har hatt nært i livet ditt.

Håper at du har noen å prate med om dette :klem:

Takk:klem:Har egentlig ikke det for er ikke så lett å prate om det, vet liksom ikke helt hvordan. Men kommer meg nok gjennom dette og til slutt. Men er litt redd for at dette gjør meg "hardere" igjen i forhold til andre mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysikeren Stephen Hawking er død 76 år gammel. 
Greit, han kunne jo ikke leve uendelig og han hadde allerede levd mye lengre enn noen kunne ha forutsett
med sin spesielle sykdom, men akkurat han kunne godt ha levd evig og delt sine mange og ekstremt kloke
tanker med verden. Vi har blitt en del fattigere på denne kloden nå. :( 
https://www.dagbladet.no/nyheter/fysikeren-stephen-hawking-er-dod/69608933

hawking-5.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Fysikeren Stephen Hawking er død 76 år gammel. 
Greit, han kunne jo ikke leve uendelig og han hadde allerede levd mye lengre enn noen kunne ha forutsett
med sin spesielle sykdom, men akkurat han kunne godt ha levd evig og delt sine mange og ekstremt kloke
tanker med verden. Vi har blitt en del fattigere på denne kloden nå. :( 
https://www.dagbladet.no/nyheter/fysikeren-stephen-hawking-er-dod/69608933

hawking-5.jpg

Så trist. :( kloke, kloke mannen. Men han har jammen levd lenge med den fæle sykdommen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det store og hele blir verden (for mange mennesker og dyr) stadig litt vanskeligere å leve et godt liv i... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi jeg leverte inn et skikkelig dårlig arbeidskrav i dag. Det har vært så vanskelig å komme i gang, og nå føler jeg meg bare mislykket.

Jeg føler meg også ensom. Klarte endelig å få meg en venninne, men hun er alltid opptatt med noe annet og ofte utilgjengelig om jeg ønsker kontakt.

Føles som jeg tar ett skritt fremover og ti tilbake :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(  Kunne de virkelig ikke ha forutsett dette litt før og gjort de nødvendige grep? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...