fiole Skrevet 20. november 2016 #2421 Del Skrevet 20. november 2016 Jeg kan ikke fatte hva det er som,.... ødelegge barn, de fortjener det værst tenkelige...klarer ikke si det en gang 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 20. november 2016 #2422 Del Skrevet 20. november 2016 Gikk inn her av samme årsak som dere ovenfor. Leste vg sin artikkelserie "Nedlasterne". Fy Faen. http://www.vg.no/spesial/2015/nedlasterne/#modal-3 (OBS: til dels sterk lesning!) De folka....no hope. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. november 2016 #2423 Del Skrevet 21. november 2016 Det føles som om familien min bare faller fra hverandre. Enten snakker alle med meg eller ingen. Merker at jeg blir så sliten av det. Og lei meg fordi jeg vet ikke hvordan dette kommer til å ende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen Skrevet 21. november 2016 #2424 Del Skrevet 21. november 2016 Verden er urettferdig. Mange mennesker skulle faktisk aldri ha blitt født. Eg håper dei pedofile som har blitt tatt får strenge straffer, sjølv om norge sine fengsler ikkje kan straffe desse menneska nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2016 Forfatter #2425 Del Skrevet 21. november 2016 Overgriperne var en gang søte små babyer. Hva, hvor, hvem og når gikk det galt? Lurer på hvor det psyke, ondskapsfulle starter i de menneskene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #2426 Del Skrevet 21. november 2016 ... jeg aldri blir invitert til arrangementer med vennene til min mann. I dag skal han hjem til en kompis og spise middag - og jeg er ikke invitert denne gangen heller.. Anonymkode: 1ef36...73f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 21. november 2016 #2427 Del Skrevet 21. november 2016 Fordi jeg føler meg deppa og negativ, og fordi jeg aldri har hatt en kjæresten og skulle ønske så at jeg hadde en og er utrolig ensom. Uff alle disse følelsene bare fordi jeg ikke spiser godteri, når jeg spiser godteri så blir jeg i godt humør men jeg kan ikke spise godteri midt i ukedagene lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2016 Forfatter #2428 Del Skrevet 21. november 2016 Trist på dine vegne Jack. Håper inderlig at det neste året byr på gode endringer som du blir glad av. Uten kalorier i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #2429 Del Skrevet 21. november 2016 4 minutter siden, Jacklost XVI av KG skrev: Fordi jeg føler meg deppa og negativ, og fordi jeg aldri har hatt en kjæresten og skulle ønske så at jeg hadde en og er utrolig ensom. Uff alle disse følelsene bare fordi jeg ikke spiser godteri, når jeg spiser godteri så blir jeg i godt humør men jeg kan ikke spise godteri midt i ukedagene lenger... Tips: Trøst deg med en fin film, den er det ingen kalorier i:-) Anonymkode: a5e0d...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #2430 Del Skrevet 21. november 2016 Fordi jeg fyller året i morgen og føler meg gammel Anonymkode: 1ea6b...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 21. november 2016 #2431 Del Skrevet 21. november 2016 6 timer siden, MissStiles skrev: Det føles som om familien min bare faller fra hverandre. Enten snakker alle med meg eller ingen. Merker at jeg blir så sliten av det. Og lei meg fordi jeg vet ikke hvordan dette kommer til å ende. Dette traff meg.. Jeg er sikker på du vil klare deg uansett hvordan det ender. Klem til deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. november 2016 #2432 Del Skrevet 21. november 2016 2 timer siden, minister-mio skrev: Dette traff meg.. Jeg er sikker på du vil klare deg uansett hvordan det ender. Klem til deg Takk for det! Veldig tungt om dagen men får se hvordan det blir til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. november 2016 #2433 Del Skrevet 25. november 2016 Fordi jeg tenker på veldig vanskelige ting og jeg har virkelig ingen å snakke med om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 25. november 2016 #2434 Del Skrevet 25. november 2016 2 timer siden, Frøkensina skrev: Fordi jeg tenker på veldig vanskelige ting og jeg har virkelig ingen å snakke med om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 25. november 2016 #2435 Del Skrevet 25. november 2016 2 timer siden, Frøkensina skrev: Fordi jeg tenker på veldig vanskelige ting og jeg har virkelig ingen å snakke med om det. Prøv å sove litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. november 2016 Forfatter #2436 Del Skrevet 25. november 2016 Nyheter: "Gamle mennesker uten mat i opptil 16 timer på sykehjem"... http://www.tv2.no/nyheter/8753503 Dette er også mishandling og jeg ser rødt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 25. november 2016 #2437 Del Skrevet 25. november 2016 Ingenting er no' hyggelig for tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 25. november 2016 #2438 Del Skrevet 25. november 2016 Fordi dagen i dag har bare vært et slit. Enda ikke laget meg frokost (våknet ved 09) og orker ikke å lage noe særlig heller. En følelse av å være ensom og en enorm taper sitter som plantet i sjela. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 25. november 2016 #2439 Del Skrevet 25. november 2016 Akkurat nå, dillyduzit skrev: Fordi dagen i dag har bare vært et slit. Enda ikke laget meg frokost (våknet ved 09) og orker ikke å lage noe særlig heller. En følelse av å være ensom og en enorm taper sitter som plantet i sjela. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 25. november 2016 #2440 Del Skrevet 25. november 2016 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ingenting er no' hyggelig for tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå