Rumle Skrevet 11. november 2016 #2401 Del Skrevet 11. november 2016 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Han er det fremdeles. Ja, selvfølgelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2016 Forfatter #2402 Del Skrevet 12. november 2016 Forandringer er utfordrende innimellom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 12. november 2016 #2403 Del Skrevet 12. november 2016 Dårlig år dette, både Bowie og Cohen har gått bort. Kjemper ifra en svunnen tid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. november 2016 #2404 Del Skrevet 12. november 2016 2 timer siden, Jellybean78 skrev: Dårlig år dette, både Bowie og Cohen har gått bort. Kjemper ifra en svunnen tid. Og Prince! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 13. november 2016 #2405 Del Skrevet 13. november 2016 Fordi det er farsdag og jeg har ikke et godt forhold med min far. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #2406 Del Skrevet 13. november 2016 Fordi jeg er blakk, røyksugen og nesten ikke har mat hjemme. Er tre dager til jeg har penger på konto. Tre jævlige dager.....Anonymkode: ed929...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. november 2016 Forfatter #2407 Del Skrevet 13. november 2016 Åhh...der forsvant nok en av de gamle guttene som jeg hadde et godt musikalsk forhold til. "Den amerikanske rockelegenden Leon Russell er død, 74 år gammel. Russell, som ble hyllet med en plass på Rock and Roll Hall of Fame i 2011, sovnet inn søndag i Nashville, Tennessee. Det opplyser kona på amerikanerens offisielle hjemmeside." 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 13. november 2016 #2408 Del Skrevet 13. november 2016 18 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Åhh...der forsvant nok en av de gamle guttene som jeg hadde et godt musikalsk forhold til. "Den amerikanske rockelegenden Leon Russell er død, 74 år gammel. Russell, som ble hyllet med en plass på Rock and Roll Hall of Fame i 2011, sovnet inn søndag i Nashville, Tennessee. Det opplyser kona på amerikanerens offisielle hjemmeside." Han var stor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. november 2016 Forfatter #2409 Del Skrevet 13. november 2016 Ja jeg syns det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Black Amethyst Skrevet 15. november 2016 #2410 Del Skrevet 15. november 2016 Passer kanskje ikke helt her fordi jeg føler meg mer trist og ikke bare litt, men for øyeblikket føler jeg meg litt frustrert. Finner ikke det jeg ønsker igjennom internett, er så mye annet jeg finner om ditt og datt. Mye god kunnskap men ikke det jeg leter etter. Så da føler jeg meg like "fastlåst" som jeg også var før jeg bestemte meg for å lete etter noen form for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 15. november 2016 #2411 Del Skrevet 15. november 2016 Byråkratiproblemer, mager økonomi, mennesker jeg må hanskes med som jeg gjerne skulle ha langt bort fra min business, generell usikkerhet som gjør meg distre og tidvis deppa for tida. Og ja PMS en hjelper jo ikke akkurat på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 15. november 2016 #2412 Del Skrevet 15. november 2016 14 minutter siden, Cordelia skrev: Byråkratiproblemer, mager økonomi, mennesker jeg må hanskes med som jeg gjerne skulle ha langt bort fra min business, generell usikkerhet som gjør meg distre og tidvis deppa for tida. Og ja PMS en hjelper jo ikke akkurat på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffekrus Skrevet 17. november 2016 #2413 Del Skrevet 17. november 2016 Jeg føler meg ikke helt i form i dag, skulle egentlig jobbet med en eksamensoppgave som føles helt uoverkommelig, og huset skal vaskes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. november 2016 #2414 Del Skrevet 17. november 2016 1 minutt siden, Kaffekrus skrev: Jeg føler meg ikke helt i form i dag, skulle egentlig jobbet med en eksamensoppgave som føles helt uoverkommelig, og huset skal vaskes God bedring, min venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffekrus Skrevet 17. november 2016 #2415 Del Skrevet 17. november 2016 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: God bedring, min venn. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. november 2016 #2416 Del Skrevet 17. november 2016 Er ikke bare trist, men GNISTRENDE forbanna over ryggsmerter som ikke gir seg og har satt meg helt ut i to uker nå. Klarer fa'an meg knapt å gå. I natt måtte jeg krabbe på dass. Du verden som jeg hater dette. 😠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Black Amethyst Skrevet 17. november 2016 #2417 Del Skrevet 17. november 2016 35 minutter siden, Jerry Lee skrev: Er ikke bare trist, men GNISTRENDE forbanna over ryggsmerter som ikke gir seg og har satt meg helt ut i to uker nå. Klarer fa'an meg knapt å gå. I natt måtte jeg krabbe på dass. Du verden som jeg hater dette. 😠 Så så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. november 2016 #2418 Del Skrevet 17. november 2016 25 minutter siden, Black Amethyst skrev: Så så... Beklager utbruddet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 20. november 2016 #2419 Del Skrevet 20. november 2016 Jeg er rett og slett forbanna over at det finnes oppegående velutdannede personer som misbruker barn på det værst tenkelige. Nå har Søndagen fått seg en kraftig knekk. Det værste er strafferammene dette landet har. Fy f*n i h*lvete. Foreldre på toppen!!!!!!ARgggg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. november 2016 Forfatter #2420 Del Skrevet 20. november 2016 Enig. Jeg blir dårlig på alle vis når jeg hører dem fortelle om det der. LOBOTOMI av alle sånne forbrytere! Og kutt av de en ting til i samme slengen!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå