Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Det er mulig. Det er i alle fall trist for henne som sitter igjen forlatt på en slik måte. Hun føler seg null verdt nå, stakkars.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Winza
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er mulig. Det er i alle fall trist for henne som sitter igjen forlatt på en slik måte. Hun føler seg null verdt nå, stakkars.

Er de gamle mennesker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei, de er litt oppe i trettitallet begge to. 

Ah, ikke så mye eldre enn meg da? Da er de unge og kan hende de finner tilbake til hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Jeg kjenner et samboerpar som har gått fra hverandre. Det er ganske ferskt, men han har allerede funnet seg
ei ny dame og hun som sitter igjen etter det opprinnelige forholdet...er veldig trist og jeg er trist med henne. :sukk: 
Er det virkelig så viktig for enkelte å hoppe på karusellen med en gang etter et vondt brudd? Rekker jo ikke
å tenke seg om en gang, før han entret den neste damen i livets karusell. 

Sikker på at ikke den nye dama er grunnen til at han slo opp med eksen? Forstår det er utrolig tungt å se eksen få ny kjæreste rett etter forholdet tok slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk influensa forrige uke som på lørdag smittet over til øyet mitt i form av øyebetennelse. I dag har det andre øyet også blitt smittet. På toppen av det hele har jeg sinnsyk soppinfeksjon som klør så intenst at jeg får sår og det gjør vondt å tisse og vondt å påføre krem. Orker. Ikke. Mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
35 minutter siden, Salka skrev:

Fy faen så trist. :trist: :sukk: Tenk å ligge død i sin egen leilighet i nesten ett år uten å bli meldt savnet :( Mulig man må ha abonnement for å lese denne. (Jeg har) https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/jPJyz0/338-dager

Så grusomt :( Det er dette jeg frykter ville skjedd med meg om jeg plutselig døde, er jo aldri noen som besøker meg nesten så jeg ville ligger der i flere dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

https://www.google.no/amp/s/www.independent.co.uk/arts-entertainment/tv/richard-harrison-dead-pawn-stars-old-man-age-cause-of-death-a8416136.html%3famp

Så forferdelig trist :( Jeg har fulgt med på pantelånerne i las vegas i mange år og har alltid synes at han var en veldig artig person, jeg synes de fint kan avslutte tv-serien nå. Blir ikke det samme uten han, håper han hviler i fred :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre, men jeg tenker at han gikk rett inn i ny jobb som sjef for den himmelske pantesjappa der oppe. :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Trist å høre, men jeg tenker at han gikk rett inn i ny jobb som sjef for den himmelske pantesjappa der oppe. :jepp: 

Fin tanke :) Har du også fulgt med på serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ehh...takk, W. Jeg er ikke helt den samme uten dere...eller meg selv på nett, jeg heller. 
Avhengig jeg? Nei, det er jeg så visst ikke. Jeg har full kontroll, men jeg bare må ha det...  :ninja: 

Leste et sted om noen som mente at forumet gikk mot slutten. Det ble jeg litt trist av å tenke på. Null KG. :sukk: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Ehh...takk, W. Jeg er ikke helt den samme uten dere...eller meg selv på nett, jeg heller. 
Avhengig jeg? Nei, det er jeg så visst ikke. Jeg har full kontroll, men jeg bare må ha det...  :ninja: 

Leste et sted om noen som mente at forumet gikk mot slutten. Det ble jeg litt trist av å tenke på. Null KG. :sukk: 

Er det ikke alltid noen som mener det da? Går nok bra, denne gangen også :Nikke:

:klemmer:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose

Leste at politiet måtte knuse et bilvindu, siden det satt barn inni, en bil som var glovarm 😢 Hva faen er det foreldrene tenker med, de skulle aldri hatt barn :sinna:

Endret av Stella Rose
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...