Ciaran og Ciara Skrevet 22. januar 2024 #5841 Del Skrevet 22. januar 2024 No1*No1 skrev (14 minutter siden): Fordi jeg aldri kommer over ting. Derfor trist I dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. januar 2024 #5842 Del Skrevet 23. januar 2024 Skulle være litt sosial her jeg er noen dager.. men ble ikke helt slik. Men bra på sitt vis like lell😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar 2024 #5843 Del Skrevet 23. januar 2024 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Skulle være litt sosial her jeg er noen dager.. men ble ikke helt slik. Men bra på sitt vis like lell😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 23. januar 2024 #5844 Del Skrevet 23. januar 2024 Jeg skulle legge meg tidlig i dag og gledet meg veldig til det. Før han som bor over meg nærmest på ha følt på det, og gått fullstendig bananas med høy musikk. Bassen dunker så jeg nesten hopper i sofaen…Må bare le… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2024 Forfatter #5845 Del Skrevet 24. januar 2024 Nok en dag med sol som finner veien inn i krinkler og kroker. I deg kan jeg ikke unngå det lengre. Jeg ser støv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. januar 2024 #5846 Del Skrevet 24. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Nok en dag med sol som finner veien inn i krinkler og kroker. I deg kan jeg ikke unngå det lengre. Jeg ser støv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2024 Forfatter #5847 Del Skrevet 24. januar 2024 Betyr de klemmene at dere ikke ser støv hos dere kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. januar 2024 #5848 Del Skrevet 24. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Betyr de klemmene at dere ikke ser støv hos dere kanskje? Cassidy Tvillingene ser ikke støvet nå som det regner her hos oss, men når solen kommer da ser vi støvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2024 Forfatter #5849 Del Skrevet 24. januar 2024 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser ikke støvet nå som det regner her hos oss, men når solen kommer da ser vi støvet. Så da er det ikke støv hos dere i dag. Det er helt sikkert. Løkki ju! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. januar 2024 #5850 Del Skrevet 24. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Så da er det ikke støv hos dere i dag. Det er helt sikkert. Løkki ju! Nettopp, Cassidy Tvillingene har Good Irish Luck i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2024 Forfatter #5851 Del Skrevet 24. januar 2024 Så heldige dere er. Jeg ser støv over akt og tenker at det visst er tid for vinterryddedag her. Alle plantene har støv også. De sover jo nå på vinteren og jeg vil nødig vekke dem. Ennå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 24. januar 2024 #5852 Del Skrevet 24. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Så heldige dere er. Jeg ser støv over akt og tenker at det visst er tid for vinterryddedag her. Alle plantene har støv også. De sover jo nå på vinteren og jeg vil nødig vekke dem. Ennå. så da forstår jeg at du har en brannslange på veggen i gangen som du trekker frem når tiden er inne og roper til plantene..STÅ OPP FOR FAEN...også spyler du dem med høytrykk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2024 Forfatter #5853 Del Skrevet 24. januar 2024 ...å nei, nei, nei...her er vi både kortreiste og økologiske i oppførselen og hvisker forsiktig til de responderer og først da kan man snakke til dem og spørre pent om de vil ha bladmassasje og avtørk. Må ikke gå over grensene vettu. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. januar 2024 #5854 Del Skrevet 24. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Så heldige dere er. Jeg ser støv over akt og tenker at det visst er tid for vinterryddedag her. Alle plantene har støv også. De sover jo nå på vinteren og jeg vil nødig vekke dem. Ennå. Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): ...å nei, nei, nei...her er vi både kortreiste og økologiske i oppførselen og hvisker forsiktig til de responderer og først da kan man snakke til dem og spørre pent om de vil ha bladmassasje og avtørk. Må ikke gå over grensene vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar 2024 Forfatter #5855 Del Skrevet 29. januar 2024 Jeg er både irritert og lei meg, for på youtube er det en ny trend å lage falske dødsannonser for kjente kjendiser, lage bilde i ramme og plassere det på ei kiste med fullt blomsterflor og triste mennesker rundt. Hvorfor i alle dager gjør folk dette? STOPP!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar 2024 #5856 Del Skrevet 29. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jeg er både irritert og lei meg, for på youtube er det en ny trend å lage falske dødsannonser for kjente kjendiser, lage bilde i ramme og plassere det på ei kiste med fullt blomsterflor og triste mennesker rundt. Hvorfor i alle dager gjør folk dette? STOPP!!! Er vel ulovlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar 2024 Forfatter #5857 Del Skrevet 29. januar 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Er vel ulovlig? Skulle tro det ja, men ingen bryr seg. Det ligger mengder av slike falske annonser der ute. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar 2024 #5858 Del Skrevet 29. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Skulle tro det ja, men ingen bryr seg. Det ligger mengder av slike falske annonser der ute. Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Jeg er både irritert og lei meg, for på youtube er det en ny trend å lage falske dødsannonser for kjente kjendiser, lage bilde i ramme og plassere det på ei kiste med fullt blomsterflor og triste mennesker rundt. Hvorfor i alle dager gjør folk dette? STOPP!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar 2024 #5859 Del Skrevet 29. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Skulle tro det ja, men ingen bryr seg. Det ligger mengder av slike falske annonser der ute. Dukker heldigvis ikke opp på YouTube hos meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar 2024 Forfatter #5860 Del Skrevet 29. januar 2024 Søk på Tom Jones og funeral eller dead...så får du se- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå