Gjest Cid Skrevet 15. oktober 2022 #4761 Del Skrevet 15. oktober 2022 supernova_87 skrev (1 minutt siden): Ja, hos legen liksom! Guri, hehe, tenkte ikke på at det kunne misforstås. 🙈 Håper det blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 15. oktober 2022 #4762 Del Skrevet 15. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Håper det blir bedre Takk, du er god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 15. oktober 2022 #4763 Del Skrevet 15. oktober 2022 supernova_87 skrev (19 minutter siden): Ja, hos legen liksom! Guri, hehe, tenkte ikke på at det kunne misforstås. 🙈 😄 så du satt ikke med ostehøvel hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 15. oktober 2022 #4764 Del Skrevet 15. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): 😄 så du satt ikke med ostehøvel hjemme? Eller gjorde jeg? Hadde ikke kjøpt kjøtt til knekkebrødet liksom, så måtte lage litt hjemmelaget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. oktober 2022 #4765 Del Skrevet 15. oktober 2022 supernova_87 skrev (Akkurat nå): Eller gjorde jeg? Hadde ikke kjøpt kjøtt til knekkebrødet liksom, så måtte lage litt hjemmelaget? Eller hostehøvel til når du er forkjølet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 15. oktober 2022 #4766 Del Skrevet 15. oktober 2022 supernova_87 skrev (2 minutter siden): Eller gjorde jeg? Hadde ikke kjøpt kjøtt til knekkebrødet liksom, så måtte lage litt hjemmelaget? Men hvis man spiser litt av seg selv, vil man ikke da veie akkurat det samme som før man spiste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 15. oktober 2022 #4767 Del Skrevet 15. oktober 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Eller hostehøvel til når du er forkjølet Agent smith skrev (2 minutter siden): Men hvis man spiser litt av seg selv, vil man ikke da veie akkurat det samme som før man spiste? Nå er jeg både trist og glad, jeg lo høyt av dere begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. oktober 2022 #4768 Del Skrevet 15. oktober 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Men hvis man spiser litt av seg selv, vil man ikke da veie akkurat det samme som før man spiste? Samme som med vampyrer, hvorfor drikker de ikke bare sitt eget blod? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. oktober 2022 #4769 Del Skrevet 15. oktober 2022 supernova_87 skrev (1 minutt siden): Nå er jeg både trist og glad, jeg lo høyt av dere begge to. En god latter forlenger livet 😃 Sa mannen til kona si idet hun døde av latter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 15. oktober 2022 #4770 Del Skrevet 15. oktober 2022 supernova_87 skrev (1 minutt siden): Nå er jeg både trist og glad, jeg lo høyt av dere begge to. 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 15. oktober 2022 #4771 Del Skrevet 15. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Samme som med vampyrer, hvorfor drikker de ikke bare sitt eget blod? Ja det hadde vært mye bedre enn å drive å drepe folk og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. oktober 2022 #4772 Del Skrevet 15. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Ja det hadde vært mye bedre enn å drive å drepe folk og sånn Må være kjekt når de får mensen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 15. oktober 2022 #4773 Del Skrevet 15. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Må være kjekt når de får mensen da Hmmm nå lurer jeg på om vampyrer får mensen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. oktober 2022 #4774 Del Skrevet 15. oktober 2022 Agent smith skrev (10 minutter siden): Hmmm nå lurer jeg på om vampyrer får mensen? Du får spørre jensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. oktober 2022 #4775 Del Skrevet 15. oktober 2022 supernova_87 skrev (54 minutter siden): Fordi jeg ikke kunne gå på den spillkvelden jeg var invitert på i dag pga helsa, og fordi pga jeg kuttet vekk noe hud på ryggen så er ingen posisjoner behagelige, men gjør vondt. Jeg er flink å tenke på andre ting, eller gjøre det beste ut av det, men liker denne tråden, for det er godt å sette ord på det, og bare gi det litt plass også istedet for å benekte at ting er trist hele tiden. ❤️ God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. oktober 2022 #4776 Del Skrevet 15. oktober 2022 SVK skrev (6 timer siden): Livet skulle vært mer rettferdig. Tusen takk, ja, det skulle det Frøkenfryden skrev (6 timer siden): De varmeste klemmer..💙🥺 Tusen takk Entern skrev (5 timer siden): Tusen takk Dere er så fine og omsorgsfulle alle sammen! ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 15. oktober 2022 #4777 Del Skrevet 15. oktober 2022 Daryl Dixon skrev (43 minutter siden): God bedring. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. oktober 2022 #4778 Del Skrevet 16. oktober 2022 supernova_87 skrev (10 timer siden): Ja, hos legen liksom! Guri, hehe, tenkte ikke på at det kunne misforstås. 🙈 Også glad det ble oppklart! 😯😂 Skjønner du har tøffe tider! Lest litt fra deg her og der. Lever med en fysisk diagnose selv så tror kanskje jeg vet litt om hvordan du har det. Det er krevende, og også litt ensomt innimellom. Syns jeg. Varme tanker sendes deg🙂💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 16. oktober 2022 #4779 Del Skrevet 16. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (10 timer siden): Også glad det ble oppklart! 😯😂 Skjønner du har tøffe tider! Lest litt fra deg her og der. Lever med en fysisk diagnose selv så tror kanskje jeg vet litt om hvordan du har det. Det er krevende, og også litt ensomt innimellom. Syns jeg. Varme tanker sendes deg🙂💛 Hehe 🙈 ❤️ Åh, takk for det Frøkenfryden! De varmer. Enig i at det er både krevende og ensomt innimellom. Sender deg varme tanker tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. oktober 2022 #4780 Del Skrevet 18. oktober 2022 https://decider.com/2022/05/25/sweet-pete-peter-pan-bobby-driscoll-disney/ Så tragisk 😢 Så ondskapsfulle Disney var 😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå