AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #2661 Del Skrevet 4. mars 2017 Utrolig hvordan enkelte klarer å oppføre seg. Det er bare til å Anonymkode: 781f9...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #2662 Del Skrevet 4. mars 2017 Jeg er høygravid, barnefaren vil ikke ha noe med barnet å gjøre, men har ville møtt meg for sex et par ganger i mnd gjennom hele graviditeten. Og han stikker av med en gang vi er ferdige, noe jeg har forklart til han ikke er greit, men han bare fortsetter å tråkke på følelsene mine. Jeg håper hele tiden han skal ombestemme seg, fordi jeg elsker ham. Men i går innså jeg at det er på tide å slippe taket i han. Så nå er jeg veldig trist og ligger bare å gråter. Får ikke gjort noenting fordi jeg er så trist.. Anonymkode: fbe8d...264 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 4. mars 2017 #2663 Del Skrevet 4. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er høygravid, barnefaren vil ikke ha noe med barnet å gjøre, men har ville møtt meg for sex et par ganger i mnd gjennom hele graviditeten. Og han stikker av med en gang vi er ferdige, noe jeg har forklart til han ikke er greit, men han bare fortsetter å tråkke på følelsene mine. Jeg håper hele tiden han skal ombestemme seg, fordi jeg elsker ham. Men i går innså jeg at det er på tide å slippe taket i han. Så nå er jeg veldig trist og ligger bare å gråter. Får ikke gjort noenting fordi jeg er så trist.. Anonymkode: fbe8d...264 Uff, nå fikk jeg oppriktig vondt av deg og situasjonen du befinner deg i, håper at det vil bli lettere for deg slik at du kan glede deg over det som skal komme. Lykke til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 4. mars 2017 #2664 Del Skrevet 4. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Utrolig hvordan enkelte klarer å oppføre seg. Det er bare til å Anonymkode: 781f9...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. mars 2017 #2665 Del Skrevet 4. mars 2017 Fortsatt det samme, gikk mer innpå meg enn jeg hadde trodd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. mars 2017 #2666 Del Skrevet 4. mars 2017 Plutselig kom tankene om at min søster slo hånda av meg, og at vi ikke har hatt kontakt på mange år. Det er så usigelig trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 4. mars 2017 #2667 Del Skrevet 4. mars 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Plutselig kom tankene om at min søster slo hånda av meg, og at vi ikke har hatt kontakt på mange år. Det er så usigelig trist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 4. mars 2017 #2668 Del Skrevet 4. mars 2017 7 minutter siden, Winza skrev: Fortsatt det samme, gikk mer innpå meg enn jeg hadde trodd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. mars 2017 #2669 Del Skrevet 4. mars 2017 1 minutt siden, fiole skrev: 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2017 Forfatter #2670 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Endret...som alle kan se. Like greit det. Endret 8. mars 2017 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. mars 2017 #2671 Del Skrevet 8. mars 2017 8 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Endret...som alle kan se. Like greit det. Da tenker jeg at du kan få litt trøst alikevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 8. mars 2017 #2672 Del Skrevet 8. mars 2017 Fordi jeg mistet alle mine tre beste på under et år og selv om det et ett år og tre mnd siden jeg mistet den første og snart et halvt år siden jeg mistet den siste blir det ikke bedre. Sorgen er fullstendig bunnløs Fordi jeg er blitt alvorlig syk og er redd for fremtiden. Sykdommen utvikler seg raskt og selv om jeg ikke kommer til å dø av den imorgen er levealderen betraktelig redusert, kanskje med så mye som 30 år. Så jeg kommer nok ikke til å nå pensjonsalder med mindre de finner en kur, men det tviler jeg litt på siden dette er en sjelden sykdom det er forsket lite på selv om jeg selvsagt håper de finner en kur. Om ikke i min tid, ihvertfall i fremtiden, for denne sykdommen her unner jeg ingen. Jeg er ikke redd for å dø, men likevel litt rart å tenke på at jeg kanskje bare har 20 år igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. mars 2017 #2673 Del Skrevet 8. mars 2017 8 minutter siden, Salka skrev: Fordi jeg mistet alle mine tre beste på under et år og selv om det et ett år og tre mnd siden jeg mistet den første og snart et halvt år siden jeg mistet den siste blir det ikke bedre. Sorgen er fullstendig bunnløs Fordi jeg er blitt alvorlig syk og er redd for fremtiden. Sykdommen utvikler seg raskt og selv om jeg ikke kommer til å dø av den imorgen er levealderen betraktelig redusert, kanskje med så mye som 30 år. Så jeg kommer nok ikke til å nå pensjonsalder med mindre de finner en kur, men det tviler jeg litt på siden dette er en sjelden sykdom det er forsket lite på selv om jeg selvsagt håper de finner en kur. Om ikke i min tid, ihvertfall i fremtiden, for denne sykdommen her unner jeg ingen. Jeg er ikke redd for å dø, men likevel litt rart å tenke på at jeg kanskje bare har 20 år igjen Så forferdelig trist Du er en av de snilleste og godeste menneske jeg har pratet med. Du er et fantastisk menneske som jeg har blitt glad i så dette var fryktelig triste nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 8. mars 2017 #2674 Del Skrevet 8. mars 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Så forferdelig trist Du er en av de snilleste og godeste menneske jeg har pratet med. Du er et fantastisk menneske som jeg har blitt glad i så dette var fryktelig triste nyheter Tusen takk, Winza. Og like måte, du er en av de snilleste og godeste jeg har snakket med også. Fantastisk du også, alle skulle hatt en venn som deg. <3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. mars 2017 #2675 Del Skrevet 8. mars 2017 3 minutter siden, Salka skrev: Fordi jeg mistet alle mine tre beste på under et år og selv om det et ett år og tre mnd siden jeg mistet den første og snart et halvt år siden jeg mistet den siste blir det ikke bedre. Sorgen er fullstendig bunnløs Fordi jeg er blitt alvorlig syk og er redd for fremtiden. Sykdommen utvikler seg raskt og selv om jeg ikke kommer til å dø av den imorgen er levealderen betraktelig redusert, kanskje med så mye som 30 år. Så jeg kommer nok ikke til å nå pensjonsalder med mindre de finner en kur, men det tviler jeg litt på siden dette er en sjelden sykdom det er forsket lite på selv om jeg selvsagt håper de finner en kur. Om ikke i min tid, ihvertfall i fremtiden, for denne sykdommen her unner jeg ingen. Jeg er ikke redd for å dø, men likevel litt rart å tenke på at jeg kanskje bare har 20 år igjen Huff, dette var fryktelig trist, fikk oppriktig vondt av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. mars 2017 #2676 Del Skrevet 8. mars 2017 13 minutter siden, Salka skrev: Tusen takk, Winza. Og like måte, du er en av de snilleste og godeste jeg har snakket med også. Fantastisk du også, alle skulle hatt en venn som deg. <3 Bare husk at jeg alltid er her for deg når du vil prate Nå, og i alle år framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 8. mars 2017 #2677 Del Skrevet 8. mars 2017 16 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Huff, dette var fryktelig trist, fikk oppriktig vondt av deg. 3 minutter siden, Winza skrev: Bare husk at jeg alltid er her for deg når du vil prate Nå, og i alle år framover Tusen takk dere fininger. Jeg visste ikke om jeg skulle tørre å være så åpen her inne eller ikke, jeg er egentlig ganske lukket av meg, samtidig er det godt å få åpnet seg litt og det føles litt tryggere når ingen vet hvem jeg er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. mars 2017 #2678 Del Skrevet 8. mars 2017 2 timer siden, Salka skrev: Fordi jeg mistet alle mine tre beste på under et år og selv om det et ett år og tre mnd siden jeg mistet den første og snart et halvt år siden jeg mistet den siste blir det ikke bedre. Sorgen er fullstendig bunnløs Fordi jeg er blitt alvorlig syk og er redd for fremtiden. Sykdommen utvikler seg raskt og selv om jeg ikke kommer til å dø av den imorgen er levealderen betraktelig redusert, kanskje med så mye som 30 år. Så jeg kommer nok ikke til å nå pensjonsalder med mindre de finner en kur, men det tviler jeg litt på siden dette er en sjelden sykdom det er forsket lite på selv om jeg selvsagt håper de finner en kur. Om ikke i min tid, ihvertfall i fremtiden, for denne sykdommen her unner jeg ingen. Jeg er ikke redd for å dø, men likevel litt rart å tenke på at jeg kanskje bare har 20 år igjen Så trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. mars 2017 #2679 Del Skrevet 8. mars 2017 15 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Endret...som alle kan se. Like greit det. Jeg rakk å lese det opprinnelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 8. mars 2017 #2680 Del Skrevet 8. mars 2017 1 time siden, fiole skrev: Så trist Takk for klemmer. Ikke noe gøy, nei, men det er ikke alle som er like heldige. Sykdommen har ligget latent lenge, men brutt ut for fullt først nå den siste tiden. Jeg er ikke bekymret eller redd for å dø, men for hvordan livet mitt vil utvikle seg. Jeg er veldig utmattet nå og orker veldig lite. Mye smerter og, men det er utmattelsen og uforutsigbarheten rundt sykdommen som er det verste. Den utvikler seg hele tiden, men ingen vet hvor fort siden det varierer. Sykdommen er veldig sjelden og lite forsket på. Derfor har jeg ikke lyst til å nevne hvilken sykdom det er, ihvertfall ikke enda. Skal skrive mer i dagboken min så jeg ikke kupper tråden her med mitt. Det føles faktisk litt godt å ha åpnet seg litt for dere fininger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå