Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Er litt lei meg fordi mitt eneste barn er blitt alvorlig psykisk syk og må tilbringe julen på lukket avd. :(

Anonymous poster hash: 43cfc...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

..fordi tiden går så fort, men så mange ting står likevel på stedet hvil. Jeg feiret hos min bror i år, uendelig koselig, virkelig, men han er fremdeles sykelig overvektig med livet som innsats, min svigerinne hater fremdeles jobben sin like mye, de bor fremdeles på det stedet de hadde alle planer om å flytte fra osv. osv...Det irriterer meg grenseløst..og så skjønner jeg at jeg går i akkurat samme felle selv :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei meg av at min far er en dust! Han finner negative ting å plukker på det/deg.

Anonymous poster hash: d3c2a...693
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å!? Liker hun ham ikke?

(Julebrev faktisk...Det høres ut som en hyggelig tradisjon!)

Joda, hun liker henne veldig godt, men det er samboer av samme kjønn, og vi blir dessverre ikke nevnt i dette hyggelige julebrevet til mor...

Men, phu! *slå det fra meg* ikke noe jeg får gjort noe med! :) Skal være glad for at jeg faktisk har en så tolerant familie som jeg faktisk har. Det kunne vært 1000 reiser verre. Jeg er veldig, veldig heldig. Julebrev er bare én liten ting :)

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo forsøke å mekke deg en "ønskereprise" på nyttårsdagen, hvis smaksløkene samarbeider?

Ingen i familien som er ledige på nyttårsdagen, så det blir det nok ikke noe av. Er uansett influensa jeg har dratt på meg, så er vel en 2 ukers tid til det utvikler seg bronkitt og dermed et par måneder før jeg er frisk igjen. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Nå orker jeg ikke mer og reiser tilbake til Oslo. Tok hele 2 dager før de gamle ble formye. Foreldre: hat/elsk. Blæ.

Skjónner deg godt. :hug:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen i familien som er ledige på nyttårsdagen, så det blir det nok ikke noe av. Er uansett influensa jeg har dratt på meg, så er vel en 2 ukers tid til det utvikler seg bronkitt og dermed et par måneder før jeg er frisk igjen. :daane:

Kjipt, men du trenger da ikke familie for å dampe deg pinnekjøtt? - Med mindre du er Hannibal Lecter... :P

Nå orker jeg ikke mer og reiser tilbake til Oslo. Tok hele 2 dager før de gamle ble formye. Foreldre: hat/elsk. Blæ.

Vært der! Du holdt ut lengre enn meg. :fnise: Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt, men du trenger da ikke familie for å dampe deg pinnekjøtt? - Med mindre du er Hannibal Lecter... :P

Vært der! Du holdt ut lengre enn meg. :fnise:

Jeg orker jo ikke styre med å lage mat når jeg er i denne formen her. Klarer såvidt å gå den korte veien til doen. Hittil har jeg bare blitt verre og verre også, så jeg er nok ikke i noe god form til nyttår heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt nedfor nå, da jeg oppdaget at nicket 'Strandet' har blitt en gjest (og ikke medlem?). Så det i kaffetråden. Lurer på hva som har skjedd :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Jeg er litt nedfor nå, da jeg oppdaget at nicket 'Strandet' har blitt en gjest (og ikke medlem?). Så det i kaffetråden. Lurer på hva som har skjedd :(

Ja, det kan fóles litt rart ut nár Brukere vi har pratet mye med innpá her "plutselig" ikke lenger er en medlem mer. Det kan nok vaere forskjellige grunner til at de ikke ónsker á vaere medlem innpá her mer, alltid litt synd nár folk vi liker á prate med innpá her ónsker á slette sin Bruker. Men det er ná ogsá lett forstáelig noen ganger ogsá. Her fár du en tróste klem: :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Nei, jeg har influensa. :(

Ja ná husker jeg at jeg leste dette pá en annen trád. Ta det med ro, og snart vil du bli god og frisk igjen! :hug::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan fóles litt rart ut nár Brukere vi har pratet mye med innpá her "plutselig" ikke lenger er en medlem mer. Det kan nok vaere forskjellige grunner til at de ikke ónsker á vaere medlem innpá her mer, alltid litt synd nár folk vi liker á prate med innpá her ónsker á slette sin Bruker. Men det er ná ogsá lett forstáelig noen ganger ogsá. Her fár du en tróste klem: :klem:

TAKK! Har :vin: Her er en :hug: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ná husker jeg at jeg leste dette pá en annen trád. Ta det med ro, og snart vil du bli god og frisk igjen! :hug::jepp:

Får håpe det snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det snart.

God bedring, du er en hyggelig bruker :)

Høytidene er triste uten deg..og det blir ikke lettere med årene. Gah! :(

Mistet noen? ):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...