Gjest Purelove Skrevet 5. juni 2012 #441 Del Skrevet 5. juni 2012 fordi jeg kjeder meg Håper dagen blir finere imorgen... uff :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 5. juni 2012 #442 Del Skrevet 5. juni 2012 Fordi jeg er skikkelig ubrukelig som blir så utslitt etter én eksamen at jeg ikke orker å gjøre ferdig og fremføre prosjekt, og dermed ikke får muntligkarakteren min før til høsten! Hater den dumme kroppen min og det dumme hodet mitt som ikke funker som de skal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 5. juni 2012 #443 Del Skrevet 5. juni 2012 fordi jeg misliker meg selv og savner kjæresten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 5. juni 2012 #444 Del Skrevet 5. juni 2012 Fordi jeg skal i møte med NAV om 9 dager og jeg aner ikke hva som skal skje. Angsten spiser meg opp fra innsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 5. juni 2012 #445 Del Skrevet 5. juni 2012 Fordi jeg skal i møte med NAV om 9 dager og jeg aner ikke hva som skal skje. Angsten spiser meg opp fra innsiden. Usj, føler med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 5. juni 2012 #446 Del Skrevet 5. juni 2012 Usj, føler med deg! Takk for klemmen, den hjalp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 5. juni 2012 #447 Del Skrevet 5. juni 2012 Føler meg litt ensom. Savner han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 5. juni 2012 #448 Del Skrevet 5. juni 2012 Fordi det er en dag til eksamen, og jeg har ikke begynt å lese enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
femme_pilot Skrevet 5. juni 2012 #449 Del Skrevet 5. juni 2012 Kranglet med samboer i dag Er så lei av ALT akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest notetur nomen Skrevet 5. juni 2012 #450 Del Skrevet 5. juni 2012 ..denne gangen er jeg kommet til fjerde døgnet på rad som jeg ikke klarer å sove. Men de gangene det er sånn så må jeg gå på jobben min på dagen uansett, selv om jeg føler meg i grunnen ikke helt med når jeg er der. Og at fastlegen min syns visst ikke det er noe særlig å bry seg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purelove Skrevet 6. juni 2012 #451 Del Skrevet 6. juni 2012 Kranglet med samboer i dag Er så lei av ALT akkurat nå! Håper det ordner seg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 6. juni 2012 #452 Del Skrevet 6. juni 2012 Fordi jeg føler meg så ensom etter det ble slutt med kjæresten :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stille vann Skrevet 6. juni 2012 #453 Del Skrevet 6. juni 2012 Fordi jeg savner G.! Hvor er du???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 6. juni 2012 #454 Del Skrevet 6. juni 2012 - jeg kom i skade for å lese i denne tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest notetur nomen Skrevet 7. juni 2012 #455 Del Skrevet 7. juni 2012 ...jeg fortsatt ikke har sovet. Og ikke sovner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 7. juni 2012 #456 Del Skrevet 7. juni 2012 Har eksamen om noen timer, og akkuratt nå er jeg et nervevrak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 7. juni 2012 #457 Del Skrevet 7. juni 2012 Har eksamen om noen timer, og akkuratt nå er jeg et nervevrak. Lykke til! Husk å puste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 7. juni 2012 #458 Del Skrevet 7. juni 2012 Trist og trist, befinner meg i en følelsesmessig virvelvind om dagen. I dag er ikke fokuset på rett sted fordi jeg ikke helt vet hvor lista ligger! Men for all del, det er ikke verre enn at det kan fikses med ZZ Top og en bedre lunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melia Skrevet 7. juni 2012 #459 Del Skrevet 7. juni 2012 .. fordi jeg er kjempeforkjøla og har dødsvondt i huet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 7. juni 2012 #460 Del Skrevet 7. juni 2012 Lykke til! Husk å puste! Tusen takk. Det gikk rett til helvete, men jeg bestod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå