liv Skrevet 23. juni 2004 #301 Del Skrevet 23. juni 2004 Du har en nydelig sønn! Ønsker dere alle tre alt godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 23. juni 2004 #302 Del Skrevet 23. juni 2004 Gratulerer så mye med den lille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 24. juni 2004 #303 Del Skrevet 24. juni 2004 Gratulerer så masse med den lille herlige gutten din. Det er så spennende å lese om andres fødsler, og din historie er ikke noe unntak. Jeg blir så rørt når jeg leser om å få barnet lagt i armene, og husker selv hva jeg følte når jeg fikk lagt min lille krabat i armene, selv om det ikke var rett etter fødselen... Babyer er bare herligheten selv! Lykke til videre, Kaktus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 26. juni 2004 #304 Del Skrevet 26. juni 2004 Gratulerer så mye med lille Thomas, Kaktus! Han er jo så søt! :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #305 Del Skrevet 27. juni 2004 Mine dager i graviditetsdagboken er vel egentlig over, men jeg fortsetter litt til jeg... Vi koser oss med gullgutten vår, og de første dagene har bare flydd av gårde. Thomas er kjempesnill - en aktiv og våken krabat på dagtid, og med et godt sovehjerte om natta. I natt lot han mamma og pappa sove først i fire og en halv time og så tre timer. Også har han et enormt suttebehov, så helsesøster anbefalte å begynne med smokk. Så nå ligger han på armen til mamma og sutter så fornøyd! Været har vært skikkelig elendig den første tiden hjemme, men i dag er været bra, så da skal vi ut og trille litt tur! Takk for enda flere lykkeønskninger, det er så koselig med hilsninger - selv om jeg ikke har så mye tid til å sitte foran dataen lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 27. juni 2004 #306 Del Skrevet 27. juni 2004 Ååååå, den første trilleturen ...sukk Nyt dagene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 9. august 2004 Forfatter #307 Del Skrevet 9. august 2004 Hei igjen! Lenge siden jeg har vært inne her nå - det er bare minimalt med tid til å sitte foran PCen nå om dagen. Og når jeg har litt tid, må jeg innrømme at jeg prioriterer litt annerledes nå enn før... Thomas har nå blitt 8 uker gammel, og er selvsagt verdens beste godgutt! Vi ser forandringer fra dag til dag og koser oss glugg ihjel. Nå har vi nettopp vært på to ukers ferie, og det har gått som en drøm. Ikke noe problem å ha med seg en gutt som bare er blid hele tida og bare sier ifra når han vil ha mat. Til og med på de varmeste dagene har det gått bra. De første ukene var han litt urolig, for det viste seg at han ikke fikk nok mat fra meg og var konstant sulten. Men så fort vi begynte med morsmelkerstatning ble han en fornøyd liten gutt. Så nå går det i flaske med litt pupp til forrett - jeg ammer så lenge jeg kan og orker. Noen måltider holder det med bare puppen også, så om morgenen koser vi oss fælt når han pupper litt og sover litt inntil mamma og pupper litt og sover litt igjen... Vi går fortsatt her og undrer oss over at vi faktisk er så heldige som har fått lov til å bli foreldre til et slikt lite mirakel! Jeg skal se om jeg får lest litt i andre dagbøker igjen for å se hva som har skjedd i mitt fravær, men jeg avslutter denne dagboken for nå. Hvem vet - kanskje jeg dukker opp igjen med en vanlig dagbok om en liten stund! Til da - takk for meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 12. august 2004 #308 Del Skrevet 12. august 2004 Lykke til videre iallefall. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. september 2004 #309 Del Skrevet 24. september 2004 Skal vi ta frem denne igjen? Håper du har det supert, Kaktus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 26. september 2004 Forfatter #310 Del Skrevet 26. september 2004 Tja - kanskje det? Det er jo strengt tatt ikke en graviditetsdagbok lenger, men kjenner jeg meg selv krever det litt mer å sette i gang med en ny dagbok... Skriver mer senere når jeg har bedre tid jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. oktober 2004 #311 Del Skrevet 1. oktober 2004 Takk for helgehilsen, Kaktus Håper du har det bra, og at du også får en fin helg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #312 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har hatt en bra helg Lillen - takk for klem og hilsen! Skal vi se - hvor skal jeg begynne igjen her da? Thomas har nå blitt litt over 3,5 måned og er en skikkelig blid godgutt! Akkurat nå sover han søtt ute i vogna si - sover godt i den friske lufta. Været er skikkelig ille i dag, så det blir nok ingen tur ut på meg, og da er det fint at han kan sove ute under tak. Vi skulle egentlig på babybio i dag med barselgruppa, men rett før vi skulle gå ble det massivt frafall pga. misforståelse om dagen og forkjøla mødre, så vi får ta det en annen gang. Må jo innrømme at det ikke fristet så mye å dra ut likevel i regnværet... I kveld er det babysvømming igjen - femte gangen i dag. Thomas storkoser seg i vannet, men blir skikkelig sinna i garderoben etterpå når han må ha på seg klær igjen... :-( Håper at babysvømminga gjør at han sover godt i natt, for han har vært mye våken om natta etter at jeg sluttet å amme. Men nå prøver vi et annet merke morsmelkerstatning, så jeg håper at det kan hjelpe litt. Er ikke så stas å måtte opp og lage flaske klokka 4 om natta... Da var det helt klart lettere å bare ta ham opp i senga og amme ja! I morgen reiser jeg og Thomas hjem til foreldrene mine en tur, må hjelpe mamma med mormor som er syk med feberfantasier på grunn av feilmedisinering. Krysser fingrene for at kanskje søsteren min har lyst til å føde mens jeg er hjemme en tur også, selv om hun ikke har termin før den 13. Gleder meg masse til å bli tante! Nå skal jeg henge opp klesvasken , og gå å sjekke gullungen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. oktober 2004 #313 Del Skrevet 8. oktober 2004 Babybio er kino, eller? øres ut som du har det koselig med lille Thomas! Håper han har begynt å sove bedre nå, og at du får en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter #314 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jepp, babybio er babykino lillen - aner ikke hvorfor det står babybio på kinosidene jeg... Ble forresten ikke noe av den kinoen - en mamma var syk, en skulle ha rørlegger og to hadde misforstått tidspunktet Vi prøver igjen en annen gang! Jeg og Thomas kom hjem fra mamma og pappa i går - reiste hjem en dag før planen fordi mannen ikke skulle jobbe i dag. Har blitt mye jobbing på ham i det siste - lider av et syndrom der han ikke klarer å si nei... :-? Så da var det koselig å ha en søndag sammen uten noen spesielle planer. Har vært ute og gått en lang tur i det fine høstværet og fått skiftet dekk på bilen - skal nemlig til fjells til svigers til helga. Ble ikke tante mens jeg var hjemme heller - så nå får søsteren knipe igjen til minst neste uke, for denne uka har jeg ikke mulighet til å reise noe sted. Ganske travel uke - besøk av venner på tirsdag, fysioterapeut på onsdag, symøte hos meg onsdag kveld og gruppemøte på helsestasjonen på torsdag. Thomas går til fysioterapeut fordi han har litt "banan-form" - liker å ligge litt bøyd fordi han lå sånn i magen med bena over den ene skulderen. Men det er visst ingen fare for at det skal bli noen varige men heldigvis, har også vært til UL på Ullevål av hoftene hans, det er visst rutine ved setefødsler. Nå lukter det deilig hvitløk i heimen her - mannen lager pølsegrateng med hvitløkspoteter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. november 2004 #315 Del Skrevet 9. november 2004 Det er en utrolig søt sønn du har. Kos deg med godgutten. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 25. november 2004 Forfatter #316 Del Skrevet 25. november 2004 ENDELIG!!! Nå har vi vært uten PC i over en måned på grunn av et hersens virus :evil: som bare fikk maskina til å krasje konstant, så etter å ha strevet fælt for å redde alt på den, har vi endelig fått installert Windows på nytt. Det var på tide!!! Så nå er jeg helt uttafor når det gjelder hva som skjer med alle her inne - får vel ta en liten runde tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 25. november 2004 #317 Del Skrevet 25. november 2004 Godt å se deg igjen, Kaktus! Så nydelig avatar du har da... :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 25. november 2004 #318 Del Skrevet 25. november 2004 Salamandra var før meg..men jeg skulle si det samme... For en nydelig avatar!! Thomas er virkelig en skjønn liten gutt!! :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 25. november 2004 Forfatter #319 Del Skrevet 25. november 2004 Som den stolte mamman jeg er må jeg bare si tusen takk for komplementene til min sønn - er jo selvsagt veldig enig da! Utsnittet her er fra bildet som vi har bestilt julekort av, så da får vi bare håpe at julekortene får den samme responsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 28. november 2004 Forfatter #320 Del Skrevet 28. november 2004 OK, nå har jeg bestemt meg for å endelig komme meg ut av denne graviditetsboka - jeg er jo teknisk sett ikke gravid lenger... Så jeg fortsetter i en generell dagbok - håper dere som har vært innom her, også vil stikke innom der! Og jeg kommer nok til å følge med dere gravide her inne videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg