Gå til innhold

Å tenne på store kuker


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

:o

Kinga...jeg...jeg har sett enda et lys! For første gang siden Nerdrum lanserte denne nye vinklingen av seg selv (!)...så slo det meg at denne...J'en hans egentlig er ganske pen :o

*sjokkert av ny selvinnsikt*

Er det forresten umodent å tenne på store peniser? (bruker av prinsipp ikke dette k-ordet! Mams ville blitt så kry atte! Det hun ikke vet, er at jeg kan kaste rundt med p-ordet sånn dannogvann :tunge1: )

Hvorfor akkurat Umodent? Er det mer modent å tenne på små? Hva hvis man tenner på middelsstore peniser? Er man da...på et stadium i livet hvor man har kommet over den verste umodenheten, men ennå har mange lys i sikte?

Fikk noe å tenke på...skal tenke litt på peniser nå, kjenne etter hvor modenhetsnivået ligger inni meg.

:sjarmor: Tanken på ny vinkling prioriteres FØR Magasinet i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det forresten umodent å tenne på store peniser? (bruker av prinsipp ikke dette k-ordet! Mams ville blitt så kry atte! Det hun ikke vet, er at jeg kan kaste rundt med p-ordet sånn dannogvann )

Hvorfor akkurat Umodent? Er det mer modent å tenne på små? Hva hvis man tenner på middelsstore peniser? Er man da...på et stadium i livet hvor man har kommet over den verste umodenheten, men ennå har mange lys i sikte?

Maiken (og dere andre); jeg mente ikke at det var umodent å tenne på store peniser, men å være utro, og så angre på at man ikke gikk lenger enn man faktisk gjorde! DET syns jeg er umodent! :o

Dina :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maiken (og dere andre); jeg mente ikke at det var umodent å tenne på store peniser, men å være utro, og så angre på at man ikke gikk lenger enn man faktisk gjorde! DET syns jeg er umodent! :o

Dina :P

er ikke enig i at det er umodent da

mern det virker ikke veldig smart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååja :)

Bare drodla littegrann, Dina69. Usaklig, flagrende drodling. Ble igrunnen litt inspirert av denne J'en...

Har forresten, i andre tråder her inne sett at enkelte mener at det å tenne på store peniser er umodent og dumt og dårlig gjort etc. Frykten for å såre gjør vel at mange stenger inne sånne fantasier.

Liker tanken på at folk skal få fantasere om hva pokkern de nå liker å fantasere om...Tror det kan være veldig, veldig inspirerende for folks sexliv.

Hvorvidt man kan dele slike ting med partneren blir så individuelt å ta stilling til at det er klin umulig å finne noen fasit.

Synes det blir littegrann synd at ei jente ikke kan kalle en spade for en spade for seg selv engang uten å føle at hun er komisk eller sprø eller umoden eller smågal.

Hvis Tootsi ble heltrigga på tanken på denne saken som elskeren hennes hadde "å by på", og sier det høyt, ja så er jo det greit nok, er det ikke?

Hehe...skulle slengt ut noen fantasier her som ville gitt mer enn en person hakeslipp...sånn: :hakeslepp:

Men en liten ting: Hvorfor umodent Dina69?

Dama hadde jo allerede vært utro. Og angrer på at hun ikke fikk endamer ut av det, når hun først hadde denne opplevelsen, som hun tydeligvis syntes var en deilig en.

Hva ville vært en mer "moden" tankegang, synes du?

Hun ba da ikke om vinklingen på utroskapen sin. Hun lurte på om andre kvinner liker tanken på en stor penis. Hun ba heller ikke om en vurdering av intelligensen sin og alt det andre rundt som man måtte ha en formening om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååja :)

Bare drodla littegrann, Dina69. Usaklig, flagrende drodling. Ble igrunnen litt inspirert av denne J'en...

Har forresten, i andre tråder her inne sett at enkelte mener at det å tenne på store peniser er umodent og dumt og dårlig gjort etc. Frykten for å såre gjør vel at mange stenger inne sånne fantasier.

Liker tanken på at folk skal få fantasere om hva pokkern de nå liker å fantasere om...Tror det kan være veldig, veldig inspirerende for folks sexliv.

Hvorvidt man kan dele slike ting med partneren blir så individuelt å ta stilling til at det er klin umulig å finne noen fasit.

Synes det blir littegrann synd at ei jente ikke kan kalle en spade for en spade for seg selv engang uten å føle at hun er komisk eller sprø eller umoden eller smågal.

Hvis Tootsi ble heltrigga på tanken på denne saken som elskeren hennes hadde "å by på", og sier det høyt, ja så er jo det greit nok, er det ikke?

Hehe...skulle slengt ut noen fantasier her som ville gitt mer enn en person hakeslipp...sånn: :hakeslepp:

Men en liten ting: Hvorfor umodent Dina69?

Dama hadde jo allerede vært utro. Og angrer på at hun ikke fikk endamer ut av det, når hun først hadde denne opplevelsen, som hun tydeligvis syntes var en deilig en.

Hva ville vært en mer "moden" tankegang, synes du?

Hun ba da ikke om vinklingen på utroskapen sin. Hun lurte på om andre kvinner liker tanken på en stor penis. Hun ba heller ikke om en vurdering av intelligensen sin og alt det andre rundt som man måtte ha en formening om.

oi

du har rett maiken

skamme meg litt :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maiken; så vidt jeg kan se er det ingen her som mener at å tenne på store kuker er umodent. Derimot vitner formuleringene i innlegget om en litt småvulgær væremåte, som jeg rekner med mange reagerte på. Litt 'simpel' språkbruk, kan man si...

Når det gjelder tenning på store 'stell', som jeg da velger å kalle dem, er jeg enig med dem som har sansen. Men ofte ser de bedre ut enn de føles, for min del ihvertfall.

Det er muligens en klisjé, men det har da så sinnsykt mye å si hvordan den manøvreres! Mannfolket mitt er kanskje ikke den største jeg har vært med, men han er noe innihampen dreven på å få maksimalt ut av det han har. I tillegg har han noe dyrisk-supermaskulin-utrooooolig sexy over seg når han er i dét hjørnet. :kul:

-Og det ville jeg aldri byttet bort, om det så var for 25cm! (au)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenner på det; ja, men det er da best å ha sex med en passe en!! De store er vonde og kommer i bunn, og det er helt umulig å ri en fyr ordentlig uten å få syke smerter. Synes sånn ca 15-17 cm er passe jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dina69: Ja, jeg er 17 1/2..... + 10 år.

Ja, jeg kan være enig i at formuleringene mine var litt "umodne","vulgære" eller "simple". Er visst ikke så flink til å formulere meg, iallefall ikke nå som tankene mine går i ett i hodet mitt og jeg føler meg som en forvirra vegglus :klaske:

Dama hadde jo allerede vært utro. Og angrer på at hun ikke fikk endamer ut av det, når hun først hadde denne opplevelsen, som hun tydeligvis syntes var en deilig en.

Ja, det er faktisk det jeg tenker på, for nå får jeg ikke dette store "stellet" ut av hodet mitt.

Til dere som lurer på om jeg ikke angrer på at jeg var utro, så er det en helt annen sak jeg ikke vil komme inn på her. Tror nok ikke at det hjelper å lufte tankene om det her...

Maiken: Jeg fikk litt sansen for deg! :blunke: Du virker som en reflektert dame som ser saker fra flere sider. Sånne folk burde det ha vært flere av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Var utro i helga med en gift mann. /quote]

Her sier du jo selv at du gikk for langt :roll:

stakkars typen din

Til folk her inne, det er helt utrolig hvor mange som er utro mot den de er sammen med, blir faktisk sjokket over at folk ikke har høyere moral :o

Hva er det med folk??????????? hvorfor er det så vanskelig å slutte av et forhold før en begynner et nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er bedre at folk gjør seg ferdig med utroskapen (hvis det er så innmari om å gjøre) før de etablerer seg med mann og barn. DA er det helt forkastelig! :kjempesinna: <--- så sint blir jeg når jeg tenker på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ofte innom

Jeg tenner sinnsykt på store "kukker". Klarer ikke beskrive den følelsen, eller hvorfor. Men har tatt meg selv i å dette helt ut i fasinsjon.. En liten er bare ikke det samme desverre, men det er selvfølgelig viktig med form også.. alt som ligner et balltre er bra,, he he :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Hei gjest! For å svare på det du egentlig spør om, så gjør jeg nok det! Blir litt skuffa hvis tissen er kjempe-liten. Men så snart den taes i bruk, glemmer jeg det, så sant fyren er en god elsker da :sjarmor: Kanskje det kommer av at den beste sexen jeg har hatt, var med en som var ufattelig bra utrusta, tror jeg :oops: og det er jo nettopp det, jeg har ikke sett så himla mange... så kanskje jeg var helt juhuu :hoppe: over en forholdsvis normal en? Hm, tenke... Ble litt usikker, igjen jeg... Blir vel mest tent på mannen den sitter på, tenker jeg, og at den er ren og pen og sånn (enig m den urk, Nerdrum J'en) ellers så er vel det m en stor en sånn litt en dirty fantasi som jeg fniser av i stille stunder :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mange av dere jenter som vil la være å gå inn i et forhold hvis mannen har for liten?

Selv har jeg en ganske tynn penis på 10 cm. Tror det har virket negativ på en del jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mann29! Du spør om vi ville vegre oss for å gå inn i et forhold med en som har liten tiss? For min del, ikke i det hele tatt. Som jeg skrev lengre opp, hva er en liten tiss? Jeg har sjelden sex før jeg går inn i et forhold med noen, og jeg vil absolutt ikke si at et av kriteriene for en god kjæreste er at han er velutstyrt... Tror det er mer en sånn fantasi jenter har, at de gjerne vil ha sex med en som har kjempe utstyr... Litt på samme måte som at gutter fantaserer om jenter med store pupper, men når alt kommer til alt, er ikke puppene så interessante like vel. Det er jenta som har dem :wink:(jeg har store pupper, men har ikke hatt så mange elskere at det er noe å slå rompa i taket etter :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Mann29! Du spør om vi ville vegre oss for å gå inn i et forhold med en som har liten tiss? For min del, ikke i det hele tatt. Som jeg skrev lengre opp, hva er en liten tiss? Jeg har sjelden sex før jeg går inn i et forhold med noen, og jeg vil absolutt ikke si at et av kriteriene for en god kjæreste er at han er velutstyrt... Tror det er mer en sånn fantasi jenter har, at de gjerne vil ha sex med en som har kjempe utstyr... Litt på samme måte som at gutter fantaserer om jenter med store pupper, men når alt kommer til alt, er ikke puppene så interessante like vel. Det er jenta som har dem :wink:(jeg har store pupper, men har ikke hatt så mange elskere at det er noe å slå rompa i taket etter :ler: )

:kjempesinna: Innlegg over = mitt, for pokker! Hvorfor logger ikke denne forbanka pc'n seg på når han har sagt han skal!?!?! Holder ikke det han lover, må være mannfolk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest sexysadie
sexysadie: kult du liker store:-)

Men hvordan er det å ri dem da, som folk sier her, er det ikke vondt å bli bånna???

D er helt rått å ri en fyr med en stor snabel!

om d gjør vondt?

Nei, man bestemmer selv hvor langt du skal gli nedover. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...