Gå til innhold

Å tenne på store kuker


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Var utro i helga med en gift mann. Vi lå ikke ilag, men gjorde andre ting. Han er en del eldre enn meg, og det merktes på erfaringen hans. Måten han tilfredsstilte meg på kommer jeg aldri til å glemme!! O-la-la, sier jeg bare!!! I tillegg hadde han DEN store kuken. Som sagt lå vi ikke ilag pga. at det liksom var å gå for langt :o ...Men heller ikke den size`n på kuken kommer jeg noen gang til å glemme.

Jeg tenker på den hele tiden nå, og angrer nesten på at jeg ikke prøvte den ut...Tenner dere på store kuker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Gjett om jeg gjør :D

Det er deiligste og mest sexye jeg ser,og jeg har prøvd det!

Kan ikke tenke meg en liten snurrebass mer i det hele tatt :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

--------------------------------------------------------------------------------

Var utro i helga med en gift mann. Vi lå ikke ilag, men gjorde andre ting. Han er en del eldre enn meg, og det merktes på erfaringen hans. Måten han tilfredsstilte meg på kommer jeg aldri til å glemme!! O-la-la, sier jeg bare!!! I tillegg hadde han DEN store ku###. Som sagt lå vi ikke ilag pga. at det liksom var å gå for langt ...Men heller ikke den size`n på ku### kommer jeg noen gang til å glemme.

Jeg tenker på den hele tiden nå, og angrer nesten på at jeg ikke prøvte den ut...Tenner dere på store kuker?

Jeeez... hvor gammel er du da Tootsie? 17 1/2? Snakk om umodent innlegg.....!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Jeg, for min del, tenner på mannen den sitter på! Helheten, Tootsie, åpningsinnlegget tyder nemlig på en IQ som gjør det påkrevet med en nærmere forklaring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenner mer på fasong' date=' jeg. En sånn som svinger litt oppover er fint. Sånn J-aktig.... Jah Jah Jah![/quote']

Sånn à la Nerdrum? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg jo gutt, men har inntrykk av at det er ganske standard for kvinner å tenne på synet av en stor en.. Selv om det er sånt man helst ikke innrømmer, kanskje??

Jeg stussa mer over at du var utro (attpåtil med en gift mann) og istedet for å angre på episoden, angrer du på at du ikke gjorde "mer".. Mulig jeg er gammeldags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske riktig, Værdamen, et glimrende eksempel. Han er forøvrig også et flott eksempel på en mann med pent utstyr, mens resten av fyren gir meg like mye tenning som en brukken, regntrukken fyrstikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeeez... hvor gammel er du da Tootsie? 17 1/2? Snakk om umodent innlegg.....!!!!!

hvorfor er det så umodent da...

herregud!

bra ikke alle er like modne som deg da :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativt: Tenne PÅ store kuker, altså sette fyr på.....men det vil vel i bunn og grunn si at man ikke tenner på store kuker i utgangspunktet for da ville man vel ikke tent på...Eller? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alternativt: Tenne PÅ store kuker' date=' altså sette fyr på.....men det vil vel i bunn og grunn si at man ikke tenner på store kuker i utgangspunktet for da ville man vel ikke tent på...Eller? :roll:[/quote']

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
..Tenner dere på store kuker?

Gjør nok d!!

D beste i verden er en skikkelig stor kuk;få mannen på rygg,la den gli sakte inn og vite at kuken er stor nok til at du kan styre d hele selv..... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør nok d!!

D beste i verden er en skikkelig stor k##;få mannen på rygg,la den gli sakte inn og vite at ku### er stor nok til at du kan styre d hele selv..... :P

...og stige i sva, klatre i trange sprekker, smyge seg langs egger og bestige tinder og mektige fjell...

Sexy, din klatremus :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

...og stige i sva, klatre i trange sprekker, smyge seg langs egger og bestige tinder og mektige fjell...

Sexy, din klatremus :tunge1:

noe artig må da en liten trønder få ha det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...