Gå til innhold

Han gikk på fest med eksen


Gjest Trist

Anbefalte innlegg

Kjæresten min gikk på nachspiel med eksdama. Han bedyrer hellig at ingenting har skjedd, men siden han tidligere har hatt et forhold til en annen dame, mens vi var sammen så har jeg problem med å klare å stole på han.. Kjenner at dette ikke er greit i det hele, men har også valgt å tilgi han og må lære meg å stole på han igjen.. Sukk.. mest lyst å bare kutte ut hele greia nå!

Hvis du vil kutte ut hele greia på grunn av en så liten bagatell, er det kanskje ikke noe å satse på i utgangspunktet? Jeg skal love deg at dere vil møte utfordringer som får dette til å se ut som en liten elv i sammenligning...

Du får gi ham et ultimatum, enten godtar han at du blir med på nach og lignende, ellers drar han uten eksen. Godtar han ikke det, evner han ikke å se situasjonen fra din side, og det kan i tillegg virke som om han har noe å skjule. Da tror jeg faktisk jeg hadde revurdert hele forholdet.

Endret av Vanya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest norah

Hvis du vil kutte ut hele greia på grunn av en så liten bagatell, er det kanskje ikke noe å satse på i utgangspunktet? Jeg skal love deg at dere vil møte utfordringer som får dette til å se ut som en liten elv i sammenligning...

Du får gi ham et ultimatum, enten godtar han at du blir med på nach og lignende, ellers drar han uten eksen. Godtar han ikke det, evner han ikke å se situasjonen fra din side, og det kan i tillegg virke som om han har noe å skjule. Da tror jeg faktisk jeg hadde revurdert hele forholdet.

en bagatell at han nekter kjæresten å være med på nachspiel mens han drar med eksdama???

ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Fy søren for en dritsekk. :kjefte: Det virker VELDIG mistenksomt at du ikke fikk lov til å være med. Det hadde ikke jeg akseptert! Og når han i til legg har vært utro før så vet man jo aldri hva han gjorde der. Jeg hadde ikke funnet meg i det. Neste gang dere er på byen så kan du si til han at du skal på nachspiel med eksen din og at han ikke får lov til å være med. Så skal vi se åssen han reagerer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...