Gå til innhold

Hva gjør at damen beholder følelsen for han


Gjest A

Anbefalte innlegg

Hei, jeg bare lurte på noen ting.

Hvordan kan du vite hvor dyp er den kjærligheten en dame har til deg?

Hva trengs for at hun ikke forandrer følelser om deg?

Hva trengs for at du ikke blir kjedelig for hun, sånn at hun vil bytte deg ut?

Jeg bare lurer på det.

Min dame sier at det er hun som må svare på det, men jeg vil lissom bare høre : Hva sier andre damer om det.

Er det noe som jeg kan gjøre sånn at hun beholder følelser for meg?

Hilsen en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Ikke la henne forandre deg, være litt egen og mann. Ikke bli en tøffel. Da vil hun alltid beholde følelsen for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som jenta di sier, dette er noe hun må svare på :)

Jeg forstår det sånn at du lurer på hva du kan gjøre for å holde "gnisten" og interessen hennes oppe, ettersom du tydeligvis er redd for å miste henne? :)

Det viktigste er i grunn at dere komuniserer og forteller hverandre hva dere kan gjøre etersom dette somregel er noe som forandrer seg over tiden!

I en periode liker hun kanskje at du overrøser henne med oppmerksomhet, kjærlighetserklæringer, at dere koser dere sammen hjemme, går ut sammen osv!

Etter en stund blir dette vane, og hun begynner kanskje å "savne" eller drømme om noe annet enn det hun har! :P da er det kanskje på tide å begynne å gjøre mer spenende ting, finne på noe actionfylte aktiviteter:P

Enda et lite forslag er vel, om man trenger forandring, fresh deg opp litt ekstra! :P ny stil, ny sveis, et eller annet:P

Blir kanskje et litt vagt svar, men jeg tror det er viktig å overraske med noe helt nytt, vise nye sider ved seg selv, når man merker at forholdet er blitt en "vane!" :P Om hun/dere en dag er gretne og kjenner at dere begynner å irritere hverandre, overrask med noe helt nytt!

Det funker for meg :P

Hva man ønsker seg og hvilke behov man har forandrer seg, så det viktigste er å snakke sammen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, damer.

Det var veldig fine svar som gjør det enklere å skjønne :)

Det er ikke alltid at folk sier sånn som her og da blir det vanskeligere å skjønne hvordan man må gjøre:

I en periode liker hun kanskje at du overrøser henne med oppmerksomhet, kjærlighetserklæringer, at dere koser dere sammen hjemme, går ut sammen osv!

Etter en stund blir dette vane, og hun begynner kanskje å "savne" eller drømme om noe annet enn det hun har! :P da er det kanskje på tide å begynne å gjøre mer spenende ting, finne på noe actionfylte aktiviteter:P

Enda et lite forslag er vel, om man trenger forandring, fresh deg opp litt ekstra! :P ny stil, ny sveis, et eller annet:P

Blir kanskje et litt vagt svar, men jeg tror det er viktig å overraske med noe helt nytt, vise nye sider ved seg selv, når man merker at forholdet er blitt en "vane!" :P Om hun/dere en dag er gretne og kjenner at dere begynner å irritere hverandre, overrask med noe helt nytt!

Jeg syns det var vanskeligere med tøffel, for noen sier at du må ikke bestemme for mye.

Hvis jeg er en tøffel, er det det samme som en pingle?

Jeg tenker det kanskje er det samme som en pingle, så da tenker jeg at jeg har fått noen bra svar.

Takker for det :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...