Gjest Iril Skrevet 1. desember 2010 #1621 Del Skrevet 1. desember 2010 (Og det var godt du fikk vite om det idag, så du ikke får skikkelig sjokk imårra! ) Jepp, det hadde egentlig vært verre det.. Eneste jeg er redd for nå, er at jeg aldri skal bli kvitt denne ekle følelsen av at jeg helst vil han skal være jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 1. desember 2010 #1622 Del Skrevet 1. desember 2010 Det skjønner jeg..Men jeg tror at når du får kommet deg til hektene etter fødselen, og får sett lillegutten din, så er han helt riktig for dere! Og da kan du nok ikke tenke deg noen andre i hele verden enn han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. desember 2010 #1623 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg tror at når du får tid til å fordøye dette og gjerne få det litt på avstand så kommer du til å være like glad i gutten din som hvis det hadde vært en jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. desember 2010 #1624 Del Skrevet 1. desember 2010 Skjønner at det var et stort sjokk, ville taklet det dårlig selv tror jeg. Men er sikker på at du venner deg til det etterhvert Tenk at i morgen blir du mamma Jeg er kjempemisunnelig! Selv om det er slit og strev, og alt det der er det så flott å bli kjent med den lille. Spennende tid du har i møte altså! Men forbered deg også på at alt ikke bare er rosenrødt. Jeg følte ikke noen voldsom morskjærlighet i starten. Men det går seg til. Og du har snart en helt ny verdensborger i armene, som kommer til å synes at du er det viktigste i livet Det er fantastisk det :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. desember 2010 #1625 Del Skrevet 1. desember 2010 Og husk at det har vært akkurat han som har vært inni magen din hele tiden, selv om du har trodd at han var jente. Så er det han som har sparket deg, og som du har sett på ul, og som har gjort magen din stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. desember 2010 #1626 Del Skrevet 1. desember 2010 Wow! En gutt??? Herregud altså... er det ikke det ene så er det altså det andre når det kommer til svangerskapet ditt :dåne: Ingenting forbauser meg lengre nesten Dette er ikke vondt ment, så du må ikke tro det Det er bare at man kunne jo skrevet en bok om alt som har skjedd med deg på disse måndene Uansett... lykke til i morgen! Da kommer prinsen deres :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 1. desember 2010 #1627 Del Skrevet 1. desember 2010 Wow! En gutt??? Herregud altså... er det ikke det ene så er det altså det andre når det kommer til svangerskapet ditt :dåne: Ingenting forbauser meg lengre nesten hahaha, nei, vet du, jeg tenkte at nå må jeg snart begynne å legge dere til på Facebook så dere får bevis på at jeg ikke bare troller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. desember 2010 #1628 Del Skrevet 1. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 1. desember 2010 #1629 Del Skrevet 1. desember 2010 Jøss! Her skjer jo de utroligste ting! Jammen godt du fikk vite det i dag ja, hvis ikke hadde du vel svimt av på operasjonsbordet. Når du holder lille guttebabyen i armene dine vil du nok ikke bytte han mot noen som helst jentebaby i hele verden. Lille luringen din! :rødme: Lykke til i morgen Iril! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. desember 2010 #1630 Del Skrevet 1. desember 2010 Du må gjerne legge meg til på FB om du vil altså Bare å sende en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. desember 2010 #1631 Del Skrevet 1. desember 2010 Du må gjerne legge meg til på FB om du vil altså Bare å sende en PM Samme med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 1. desember 2010 #1632 Del Skrevet 1. desember 2010 Lykke til i morgen Iril! Takk! Du må gjerne legge meg til på FB om du vil altså Bare å sende en PM Samme med meg Ja, får vudere det mens jeg er på barsel, orker ikke nå i kveld i hvert fall. Burde sikkert legge meg snart, men.. Denne kvelden har gått alt for fort, jeg er ikke klar! Holder på å pakke bagen nå. Men jeg får vel logge av nå. Dere får oppdatering i morgen! God natt, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. desember 2010 #1633 Del Skrevet 1. desember 2010 Masse lykke til imorgen Iril. Endelig skal dere få treffe den etterlengtede babyen deres :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 1. desember 2010 #1634 Del Skrevet 1. desember 2010 Masse lykke til Iril!!!!! Tenk at om bare 10-11 timer er du MAMMA!!!!! :rødme: Legg deg og sov nå, og hvil deg tett inntil mannen din- som bare dere to - for aller siste gang :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. desember 2010 #1635 Del Skrevet 1. desember 2010 Kjempe mye lykke til Kos deg sammen med mannen i natt før dere får treffe babyen deres i morgen :rødme: Sender mange gode tanker til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 2. desember 2010 #1636 Del Skrevet 2. desember 2010 Lykke lykke til om bare halvannen time Iril Har litt hormoner jeg også for tiden siden jeg sitter her og tuter, jeg er så glad på dine vegne. Du er utrolig tøff, det er helt imponerende. Guttungen blir verdens heldigste som får deg som mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 2. desember 2010 #1637 Del Skrevet 2. desember 2010 Lykke til igjen fra meg og lille M Gutter er veldig stas altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. desember 2010 #1638 Del Skrevet 2. desember 2010 Lykke til igjen fra meg og Gofflus også, for sikkert 4. gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. desember 2010 #1639 Del Skrevet 2. desember 2010 Oioi, så spennende! Hvis alt går etter planen ligger du på operasjonsbordet nå!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 2. desember 2010 #1640 Del Skrevet 2. desember 2010 Masse lykke til i dag Iril. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå