Gå til innhold

Iril skal bli mamma

Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Uff kvalme og oppkast er helt grusomt. Man blir selvfølgelig kjempeglad for å bli gravid, men kvalme er det verste jeg vet! Holder jo ut i graviditeten, men det er lov å få ut frustrasjonen likevel :klemmer:

Håper du får en fin helg likevel! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, kvalmen er ille, men verdt det. :jepp:

Man vet man er gravid når:

• - man legger seg klokken 22, etter å ha strevd hardt for å holde seg våken de siste to timene
  • .... til tross for at man ikke sto opp før 11.30

• - begynner å grine fordi mannen har kjøpt feil mais
  • .... og så ikke klarer å spise noe av maisen likevel fordi de ikke smaker som de pleier

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye å glede meg til den dag jeg får TB skjønner jeg :fnise:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er jo absolutt helt fantastisk, og definitivt verdt det i forhold til de plagene man får. :jepp:

I dag har vi vært ute og feiret, avtalte da vi begynte å prøve at vi skulle gå ut og spise når vi fikk positiv test. Men så når den kom da, var både mannen og jeg skikkelig forkjøla, så da ville vi vente. Greit å smake noe når man skal bruke masse penger på middag ute.. :ler:

Nå er mannen hos noen venner mens jeg måtte gå hjem for å hvile. Er så trøtt om dagene at jeg nesten ikke tror det selv engang. Blir nok ekstremt tidlig i seng på meg i dag, ja.. :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest gjennom hele dagboka di :) Veldig koselig at du ble gravid og at mannen din er så støttende. Så snill han er :)

Håper du drysser litt babystøv over til meg slik at jeg også kan bytte over til graviditetsdagbøkene og holde meg der i 2010 :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er flink til å ikke klage :pls: Men det blir vel kanskje annerledes når det er for en god sak ;) Men vil du klage, så skal vi lytte og trøste som best vi kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om det kanskje ikke blir mer klaging senere, men enn så lenge har jeg absolutt ingenting å klage over! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm! :strix:

Jeg må bare be alle om unnskyldning for at jeg ikke alltid sier noe i dagbøkene deres. Jeg leser alt, men er for sliten til å skrive noe fornuftig. Heier på dere alle, søte jentene! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg mindre trøtt enn jeg var i går og jeg er ikke spesielt kvalm heller! :hoppe:

Er godt jeg fremdeles har superømme pupper, ellers hadde jeg vel fått panikk når alle symptomene forsvinner, selv om jeg vet det er normalt.

Nå er det bare 5 dager til hjertet "mitt" begynner å slå, og under to uker til UL!

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig da :strix:

Det er godt du har noen symptomer da, slik at du ikke bekymrer deg unødvendig :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal få massemassemasse av meg!

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Klarer ikke lage fancy bokstaver med smilyer sånn som andre klarer da, men.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...