Gå til innhold

Iril skal bli mamma


Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Gjest Alabama

Hvis du klarer å la være å teste så er det selvsagt best. Slipper å sløse bort masse penger på tester når du uansett får svaret på IKM..

Jeg skal gi meg med tidligtestingen selv fordi det bare gjør meg trist.. Får negativ test hver dag i fire-fem dager hvor det er like stort nederlag hver dag, og så kommer mensen og gjør det enda litt verre.. :tristbla:

Men tror jeg skal teste for el denne mnd, for plutselig i dag hadde jeg litt for høy temp i forhold til hva jeg pleier før mensen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er egentlig tullete med tidligtestingen, men jeg blir heldigvis ikke lei meg om jeg tester negativt så tidlig. Denne syklusen forventer jeg det jo uansett..

Synes det er litt rart at de skriver man kan teste 6 dager etter befruktning, da har vel egget knapt nok klart å feste seg. CB digital sier 5 dager før forventet mens, men da er den visst bare 50% sikker. Her står det 100%, ingenting om at den er mindre nøyaktig jo tidligere man tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikker på når jeg hadde EL. Ikke så klare tegn denne gangen. Kan heller ikke være sikker på at jeg faktisk har eggløsninger, men satser på at ting er som det skal. Kan ikke tenke annet og evt ta de sorgene om de kommer. Hvis ting er som de "pleier", så skal EL ha vært forrige helg og jeg skal få første spotting nå til helga.

Så etter tidligtesten på meny i stad, men de hadde ingen tester i det hele tatt, så det ut til.

Ja, vet det er tullete å teste tidlig, men noen ganger er man for nysgjerrig :fnise: Skal PRØVE å vente til lørdag nå.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD27 7DPO:

Venter på spotting til helga jeg også, pleier å begynne 2-3 dager før mens. "Symptomene" er de samme som før, i tillegg er jeg vannvittig trøtt. Måtte krype til seng klokken 21.40 i går.. :søvn:

Våknet klokken 04.30 av at en eller annen idiot ringe på dørklokka vår. :kjefte: Fikk ikke sove ordentlig, så dagens temp. er ikke helt korrekt, og nå sitter jeg her og halvsover. Får vurdere å sove litt mer om noen timer, har en vannvittig hodepine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag i morgen! :hoppe:

Denne uka har gått fort, vanligvis pleier jeg å synes ukene etter EL går så sakte at det er helt ulidelig, men nå har det ikke vært så ille. Heldigvis. :biggrin:

Fremdeles de samme "symptomene", eller tror jeg skal begynne å si bivirkningene. Det er himla mye rare smerter nede i livmor/eggstokk-området, men det har jeg hørt er helt normalt på pergo. Og når jeg får mensen igjen nå blir det ny pergo-kur, og da håper jeg virkelig ikke bivirkningene blir verre!?

Skal nyte helg med verdens beste, søteste og fineste mann, bare én dag igjen nå! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig om alle disse bivirkningene faktisk er fra pergoen da :klø: Men det høres jo dessverre sånn ut... :sjenert:

Får bare håpe det gir full uttelling om ikke lenge :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Innom å leser i dagboka di. Ser du har gått på Pergo du også. Jeg har tatt 4 dobble kurer nå - enda ikke gravid, men tror ganske sikkert jeg endelig har EL, men har ikke testet denne mnd, ikke temper jeg heller... Det får gå som det går :)

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig om alle disse bivirkningene faktisk er fra pergoen da :klø: Men det høres jo dessverre sånn ut... :sjenert:

Evt. er det bare kanskje jeg som er så fast bestemt på at jeg ikke er gravid denne mnd. at jeg nekter å vurdere at det kan komme av andre ting? :skratte:

Nei, vet egentlig ikke.. Jeg hadde jo absolutt ingen symptomer på pergoen den mnd jeg faktisk tok den, og ingen før EL i pausemnd. heller, men..

Det skjer jo ekstremt sjelden at man kjenner symptomer på graviditet så tidlig, så jeg nekter å tro at det er det! :snurt:

Phobaeticus: Håper det klaffer for dere snart! Jeg fikk heldigvis EL på første forsøk med Pergo, men den kom så overraskende tidlig at vi bare fikk hatt sex en gang før EL kom. Jeg hadde monsterlange blødninger, og blødde helt til CD16, CD17,18 og 19 var det helt tørt "der nede", så på CD20,21 og 22 var det bittelitt ELslim og så var EL på CD22. Fikk helt sjokk.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo noen som har tidligere symptomer da, så aldri si aldri :sjenert:

Snakk om å forvirre deg maksimalt da :fnise:

Hvor mange pergo-kurer har du tatt nå? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en i oktober (om jeg ikke husker feil), den funket ikke. Også en til nå, overraskende nok funket den. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvorfor du ventet fra oktober og til nå før du tok ny runde Pergo? (unnskyld hvis det står et annet sted i boken din :sjenert:).

Regner nesten med å havne på Pergo selv om kort tid, så nysgjerrig på alt om denne :fnise:

*edit* Leste gjennom boken din i stedet jeg, så at du bare hadde hatt to sykluser mellom de to pergo-rundene dine :overrasket: Mer positiv etter å ha lest hele syklusen din denne gangen - synes det ser lovende ut :hoppe:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, ja, bare to sykluser, og da blødde jeg i evigheter så ville ikke risikere å bruke opp en pergo-kur som begynte på CD3 om jeg uansett skulle ha mensen i 20 dager.. Men ble til slutt enig med gynekologen om å ta den senere i syklusen, og det var tydeligvis det som skulle til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På onsdag? :fnise:

Neh, tror ikke jeg klarer å vente så lenge, men får se. Ikke i morgen i hvert fall.. Troooooor jeg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg også! Har jo hatt testen i husnoen dager allerede.. :gjeiper:

Men det føles ikke spennende, for jeg tror så lite på at den er positiv. Føles mest som om jeg bare må få bekreftet at den er negativ, som å rive av et plaster. Det kommer til å suge, så vil utsette det så lenge som mulig..

Endret av Iril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg heftige menssmerter. Forrige syklus var lutealfasen bare på 11 dager, blir det sånn denne også? :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi, dette blir spennende. Det er jo veldig vanlig at det kjennes ut som tanta er på vei rundt IKM også når spiren sitter, så det kan jo liksom bety både suksess og fiasko :fnise:

Krysser fingre for suksess :tommelopp:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...