Gå til innhold

Iril skal bli mamma

Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempeflott å høre fra deg Iril :strix:

Kos dere med det lille mirakelet, og så gleder vi oss til å høre mer fra deg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at jeg synes det er utrolig godt å høre at du lett kunne gått gravid igjen (lest i en annen dagbok) - for man glemmer alt det vonde så fort man har babyen i armene sine.. :rødme:

*Gleder meg!!!!* :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi hjemme igjen, og vi har det så fint så fint! Murmelen er limt fast i meg, og nekter å sove noe annet sted, så vi har mer eller mindre opprettholdt konstant kroppskontakt siden fødselen. Jeg hadde jo tenkt å samsove, men så ikke helt for meg at han skulle kreve å sove oppå meg.. :fnise:

Og ja, jeg føler virkelig at jeg glatt kunne gjort dette igjen. Akkurat nå føler jeg til og med at jeg har lyst på to tette.. :sjenert: Tror ikke mannen er helt med på det, men det er jo uansett ikke noe som skal bestemmes nå, så jeg skal bare nyte denne tiden med Murmelen. Synes han er en fantastisk liten fyr! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre at alt er bra! :rødme:

(og jeg hadde aldri trodd at jeg skulle høre det fra deg; at du har lyst på to tette :fnise: Men det er jo bare helt fantastisk at alt føles så bra! :jepp: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Iril!! :grine:

GRATULERER MED EN GUTT!!! Vet ikke hva som var mest sjokkerende å lese her jeg - at det ble en gutt eller at du faktisk har fått han allerede!

Uansett supert at KS gikk så bra, og det høres ut til at du allerede er dypt forelsket i lille prinsen :rødme:

:klemmer:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med den lille prinsen!

Godt det gikk bra med keisersnittet og at dere nå koser dere hjemme!

Nyt dagene som nybakt mor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...