Neytiri Skrevet 3. desember 2010 #1681 Del Skrevet 3. desember 2010 så godt å høre at du fikk en goood opplevelse Iril! kos deg masse videre med mirakelet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. desember 2010 #1682 Del Skrevet 3. desember 2010 Kjempeflott å høre fra deg Iril Kos dere med det lille mirakelet, og så gleder vi oss til å høre mer fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 4. desember 2010 #1683 Del Skrevet 4. desember 2010 Så koselig å høre fra deg og så fint at alt går bra. Dette fortjener du virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. desember 2010 #1684 Del Skrevet 5. desember 2010 Ville bare si at jeg synes det er utrolig godt å høre at du lett kunne gått gravid igjen (lest i en annen dagbok) - for man glemmer alt det vonde så fort man har babyen i armene sine.. :rødme: *Gleder meg!!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 5. desember 2010 #1685 Del Skrevet 5. desember 2010 Nå er vi hjemme igjen, og vi har det så fint så fint! Murmelen er limt fast i meg, og nekter å sove noe annet sted, så vi har mer eller mindre opprettholdt konstant kroppskontakt siden fødselen. Jeg hadde jo tenkt å samsove, men så ikke helt for meg at han skulle kreve å sove oppå meg.. Og ja, jeg føler virkelig at jeg glatt kunne gjort dette igjen. Akkurat nå føler jeg til og med at jeg har lyst på to tette.. Tror ikke mannen er helt med på det, men det er jo uansett ikke noe som skal bestemmes nå, så jeg skal bare nyte denne tiden med Murmelen. Synes han er en fantastisk liten fyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. desember 2010 #1686 Del Skrevet 5. desember 2010 Så godt å høre at det går bra med dere Det blir mye kroppskontakt med sånne små nye mennesker :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 5. desember 2010 #1687 Del Skrevet 5. desember 2010 Så bra at dere koser dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. desember 2010 #1688 Del Skrevet 5. desember 2010 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 5. desember 2010 #1689 Del Skrevet 5. desember 2010 Så godt å høre at alt er bra! :rødme: (og jeg hadde aldri trodd at jeg skulle høre det fra deg; at du har lyst på to tette Men det er jo bare helt fantastisk at alt føles så bra! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. desember 2010 #1690 Del Skrevet 5. desember 2010 Det høres helt fantastisk ut Iril :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 6. desember 2010 #1691 Del Skrevet 6. desember 2010 Så godt å høre at alt har gått så bra Iril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 6. desember 2010 #1692 Del Skrevet 6. desember 2010 Glad for å høre at det har gått så fint og at du er i så god form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 6. desember 2010 #1693 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Åh, Iril!! GRATULERER MED EN GUTT!!! Vet ikke hva som var mest sjokkerende å lese her jeg - at det ble en gutt eller at du faktisk har fått han allerede! Uansett supert at KS gikk så bra, og det høres ut til at du allerede er dypt forelsket i lille prinsen :rødme: Endret 6. desember 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 6. desember 2010 #1694 Del Skrevet 6. desember 2010 Gratulerer så mye med den lille prinsen! Godt det gikk bra med keisersnittet og at dere nå koser dere hjemme! Nyt dagene som nybakt mor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 6. desember 2010 #1695 Del Skrevet 6. desember 2010 Tusen takk, jenter! Nå skal jeg lage meg en ny dagbok, tror jeg. Vil starte med blanke ark. Legger igjen link! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 6. desember 2010 #1696 Del Skrevet 6. desember 2010 Så godt å høre at alt har gått bra Kos dere masse i tiden fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 6. desember 2010 #1697 Del Skrevet 6. desember 2010 Gleder meg til å følge din nye hverdag :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 6. desember 2010 #1698 Del Skrevet 6. desember 2010 Gleder meg til å følge deg i den nye dagboken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 7. desember 2010 #1699 Del Skrevet 7. desember 2010 Det tok litt tid, men ny dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå