Gå til innhold

Iril skal bli mamma

Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Gjest Ruccola

SLADREMELDING!!

I morges 8.35 var han her, helt perfekt. 3300 gram og 48 cm. Gjør ingenting at han ikke er jente. Hihi :)

:strix: :strix: :strix: Gratulerer så mye! :hoppe:

JIPPI!!!

Gratulerer så inderlig mye med prinsen Iril!!!!

Håper du får en fin heale-tid nå, og at stingene og alt oppfører seg fint så du virkelig får nyte pjokken din! :rødme:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med liten prins, Iril!!! :strix: :strix: Endelig var ventetia over! :klemmer::klemmer: Håper du kommer deg fort og at dere får en fin barseltid! :rødme: Og bruk jordmødrene på sykehuset for alt de er verdt ang amming :jepp: Dersom du skal amme da ;)

:strix: HURRA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse! Perfekte mål og vekt, så slipper du å tenke på det i tillegg til alt det andre som skal synke inn!

Ønsker deg masse lykke til, og som andre sier, bruk Jm for alt de er verdt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! :klemmer:

Dette har vært en helt fantastisk opplevelse, keisersnitt var ingenting i nærheten av så ille som jeg hadde sett for meg og jeg er i så god form at det ikke burde vært lov engang. :nigo:

Gutten er så fin, han ser ut som en kopi av faren sin da faren var 2-3 mndr. Bortsett fra det venstre øret hans, som er en miniatyrspeiling av mitt høyre. Utrolig festlig. :fnise:

Vi øve-ammer med foreløpig tomme pupper, men håper melka kommer i løpet av kvelden eller i morgen, så vi kan reise hjem. Jeg er så frisk at jeg kunne reist i dag, men vil vente til melka er på plass i tilfelle jeg trenger litt mer hjelp da. Klarer ikke helt slappe av her, men vi koser oss og nyter tiden som best vi kan. :hjerte:

Nå hyler han litt og vil ha pupp, så jeg får skrive mer og oppdatere meg i deres dagbøker senere eller når vi har kommet hjem. Håper dere får en fin-fin helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre alt har gått bra Iril :) Virker som du koser deg veldig da og det er jo kjempe flott!

Gleder meg til å høre mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Så hyggelig å høre fra deg :nigo: Tenkte akkurat på deg, og lille babyen som er en dag gammel :rødme: Kjempebra at keisersnittet gikk bra :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...