Gjest Ruccola Skrevet 2. desember 2010 #1661 Del Skrevet 2. desember 2010 SLADREMELDING!! I morges 8.35 var han her, helt perfekt. 3300 gram og 48 cm. Gjør ingenting at han ikke er jente. Hihi :strix: Gratulerer så mye! JIPPI!!! Gratulerer så inderlig mye med prinsen Iril!!!! Håper du får en fin heale-tid nå, og at stingene og alt oppfører seg fint så du virkelig får nyte pjokken din! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 2. desember 2010 #1662 Del Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer så mye med liten prins, Iril!!! :strix: Endelig var ventetia over! Håper du kommer deg fort og at dere får en fin barseltid! :rødme: Og bruk jordmødrene på sykehuset for alt de er verdt ang amming Dersom du skal amme da HURRA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 2. desember 2010 #1663 Del Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer så masse med en liten gutt Håper formen din er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. desember 2010 #1664 Del Skrevet 2. desember 2010 :strix: Gratulerer så mye Iril! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 2. desember 2010 #1665 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) :strix: :strix: Gratulerer så mye med gutten!!! :strix: :strix: Endret 2. desember 2010 av O'hara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 2. desember 2010 #1666 Del Skrevet 2. desember 2010 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 2. desember 2010 #1667 Del Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer så masse! Perfekte mål og vekt, så slipper du å tenke på det i tillegg til alt det andre som skal synke inn! Ønsker deg masse lykke til, og som andre sier, bruk Jm for alt de er verdt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 2. desember 2010 #1668 Del Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer så masse Iril!!! :strix: Tenk at du har fått en liten gutt! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. desember 2010 #1669 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) GRATULERER SÅ MYE Endret 2. desember 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 2. desember 2010 #1670 Del Skrevet 2. desember 2010 Hurra for Iril, mannen og lille gutten!!!! Skulle ønske jeg hadde noen smileys!! Stoooor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 3. desember 2010 #1671 Del Skrevet 3. desember 2010 Tusen takk alle sammen! Dette har vært en helt fantastisk opplevelse, keisersnitt var ingenting i nærheten av så ille som jeg hadde sett for meg og jeg er i så god form at det ikke burde vært lov engang. Gutten er så fin, han ser ut som en kopi av faren sin da faren var 2-3 mndr. Bortsett fra det venstre øret hans, som er en miniatyrspeiling av mitt høyre. Utrolig festlig. Vi øve-ammer med foreløpig tomme pupper, men håper melka kommer i løpet av kvelden eller i morgen, så vi kan reise hjem. Jeg er så frisk at jeg kunne reist i dag, men vil vente til melka er på plass i tilfelle jeg trenger litt mer hjelp da. Klarer ikke helt slappe av her, men vi koser oss og nyter tiden som best vi kan. Nå hyler han litt og vil ha pupp, så jeg får skrive mer og oppdatere meg i deres dagbøker senere eller når vi har kommet hjem. Håper dere får en fin-fin helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 3. desember 2010 #1672 Del Skrevet 3. desember 2010 Godt å høre alt har gått bra Iril Virker som du koser deg veldig da og det er jo kjempe flott! Gleder meg til å høre mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. desember 2010 #1673 Del Skrevet 3. desember 2010 Så godt å høre fra deg Iril. Nyt dagene som nybakt mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. desember 2010 #1674 Del Skrevet 3. desember 2010 Så godt å høre at formen er så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 3. desember 2010 #1675 Del Skrevet 3. desember 2010 Så godt å høre at alt er bra Iril Og ikke minst at formen din er bra!! Gleder meg til å høre mer senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 3. desember 2010 #1676 Del Skrevet 3. desember 2010 Så koselig å høre fra deg, Iril! Og så godt å lese at du er i så god form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 3. desember 2010 #1677 Del Skrevet 3. desember 2010 Så hyggelig å høre fra deg Tenkte akkurat på deg, og lille babyen som er en dag gammel :rødme: Kjempebra at keisersnittet gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 3. desember 2010 #1678 Del Skrevet 3. desember 2010 Kjempe godt å høre at alt gikk fint. Kos deg masse med prinsen og mannen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 3. desember 2010 #1679 Del Skrevet 3. desember 2010 Så flott å høre fra deg Iril! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. desember 2010 #1680 Del Skrevet 3. desember 2010 Gratulerer så mye!! Flott å høre at alt er bra nå!! Veldig glad på dine vegne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå