Pupsilure Skrevet 1. desember 2010 #1601 Del Skrevet 1. desember 2010 Oj!! Det måtte jo bare skje med noen det også! Håper dere tar det greit, litt av en omstilling kan jeg tenke meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 1. desember 2010 #1602 Del Skrevet 1. desember 2010 Å jøye meg, det var litt av noen nyheter å få dagen før dagen! :dåne: Det samme skjedde naboen til mamma også, bare det at de så det ikke før han kom ut... Det er selvfølgelig litt kjedelig mtp. klærne dere har kjøpt, og det at dere har vent dere til at dette er ei jente. Det blir spennende å se i morgen, men herlig er han nok helt sikkert uansett :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 1. desember 2010 #1603 Del Skrevet 1. desember 2010 Ja, jeg skal bli mamma, det overgår alt annet. Nå må jeg bare få omstilt meg på at jeg får en sønn i stedet for en datter, og det driter jeg egentlig i. Sånn innerst inne. Men det er lov å være litt lei seg også. Uansett får jeg hilse på babyen min i morgen tidlig, jeg er først på operasjonslista, så ca 08.30 kommer han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 1. desember 2010 #1604 Del Skrevet 1. desember 2010 Ojsann! Det var litt av en overraskelse sånn på tampen! Masse lykke til i morgen uansett, du kommer nok fort til å venne deg til at det er en gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 1. desember 2010 #1605 Del Skrevet 1. desember 2010 Det var en overraskende nyhet såpass kort tid før ja og selvfølgelig helt greit å være litt lei seg! Man forbereder seg jo på en ting og så skjer det ikke. Det betyr jo ikke at du ikke ønsker en sønn går jeg utifra, men det er jo en litt annerledes tanke i hodet. Håper det går greit imorgen, og sååå bra at du får liten ventetid! Tenker masse på deg Iril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 1. desember 2010 #1606 Del Skrevet 1. desember 2010 Nå kan vi i hvert fall fastslå med sikkerhet at babyer alltid blir det motsatte av hva jeg tipper. Jeg var jo skråsikker på at dette var ei jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 1. desember 2010 #1607 Del Skrevet 1. desember 2010 Nå kan vi i hvert fall fastslå med sikkerhet at babyer alltid blir det motsatte av hva jeg tipper. Jeg var jo skråsikker på at dette var ei jente. Nå fikk jeg helt . Jeg hadde blitt veldig satt ut om det samme skjedde med meg. Vet ikke om jeg tør kjøpe mer jenteklær nå . Og svigermor som har begynt å kjøpe kjoler til 500 kr stykket på lillelam :dåne: . Men du har tatt 3d og alt? Klarer liksom ikke å skjønne at de ikke har sett det før. De kan ikke ha tatt feil denne gangen da? :klø: Uansett, det blir fantastisk å få den lille i armene dine. Føyer meg til de som sier at dette fortjener du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 1. desember 2010 #1608 Del Skrevet 1. desember 2010 Oj! Vi kjenner flere som har fått kontrabeskjeder etter UL, men ikke sånn dagen før liksom. Skjønner godt at det er et "sjokk", men at det vil gå over selvsagt. Man blir jo glad bare de er friske, men det er jo noe når man har forberedt seg på jente... Her har vi nok fikset alt av klær, tror jeg, så jeg har ikke bruk for noe. Hadde jeg hatt, så kunne jeg ha kjøpt det du har. Men kanskje jeg kan kjøpe noe? Hva er det du har, og i hvilke str? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 1. desember 2010 #1609 Del Skrevet 1. desember 2010 Nei, har ikke tatt 3D. Det blir jo vanskeligere og vanskeligere å se etterhvert som de vokser til, så at vi så dette i dag var mest flaks. Så helt tydelig testiklene, så jeg tviler på at det er feil. Er litt rart ingen har sett det før, spesielt siden de har sagt at det er ei jente. Hadde de sagt at de ikke kan se det, hadde det jo vært annerledes. Men til og med en gynekolog som hadde drevet med ultralyd av fostre siden 1987 mente det var ei jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 1. desember 2010 #1610 Del Skrevet 1. desember 2010 Men kanskje jeg kan kjøpe noe? Hva er det du har, og i hvilke str? Har stort sett bare hele dresser/pysjer i 56, og en del bodyer i ymse størrelser. Det meste er vel i 56. Har ikke helt oversikten, så jeg må nok se gjennom det og se hva det er når jeg kommer hjem igjen. Noe vil jeg beholde også, for nå må vi bare lage barn til vi får en datter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. desember 2010 #1611 Del Skrevet 1. desember 2010 neimen seriøst!! Kanskje ikke det man forventer, men blir ikke akkurat mindre glede :rødme: Da må dere vel gjennom navnvalg og greier igjen.....lykke lykke til med alt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 1. desember 2010 #1612 Del Skrevet 1. desember 2010 Forresten, masse lykke til i morgen . Glemte helt å si det istad. Ble så sjokka over at du plutselig skal få gutt. Du får ta vare på noen av klærne og vise til ham hva han egentlig skulle ha hatt på seg i konfirmasjonstalen. Et rosa strutteskjørt f.eks Hurra, nå er han snart her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. desember 2010 #1613 Del Skrevet 1. desember 2010 Sladrer noen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 1. desember 2010 #1614 Del Skrevet 1. desember 2010 Takk for lykkeønskninger og fine ord og alt! Da må dere vel gjennom navnvalg og greier igjen. Neida, et eventuelt guttenavn er bestemt for lenge siden, noe jeg egentlig er glad for, for jeg føler det er lettere når jeg kan tenke på ham med et navn enn bare en baby liksom. Høres sikkert rart ut, men.. Og jeg synes det guttenavnet vi har valgt er så utrolig fint, faktisk liker jeg det bedre enn jentenavnet vi hadde. Selvsagt hadde jeg nok ment at jentenavnet er verdens fineste etterhvert, men det var mannen som valgte det, jeg fant aldri noe som var 100%. Sladrer noen?? Nei, men om noen føler seg kallet til oppgaven må de gjerne hyle ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. desember 2010 #1615 Del Skrevet 1. desember 2010 Hyyyl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 1. desember 2010 #1616 Del Skrevet 1. desember 2010 Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. desember 2010 #1617 Del Skrevet 1. desember 2010 Sender deg nr mitt på pm jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 1. desember 2010 #1618 Del Skrevet 1. desember 2010 Tror jeg sendte deg en pm nettopp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 1. desember 2010 #1619 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Oj! Det var jo litt av en beskjed å få dagen før ks! Men allikevel, du skal bli MAMMA imårra Iril Og en gutt er jo like fantastisk som ei jente! (Og det var godt du fikk vite om det idag, så du ikke får skikkelig sjokk imårra! ) Masse masse lykke til!! Gleder meg til å høre oppdatering, godt Pupsilure sladrer Endret 1. desember 2010 av Jesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. desember 2010 #1620 Del Skrevet 1. desember 2010 Så bra med sladris på plass Så bra at dere hadde et guttenavn i tankene fra starten av da :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå