Gå til innhold

Iril skal bli mamma

Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Oioioi, her nærmer det seg. Blir godt å ha alt i orden. Tiden går plutselig fort. Det kan bare være 7 uker igjen vettu :bolledeig: . Gøy at kroppen din gir signaler om at ting nærmer seg, selv om det ikke alltid er behagelig.

Ha en strålende helg med karate kid og den snille mannen din :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Karate Kid! :fnise: Kanskje det var det jeg burde kalt henne, ja. Det er så utrolig snålt og se at magen spretter i alle mulige retninger. Jeg kommer ikke over hvor helt ubeskrivelig heldig jeg er som får oppleve dette! Det er så verdt alle plager jeg har hatt og sikkert mer til!

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Iril!

Så bra at det begynner å nærme seg hos dere nå så du kan slippe å være sengeliggende så veldig mye lenger. Du har hvertfall en utrolig omsorgsfull kjære som steller med deg og gjør klart til småen kommer hos dere :rødme:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært en begivenhetsrik helg i hvert fall.. :fnise:

Svigerforeldrene mine kom på lørdag, og det har vært veldig koselig å ha dem her. Mannen har fått hjelp av svigerfrar til masse sånne "mannegreier", så nå har vi fått på plass enda mer av det vi trenger før LillePlutt kommer.

Men det er slitsomt å ha besøk også, spesielt når jeg sover så dårlig som jeg gjør og ikke er så flink til å si i fra når jeg trenger å slappe av litt. Så på mandag besvimte jeg midt i en matbutikk. Heldigvis så mannen min at jeg var blitt ganske fjern og bleik rett før, så han holdt rundt meg og fikk lagt meg forsiktig ned på gulvet. Det ble litt styr, masse folk som kom løpende, så jeg synes jo det er superflaut. :sjenert:

Nå har de reist hjem igjen, og selv om det er koselig med besøk, er det godt å være alene igjen også.

Så nettopp at tickeren til Jesse har byttet bilde, så da har vel min det også! Nå er vi på nest siste bilde, det er nesten skummelt, men likevel veldig kos! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

Det hørtes ikke bra ut :riste:

Vet du hva som gjorde at du besvimte?

Nei, vet ikke helt. Har vært en del svimmel i det siste, men har alltid klart å sette meg ned før jeg besvimte. Har jo lavt blodtrykk, så kanskje en kombinasjon av det og lite mat/drikke, lite søvn og litt for mye aktivitet?

Mannen synes i hvert fall det var veldig ekkelt, forståelig nok. Det eneste jeg husker er at han spurte om det gikk bra og at jeg svarte nei, og plutselig våknet jeg på gulvet. I følge han hadde jeg først lent meg inntill ham og laget noen rare lyder, men det er jo grenser for hvor lenge han klarer å holde meg oppe når jeg er helt borte, så da måtte han bare legge meg ned og da våknet jeg visst rett etterpå. Det føltes rett og slett som om jeg sovnet helt uten kontroll, så det var i grunnen ekkelt for meg også.

Skal ta det helt med ro igjen fremover nå, og bli flinkere til å drikke nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffameg, det høres skummelt ut! Godt mannen din var der og at du ikke bare deiset i bakken, men falt litt mer rolig ned. Det samme gjorde jeg da jeg hadde nyrestenen, men jeg besvimte i gangen hjemme da.. Godt du føler deg litt bedre, men husk å spis litt og ta det mer med ro, så skjer det kanskje ikke igjen..

God bedring så lenge :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føltes rett og slett som om jeg sovnet helt uten kontroll

Sånn følte jeg også det den gangen jeg besvimte... helt merkelig følelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snikleser melder seg :hallo:

Uff skikkelige plager du får i dette svangerskapet da, jeg er vel ikke akkurat ukjent til sånne plager så vet hvordan du føler deg :kose:

Jeg viste heller ikke at det var mulig å briste ribbein under svangerskap.....uffameg hva gjør dem med det da?

Håper du ikke opplever sånn besvimelser igjen :klem:

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt du ikke får blitt med i dag Iril, men ønsker deg riktig god bedring og håper du blir i bedre form til neste gang (hvis alle har lyst å treffes en gang til da :fnise: )

Håper du får en deilig dag med avslapning og litt oppvarting av mannen (noe han har vært veldig flink til i det siste synes jeg)

:smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viste heller ikke at det var mulig å briste ribbein under svangerskap.....uffameg hva gjør dem med det da?

Hei på du! :vinke:

De gjør ingenting med ribbeinet, så leng det ikke knekker helt sånn at det er fare for lungene. Brist er bare veldig vondt, men ikke farlig, og det gror sammen av seg selv. Må bare ligge/sitte sånn at det blir minst mulig "feil" press på det, noe som ikke er så lett når babyen sparker på det. :gjeiper:

Dumt at jeg går glipp av treffet i dag, ja. Men dere får ha et over jul også, synes jeg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi det var jo skummelt da.....ja treff etter jul er jeg absolut med på :jepp: Da har flere fått barna sine også!!! :)

Du får ha masse god bedring :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...