Gå til innhold

Iril skal bli mamma

Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Mhm! :strix:

Jeg må bare be alle om unnskyldning for at jeg ikke alltid sier noe i dagbøkene deres. Jeg leser alt, men er for sliten til å skrive noe fornuftig. Heier på dere alle, søte jentene! :duskedame:

:fnise:

Det er nok mange som er smuglesere i perioder - er ikke alltid det passer seg å skrive ;)

Så bra at formen var litt bedre i dag, og kort tid igjen til UL da gitt! Det blir spennende - tenk om du får se det lille hjertet banke :rødme:

Men det er vel kanskje litt i tidligste laget til at man kan se det, eller? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, på UL er jeg 6+5, da burde man se det. Sa det til jordmoren da jeg bestilte, at jeg må være "sikker" på at det ikke er for tidlig, så regner med hun vet hva hun gjør. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, på UL er jeg 6+5, da burde man se det. Sa det til jordmoren da jeg bestilte, at jeg må være "sikker" på at det ikke er for tidlig, så regner med hun vet hva hun gjør. :jepp:

Men da er det innvendig UL sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, hun sa så. Jeg synes ikke det er så ille, så regner med det går bra. Det er verdt det for å få se lille Mirakel. :hjerte:

Jeg er jo litt rar, så måtte ta en ny test i kveld. Bare for å sjekke. Og da kom streken opp etter 5 sekunder ca. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, gruer meg for alt som har med GU å gjøre. Så har noen utfordringer når den tid kommer.

Grattis med positiv test :ler:

Jeg skal på tur med jobben. Vi hørs på torsdag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så komplekser for magen min at jeg heller vil ha innvendig enn utvendig UL. Vet det høres fjernt ut, men gruer meg skikkelig til utvendig UL og håper jeg ikke må ha det før magen min er blitt skikkelig gravid-mage. :tristbla:

Kos deg på tur! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :fnise:

Nei, det føles som en evighet, men dagene går jo fort. En ulempe med å teste tidlig er at det føles som om jeg har vært gravid i en evighet, men så er jeg bare fem uker på vei.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :smilyblomst:

Kan du si meg oppskrfiten? :fnise:

Ja, det er egentlig enkelt. Sex annenhver dag til man er sikker på man har hatt eggløsning. :lur:

Jeg har tempet og brukt eggløsningstester også, men det er egentlig bare godt for å vite at EL har vært, med mindre man ønsker å ha hundre prosent kontroll på syklusen er det vel egentlig ikke mye vits. Men om man ikke orker/kan/vil ha sex annenhver dag gjennom hele første halvdel av syklusen er det greit å gjøre det, for å vite når man skal sette inn nådestøtet.. :fnise:

------------------------------

I dag er jeg 5+1 og det er akkurat som om noen har skrudd på bryteren for symptomer. Spydde nesten i senga i går, og har vært oppe 3 ganger og tisset i natt! Blir festlig om dette fortsetter, siden senga vår står sånn at jeg må klatre over mannen for å komme meg ut av den, og da våkner han også.. :fnise:

Sover hele døgnet omtrent gjør jeg også. Sov til 14 i går, og måtte legge meg igjen 22.30, da hadde jeg slitt en time for å holde meg våken allerede. Godt jeg er student og kan organisere dagene mine som det passer, men det er jo ikke akkurat supert for eksamenslesingen dette da. Men, men, bare en mnd ca med fire eksamner fordelt utover nå, så er det sommerferie! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er egentlig enkelt. Sex annenhver dag til man er sikker på man har hatt eggløsning. :lur:

Jeg har tempet og brukt eggløsningstester også, men det er egentlig bare godt for å vite at EL har vært, med mindre man ønsker å ha hundre prosent kontroll på syklusen er det vel egentlig ikke mye vits. Men om man ikke orker/kan/vil ha sex annenhver dag gjennom hele første halvdel av syklusen er det greit å gjøre det, for å vite når man skal sette inn nådestøtet.. :fnise:

Nå har vi ikke akkurat prøvd så veldig lenge da (4 dager?), og ikke har vi hatt behov for verken temping eller EL-test ENDA. Men skal garantert ta det med meg videre om det skulle bli nødvendig. Takk for tips!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så komplekser for magen min at jeg heller vil ha innvendig enn utvendig UL. Vet det høres fjernt ut, men gruer meg skikkelig til utvendig UL og håper jeg ikke må ha det før magen min er blitt skikkelig gravid-mage. :tristbla:

Kos deg på tur! :goodbye:

Ja, vi har alle vårt. Kan ikke du ta mine innvendige, så tar jeg dine utvendige? :fnise: Når det er sagt, så tror jeg ikke legene reagerer i det hele tatt om noen har litt mage. Håper du klarer å komme deg over den barrieren der :klemmer:

Takktakk. Har hatt det fint. Godt å være hjemme og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du og mannen kommer til å bytte plass i senga om ikke alt for lenge :fnise: Blir sikkert enda mere artig når du blir større og skal kravle deg over han opp til flere ganger om natten :ler:

Slenger meg på Becky - du kan ta mine innvendige UL'er, så tar jeg glatt dine utvendige :fnise: Men uff, for å være alvorlig, kjedelig med komplekser. Alle har jo noe de ikke liker, og skjønner godt at det ikke er særlig hyggelig å flashe det for alle. Men som Becky sier så er jo leger vant til alt. Det er iallfall trøsten min før jeg skal til GU :jepp:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette med magen er noe jeg har slitt med hele livet, helt siden jeg var kanskje 5-6 år og psyko-tanta mi presterte å si at det var viktig at jenter holdt magen inne. Jeg var veldig tynn som barn, så det var ikke det at magen min var stor heller. Har så store komplekser at jeg nesten ikke orker at mannen min ser den engang, og det sier jo litt.. :tristbla:

Men, det blir forhåpentligvis annerledes med gravid-magen, håper jeg klarer å være stolt av den i hvert fall! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette med magen er noe jeg har slitt med hele livet, helt siden jeg var kanskje 5-6 år og psyko-tanta mi presterte å si at det var viktig at jenter holdt magen inne. Jeg var veldig tynn som barn, så det var ikke det at magen min var stor heller. Har så store komplekser at jeg nesten ikke orker at mannen min ser den engang, og det sier jo litt.. :tristbla:

Men, det blir forhåpentligvis annerledes med gravid-magen, håper jeg klarer å være stolt av den i hvert fall! :sjenert:

Sånne komplekser er som regel ikke reelt, men det sitter i hodet. Har noen jeg og. Fryktelig slitsomt, men har begynt å akseptere meg som jeg er og ikke minst LIKE meg som jeg er. Vet det ikke er reelt, men har fortsatt noen sperrer.

Jeg og gleder meg til gravidmage. Da er det "lov" meg mage. Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet at kompleksene for magen er helt tullete, det er derfor det irriterer meg sånn. Tenk å være så fjern at man heller viser frem glufsa enn magen liksom.. :gjeiper:

Dere er gode, jenter! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet at kompleksene for magen er helt tullete, det er derfor det irriterer meg sånn. Tenk å være så fjern at man heller viser frem glufsa enn magen liksom.. :gjeiper:

Dere er gode, jenter! :kose:

Haha, glufsa! Så bra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Som trøst er komplekser noe som de aller fleste har. Det er alltid et eller annet vi føler er "feil", særlig når sommeren kommer.. :sjenert:

Heldigvis tar det ikke lang tid før man får litt brunfarge. Mine legger, lår og rumpe ser 10 ganger bedre ut solbrune sammenliknet med likbleike!! :jepp:

Kan du ikke ta litt solarium?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...