Gå til innhold

Iril skal bli mamma

Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Send meg adressen din på pm, så sender jeg dem så fort jeg husker det. :jepp:

Ok, da får jeg avsløre min hemmelige identitet :ler:

Er for øvrig veldig nysgjerrig på hvem de nye nettvennene mine er, når det er sagt, men litt gøy å ikke vite og.

Tusen takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er for øvrig veldig nysgjerrig på hvem de nye nettvennene mine er, når det er sagt, men litt gøy å ikke vite og.

Ja jeg og er nysgjerrig og ser liksom for meg alle sammen på hver sin måte og det er jo helt sikkert helt feil :ler: Men man blir jo ganske godt kjent etterhvert i dagbøkene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok adskillig mer åpenhet om ting i dagbøkene her enn i det virkelige liv. Deler ikke akkurat ulike typer av sekret og sex-frekvensen med en haug venninner sånn ellers liksom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller, heldigvis. :ler:

Synes dere er så gode, jenter! Er glad jeg har dere å skravle med, så slipper mannen eller venninner å få skravlet hull i hodet om dette. Dessuten er det litt spesielt å være prøvende kvinner samtidig, det er mye mannen ikke kan forstå, rett og slett. :kose:

Lurer på når jeg må flytte dagboken min? Vil ikke! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier meg enig i alle tre :jepp:

Spiller ingen rolle om du flytter over dagboka eller ikke, Iril. Du dukker opp på "mine innlegg" hos oss unasett ;)Men flytter du over, så kommer du kanskje i kontakt med flere gravide (?) :jepp:

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du flytter nå eller siden har ingenting å si, du har en hel jentegjeng som følger etter deg :)

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det blir bra. H*n må bare holde seg der inne så lenge nå da! :jepp:

Jeg er blitt litt stillere i det siste, føler meg brått ganske dårlig.. :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Jeg er blitt litt stillere i det siste, føler meg brått ganske dårlig.. :spy:

Merkelig det der hvor raskt det kommer :(

Men,men...vi får vel bare tåle noen måneder med grønne ansikter, frustrerte menn og dobbel frokostspising tenker jeg.... :gjeiper:

Jeg merket kvalme allerede 6 DPO jeg altså!

Pleier å bli bilsyk, men satt å tenkte på at det var så merkelig at jeg kjente det allerede før vi begynte å kjøre.....

Allerede da tenkte jeg på at det kunne kanskje muligens vere noe.. :)

De små korte kvalmebyene kom og gikk de neste dagene, før jeg da hadde en hel dag med kvalme på 13 DPO!

Så nå prøver jeg å spise ofte og få nok søvn og prøve å holde det litt i sjakk :) (Står opp en time tidligere enn vanlig også, så jeg slipper å stresse. Vil nødig måtte si noe til jobben helt enda nemlig... :sjenert: )

regner man 40 uker + 3 dager fra første dag i forrige mens for å finne termin? Blir litt usiker innimellom :)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

regner man 40 uker + 3 dager fra første dag i forrige mens for å finne termin? Blir litt usiker innimellom :)

I norge gjør man det, andre steder i verden regner man 40+0 eller 40+2. Men terminkalkulator.com er veldig fin, der kan du fylle ut hvor lange sykluser du har og sånn. I følge den er jeg fem uker på vei i dag, siden jeg har 33 dager i syklusen, men terminen blir den samme uansett. Har man lag synklus blir tydeligvis svangerskapet tilsvarende lenger (i teorien, babyen kommer jo når den vil).

Mannen min er heldigvis helt super, tørker spy og lager mat, varmer varmeputen og trøster. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten han! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har sagt jeg ikke skal klage, så gjøre ikke det. Men synes det er litt fortvilende, er i dårlig form og griner for alt mulig rart. Stakkars mannen min! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig helg! :hoppe:

Har begynt å skjønne at det å gjøre seg klar for senga og så ligge noen timer med lydbok ikke er det lureste lenger, for da våkner jeg grytidlig og må tisse.. :fnise:

Så nå skal jeg sitte her og nyte "stillheten" (er jo alltid lyder i en by) litt, også får jeg heller legge meg igjen om en time eller så. Er jo litt deilig å sitte her helt alene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...