Gå til innhold

Iril skal bli mamma

Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Næmmen, så utrolig koselig. Gratulerer så mye. Og du som hadde sterke menssmerter og alt. Utrolig glad på dine vegne :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Så fantastisk, Iril!! :blomst::klem:

Gratulerer så mye, så gøy at du testet positivt før IKM!!

Nå trenger jeg masse babystøv fra deg siden jeg tydeligvis bommet grådig på el denne mnd... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterkere strek i dag (12DPO)! :strix: Jeg er utrolig lettet, er livredd kjemiske, har hatt noen av dem, men da har streken alltid blitt gradvis svakere.

Tusen takk, og massevis av babystøv skal dere få, håper det hjelper! :fnise:

Tidlige symptomer:

• er ekstremt trøtt :sove: (måtte legge meg før 22 i går, og sov som en stein til 6.30, det er lenge for å være meg)
  • har seriøst aua i puppene og de er store og tunge, mannen er helt :tommelopp:
  • føler meg annerledes, kanskje ikke så veldig konkret, men.. :rødme:

Og mannen min, han er så skjønn, så skjønn! Jeg har fremdeles en del "ubehag" som kan minne om menssmerter, noe som er helt normalt, så det bekymrer meg ikke. Men vi har en sånn avlang pute med ris (tror jeg) inni, som varmes i mikroen og er sååååå deilig, liker den mye bedre enn varmeflaske.

Anyway, i går kveld etter jeg hadde lagt meg spurte jeg om han kunne varme dem for meg, og så fikk jeg plutselig så dårlig samvittighet at jeg begynte å grine og unnskyldte meg fordi han måtte være slaven min og alt. Litt overemosjonell kan man kanskje si.. :ler:

Da sa han: "Om du blir liggende her i 9 mndr og jeg må gjøre alt for deg og til og med bære deg på do, så gjør jeg det med glede, for du er fine kona mi og å få barn med deg er alt jeg vil og verdt alt strevet i hele verden!" :grine:

Da jeg skulle legge meg ville han sitte oppe litt lenger, ikke så rart kanskje.. :lol: Da sa han: "Nå har jeg to i en!", så kysset han meg på magen og sa: "God natt lille To!" :rødme:

Sorry for allt skrytet, er bare så rørt over mannen min, han er så fin og god! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Smaragd

Her er jeg borte fra KG bare to små dager, og hva er det jeg ser når jeg kommer tilbake......!!!

:hoppe: GRATULERER SÅ MYE IRIL!!!!! :hoppe:

Du er superheldig altså!

Håper spiren nå har fått et godt grep i deg, og holder seg fast heeeeelt til desember måned er kommet!

(Å føde en 3 ukers tid før termin er vel kanskje ikke å forakte når man ser på terminen din..hehe...)

Du har en supergod mann da! :rødme:

Håper min også blir sånn når vi endelig får til å lage en liten edelsten... :rødme:

Kos deg masse med hemmeligheten deres Iril, og nyyyyyt våren! :nigo:

:klemmer:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :strix:

Nei, tre uker før hadde vært helt greit, men i min familie føder man seint, så jeg satser egentlig på etter nyttår. Dog ikke nyttårsbarn. 3. januar hadde passet bra. :jepp:

Føler jeg nesten er grodd fast her inne på KG, har liksom ikke klart å komme igang med noe fornuftig i dag, men nå skal jeg straks gå, må bare lime inn dette først:

Unnfangelsen finner sted omkring: 27. mars 2010

Hjertet begynner å slå: 21. april 2010

Embryoet beveger seg: 15. mai 2010

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 22. mai 2010

Alle indre organer er ferdig formet: 22. mai 2010

Risikoen for spontanabort avtar: 5. juni 2010

Kvalmen avtar for de fleste: 12. juni 2010

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 19. juni 2010

Fosteret svelger og tisser: 3. juli 2010

Tid for ultralyd: 10. juli 2010

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 17. juli 2010

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 31. juli 2010

Fosteret begynner å høre: 21. august 2010

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 18. september 2010

Mange fostre legger seg med hodet ned: 23. oktober 2010

Svangerskapspermisjonen begynner: 29. november 2010

Antatt termindato: 20. desember 2010

:rødme:

Endret av Iril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! Så super koselig å logge seg på KG og finne en ny gravid blandt de jeg følger :)

Og for en flott og koselig mann du har!

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så lykkelig og takknemlig for hver dag Lille To holder seg der inne. I dag skulle jeg faktisk hatt mensen, men den er det ikke antydninger til engang, og jeg pleier å spotte to dager før den kommer. :happy:

Er blitt skikkelig :forkjola: da, snufser som verst er. Mannen også, så vi får ta det rolig noen dager. Pleier å ta noe som heter Citrosept når jeg er forkjøla, tror det er grapefruktkjerneekstrakt, men nå er jeg så pysete at jeg ikke tør å ta noe som helst, så da får jeg bare holde ut. Prøver å holde nesesprayen på et minimum også, for jeg blir så lett avhengig, og det er jo dumt.

Ellers er jeg helt ubeskrivelig trøtt, er så vidt jeg klarer å holde meg våken lenger enn til 21.. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Er så glad på deres vegne, Iril :klemmer:

Blir og lett avhengig av nesespray. Får derfor en kortison-nesespray av legen. Samme som jeg bruker mot pollenallergi. Virker ok. Men man kan kanskje ikke bruke det når man er gravid?

God bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :klemmer:

Aner ikke om man kan bruke kortisonnesespray, men jeg klarer meg egentlig bra med den jeg har. Holder meg til å bruke den om natta, så regner jeg med det går greit.

Har vært på farten i hele dag, så nå er jeg helt utslitt. Tåler mye mindre enn før, og føler meg som om jeg går rundt i en konstant koma. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte ta en digital i kveld, og der sto det jammen meg gravid! :hoppe:

:5: Det skal jeg gjøre når den tid kommer og. Må være godt å s det svart på hvitt :klemmer:

Har jo forresten sagt jeg skal donere bort den siste pakken med EL-tester jeg har liggende. Noen som vil ha? Det er sånne!

Jeg tar gjerne i mot. Fra nå av blir det bare digitaltester på meg. Tenkte bestille noen pakker nå siden syklusene mine er så laaange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...